Terecht dat Kuijt nummer 7 krijgt of [img]Ik vrees daardoor dat ie de eerste wedstrijd in de basis staat[/img]
Resultaten in de oefenwedstrijden zeggen niks of Dat geeft aan hoe ver je bent als land
Jammer dat Lens is afgevallen of
Die komt nog tekort voor OranjeDom van de KNVB om tegen een Afrikaans land te oefenen gezien het risico op blessures of Dat is niet dom
Als Nederland vroegtijdig wordt uitgeschakeld is het WK voor mij over of
Ik blijf geïnteresseerdHet wordt tijd voor het Nederlandse WK-2010 liedje of
Daar zit ik niet op te wachtenIk ga zoveel mogelijk naar voetbal Insite kijken tijdens het WK of Ik vind twee uitzendingen per dag teveel
Ik doe aan een WK-poule mee of
Dat doe ik nietJohan Cruijff op het WK-74 of Dennis Bergkamp op het WK-98
Met de mentaiteit van de Duitsrs waren we een keer wereldkampioen geweest of Met het geluk van de Duitsers waren we een keer wereldkampioen geweest
Robben wordt de ster van het WK of
Van Persie wordt de ster van het WKBeenhakker is de slechtste bondscoach die we hebben gehad op een WK of Dat is een andere bondscoach
Eén keer neuken met je favoriete fimster of
Nederland wereldkampioenFinale Noord-Korea - Zuid Korea of Finale Argentinië - Brazilië
Vreemd dat Nieuw Zeeland twee WK-scheidsrechters heeft of Dat is niet raar
Ik weet welk Afrikaans land als eerste op een WK speelde of Ik heb geen idee
Er zal wel weer een relletje komen bij Oranje of
Ik denk dat dat dit keer niet gebeurtIk had liever een andere Nederlandse bondscoach gezien of
Met Bert van Marwijk ben ik tevredenGünter Netzer is de beste analist of
Dat is Jan Mulder
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !