Daarbij moest ik toch altijd aan wat anders denken als ik daar voorbij zapte...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Niet echt geslaagd... Kan me herinneren dat ie ook iedereen af zeek? Ark van Stekeltje heet het, zegt genoeg. Gristenpropaganda!![]()
relaxe gast man, maar bedenk je wel dat ie nu dood is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef Lone_Gunman het volgende:
Hij zat ook altijd in zijn neus te peuteren
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef Albirex het volgende:
[..]
relaxe gast man, maar bedenk je wel dat ie nu dood is.
Oei. Je zult maar op een verlaten vuilnisbelt lopen en opeens Benjamin Ben zien zitten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef Albirex het volgende:
[..]
Als ie niet al op een vuilnishoop ligt, wordt ie uberhaupt niet meer gebruikt. Dus R.I.P.
kixquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oei. Je zult maar op een verlaten vuilnisbelt lopen en opeens Benjamin Ben zien zitten.
Hij probeerde Pim Fortuyn nog te beschermen tegen de regen van kogels met zijn tere lichaampje maar het heeft niet mogen batenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef Albirex het volgende:
[..]
relaxe gast man, maar bedenk je wel dat ie nu dood is.
Neen, hij ligt ergens op een zolder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef Albirex het volgende:
[..]
Als ie niet al op een vuilnishoop ligt, wordt ie uberhaupt niet meer gebruikt. Dus R.I.P.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef najazeg het volgende:
Benjamin Ben: "Iiihiiiik gaaa je fermooorden hihihihi"
Hij is vast gekruizigd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef GSMboy het volgende:
Bloody hell. Ik hoop van harte dat ze die pop ritueel verbrand hebben.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef najazeg het volgende:
[..]
Benjamin Ben: "Iiihiiiik gaaa je fermooorden hihihihi"
Marja: "Nee, want de bijbel zegt: *pakt tekeningen erbij* bladiebladiebla je mag niemand vermoorden! "![]()
Benjamin Ben: "Ow... kut "
man man, kan me niet voorstellen dat ook maar een kind dat leuk kan hebben gevonden, dat irritante stemmetje!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
Afleveringetje dan maar?
Op 6:55 wel even je geluid uitzetten of die kwaadaardige lach blijft je voor eeuwig achtervolgen in je slaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |