Nu je het zegt welquote:Op woensdag 28 april 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zag je me falen op het eind bij het slotje!
Wat zijn Opo'squote:Op woensdag 28 april 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef weinig om fipo's. Opo's zijn leuker!
Openingsposts.quote:
NEEEEEEEEEEEE!quote:
Oh mooi dan kan ik ook zonder me schuldig te voelenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik lees het antwoord morgen wel, ik ga ook slapen
Welterusten Erik!![]()
oh...quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh mooi dan kan ik ook zonder me schuldig te voelen.
Ik heb altijd de post daarnaquote:Op woensdag 28 april 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh...
Dan moet je vaker de LAPO pakken
awquote:Op woensdag 28 april 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb altijd de post daarna. De nalapo
.
Bink was er vroeg bij!quote:Op woensdag 28 april 2010 07:54 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent er vroeg bij Greys!
Morgen allemaal
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink was er vroeg bij!
Zeven uur! Whahoeeee! *stuiter stuiter*
Nou, op zich niet zoveel als je heel de dag binnen zit op je werk hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 08:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen Greys
Ik had twee katten die achter de deur zaten te miauwen. Maar wie vroeg begint heeft nog wat aan de rest van de dag waarop het 23 graden wordt!
Dat zei ik niet!quote:Op woensdag 28 april 2010 07:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ze had idd gezegd dat ie wel een buikje mocht hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |