Ja doei. Heb al 2 abonnementen, ga hem dan niet ook nog eens verhogenquote:
Dat deed ik dus in het begin, gewoon vet weinig bellen (zwaar irritant) en dan had ik elke keer vet veel minuten over.quote:
Nu betaal je vet meer, net wat je zelf wiltquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat deed ik dus in het begin, gewoon vet weinig bellen (zwaar irritant) en dan had ik elke keer vet veel minuten over.Dat is toch zonde.
Kun je dat niet eens meenemen naar de volgende maand dan? Dat zou wel pauper zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat deed ik dus in het begin, gewoon vet weinig bellen (zwaar irritant) en dan had ik elke keer vet veel minuten over.Dat is toch zonde.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nu betaal je vet meer, net wat je zelf wilt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Apotheose het volgende:
het internet van Telfort valt ook zo nu en dan een paar seconden weg.
Nooit last van eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb ik hier ook. Soms duurt het een paar minuten. Heel irritant.
Gast, je bent toch wel met me eens dat het gewoon een kut provider is als ze niet eens de service bieden dat je je eigen fucking saldo kan checken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nu betaal je vet meer, net wat je zelf wilt
Het is irritant ja, heb het zelf ook tijden (lees een jaar lang) gehad bij Vodafone, maar ik zat maar zelden over mijn bundel heen, en dan hadden we het over een euro of 2.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, je bent toch wel met me eens dat het gewoon een kut provider is als ze niet eens de service bieden dat je je eigen fucking saldo kan checken?
Dat dan geloof ik nog wel (1 maand dacht ik, volgens mij ben je het daarna kwijt) maar dan nog kan je gewoon niet inschatten hoeveel je gebeld hebt en dat is gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kun je dat niet eens meenemen naar de volgende maand dan? Dat zou wel pauper zijn.
Zit er geen minuten teller op je telefoon?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat dan geloof ik nog wel (1 maand dacht ik, volgens mij ben je het daarna kwijt) maar dan nog kan je gewoon niet inschatten hoeveel je gebeld hebt en dat is gewoon kut.
Als het om 2 euro ging kwam ik hier niet klagen. Gaat bij mij vaak toch om het dubbelequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is irritant ja, heb het zelf ook tijden (lees een jaar lang) gehad bij Vodafone, maar ik zat maar zelden over mijn bundel heen, en dan hadden we het over een euro of 2.
Dat doe je toch zelf of ik mis ik nou wat? Je bent zelf bij Telfort gegaan, je hebt zelf de keuze gemaakt om meer te bellen in plaats van er wat zuiniger mee om te gaan omdat je geen minuten wilt overhouden en nu kom je klagen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als het om 2 euro ging kwam ik hier niet klagen. Gaat bij mij vaak toch om het dubbele![]()
4 euro?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als het om 2 euro ging kwam ik hier niet klagen. Gaat bij mij vaak toch om het dubbele![]()
Ja, zo zat ik dus me eerste maand er al over heenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zit er geen minuten teller op je telefoon?
werkt ook niet zo precies doordat 25 sec als 1 min geteld wordquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zit er geen minuten teller op je telefoon?
Ik rook elke dag een pakje sigaretten, ik ga toch ook niet elke dag een topic openen over hoe ik m'n longen verkanker, geld weggooi en op de koop toe stink?quote:
Hey, als ik geweten had dat ik bij Telfort me bundel niet kon checken, had ik nooit telfort genomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat doe je toch zelf of ik mis ik nou wat? Je bent zelf bij Telfort gegaan, je hebt zelf de keuze gemaakt om meer te bellen in plaats van er wat zuiniger mee om te gaan omdat je geen minuten wilt overhouden en nu kom je klagen?
Lol, het dubbele van me bundel dus. 18 euro, daar het dubbele van. (36 euro dus)quote:
Ja, je zal me wel een zeikerd vinden, maar ook voor die belbundel/telefoon heb je zelf gekozen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hey, als ik geweten had dat ik bij Telfort me bundel niet kon checken, had ik nooit telfort genomen.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat dat niet meer dan normaal was.![]()
En ja ik kan er ook zuiniger mee omgaan en dus weinig gaan lopen bellen, waardoor ik dan ineens minuten niet opmaak, en dat vind ik weer zonde voor het geld wat ik er voor betaal.
Ik betaal rond de fucking 18 euro voor 150 belminuten en 25 smsjes.![]()
En dan heb ik ook nog eens een lelijke telefoon.
Wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik rook elke dag een pakje sigaretten, ik ga toch ook niet elke dag een topic openen over hoe ik m'n longen verkanker, geld weggooi en op de koop toe stink?
Je bent inderdaad een zeikerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, je zal me wel een zeikerd vinden, maar ook voor die belbundel/telefoon heb je zelf gekozen.
Je klacht mbt Telfort is niet onterecht (het is inderdaad heel irritant), maar voor de rest is het toch allemaal aan jezelf te wijten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een zeikerd
Maar oke. Was geen slimme zet van me. Maar zal eerlijk zeggen, dat ik echt een kneus was wat betreft het uitkiezen van een goeie bundel.
Nadat ik deze miskoop gedaan had kwam ik pas allerlei mooie telefoons tegen met chillere bundels.
Maar dan nog is mijn klacht niet onterecht, en dat is dat het gewoon een stel rotzakken zijn dat ze je niet de gelegenheid geven om je bundel te checken.
service is van te voren moeilijk te meten hèquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je klacht mbt Telfort is niet onterecht (het is inderdaad heel irritant), maar voor de rest is het toch allemaal aan jezelf te wijten.
Iedere domme vraag die je maar kan bedenken word hier op Fok gesteld, daar had deze (zinvolle) vraag ook wel bij gekund.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
service is van te voren moeilijk te meten hè
er zijn altijd mensen die zich overal aan storen en mensen die alles goed vinden en dus snel tevreden waardoor het als nog moeilijk is om hier een mening over te vragenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Iedere domme vraag die je maar kan bedenken word hier op Fok gesteld, daar had deze (zinvolle) vraag ook wel bij gekund.
Zo, jij bent wel een drammerd zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Iedere domme vraag die je maar kan bedenken word hier op Fok gesteld, daar had deze (zinvolle) vraag ook wel bij gekund.
Nog los van het feit dat je Telfort natuurlijk kan bellen of op internet naar ervaringen kan zoeken.
zo gaat dat hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo, jij bent wel een drammerd zeg
Sommige mensen hebben er gewoon geen verstand van, en denken dus niet aan zulke dingen als ze een telefoon kopen.
Ik wou gewoon snel een nieuwe telefoon, ging naar de winkel, deze werd o.a aangeraden, dus deze werd het.
Dan kan je wel zeggen dat het voor de rest me eigen stomme schuld is, maar zo kan je dat bij vrijwel álles gaan roepen.
Ik geef je toch gelijk dat Telfort irritant/kut is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo, jij bent wel een drammerd zeg
Sommige mensen hebben er gewoon geen verstand van, en denken dus niet aan zulke dingen als ze een telefoon kopen.
Ik wou gewoon snel een nieuwe telefoon, ging naar de winkel, deze werd o.a aangeraden, dus deze werd het.
Dan kan je wel zeggen dat het voor de rest me eigen stomme schuld is, maar zo kan je dat bij vrijwel álles gaan roepen.
Wat heeft dat met vrouwenlogica te maken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik geef je toch gelijk dat Telfort irritant/kut is.
Ik snap alleen niet dat je komt klagen dat je over je belbundel heen gaat terwijl je ook gewoon minder kan bellen, maar dat vind je dan weer zonde. Zal wel vrouwen logica zijn ofzo.
Even rekenen, nu betaal je vaak 36 euro per maand (18 teveel dus), maar als jij de helft (wat redelijk weinig is) van je bundel niet gebruikt betaal je 9 euro teveel. Snel rekensommetje leert mij dat je dus beter minder kan bellen dan teveel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vrouwenlogica te maken?
Ik betaal ong. 18 euro voor 150 minuten en 25 smsjes.
Ga ik minder bellen, betaal ik 18 euro voor, laat zeggen, 75 minuten en 15 smsjes ofzo.
Dat vind ik gewoon zonde en ook nog eens belachelijk, omdat ik het met de reden zou doen omdat die schijt telfort mij de service niet bied gewoon me fucking saldo te checken, waardoor ik er gewoon voor kan zorgen om op die 150 minuten te komen en te blijven, en dus waar voor me geld krijg.
Dáár gaat het mij om.
Ik kan de telefoon ook gewoon in me kast leggen en er helemaal niet meer mee bellen, dan heb ik er ook geen last mee dat ik weer hoge telefoonrekeningen krijg.
Maar dat is toch niet normaal en redelijk?
Bovendien hoef ik hier geen discussie of ik wel of niet minder moet gaan bellen, mijn klacht was dat telfort kut is en daarmee basta
?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef rcco het volgende:
Je zit bij de Aldi van de telefonie providers, je hebt geen recht om te klagen over service.
Opgelost, slotje.
Maar dat zou inhouden dat ik met mijn andere telefoon dus meer moet bellen, en dan ga ik dáár waarschijnlijk overheen komen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Even rekenen, nu betaal je vaak 36 euro per maand (18 teveel dus), maar als jij de helft (wat redelijk weinig is) van je bundel niet gebruikt betaal je 9 euro teveel. Snel rekensommetje leert mij dat je dus beter minder kan bellen dan teveel.
Dan bel je minder? Verhoog je je andere abonnement?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar dat zou inhouden dat ik met mijn andere telefoon dus meer moet bellen, en dan ga ik dáár waarschijnlijk overheen komen.
Heb je hetzelfde probleem, behalve dat ik dan wél me bundel in de gaten kan houden.
Ik heb niet voor niks 2 abonnementen genomen, namelijk, omdat ik het NODIG ben.
Tegenwoordig moet je nou eenmaal bellen. De één meer dan de ander.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan bel je minder? Verhoog je je andere abonnement?
Ik begreep zijn opmerking wel, begrijp alleen niet waarom ik dan geen recht om te klagen heb.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hier doelt hij oa op:
Telfort schrijft onterecht ¤2365,62 af, doet niks met klacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |