Jammer dat Owen niet speelt op het WK of
Jammer dat Beckham niet meedoet op het WK- Beckham toch net iets grotere naam nog dan Owen
Jammer dat van Nistelrooy niet is geselecteerd of
Terecht dat ie niet meegaat- Ook geen kwalificaties gespeeld
Beveiliging van het Nederlands-elftal is iets voor de overheid Of dat is iets voor de KNVB- Dat is iets voor de organisatie van het WK
Jammer dat Ballack niet meegaat of Mooi dat gun ik de Duitsers wel
- Op een WK wil je toch de beste spelers van de wereld doen.
Ik denk dat de Belgen hopen dat Nederland het goed doet of Ik denk dat de Belgen hopen dat Nederland slecht presteert- Vlaanderen zal meerendeel pro Nederland zijn , Walloniërs zijn echter toch voor Frankrijk denk ik.
Belachelijk dat Vonk niet is geselecteerd of
Z-A heeft genoeg andere doelmannen- Hij is zolang al niet geselecteerd, er zijn dus vast zat andere doelmannen die goed genoeg zijn.
Belachelijk dat Zanetti niet is geselecteerd door Maradona of Belachelijk dat Ronaldinho niet is geselecteerd door Dunga
- Ronaldinho is al over de top heen.
In Amerika begrijpen ze de impact van een WK-voetbal of Ze hebben geen idee wat het betekent voor de rest van de wereld
- Ik denk dat ze wel snappen dat het voor de rest van de wereld net zoiets is als de Super Bowl. Overigens is het WK in Amerika nog steeds het best bezochte WK in de stadions.
Cruijff en Gullit op de fiets deed Nederland goed bij de WK-bid of Nederland maakte zich belachelijk
- Hoort bij Nederland, en op een WK laat je toch ook een stuk cultuur zien.
Ik had het WK-74 bewust willen meemaken of
Ik had het EK-88 bewust willen meemaken- Winnen is altijd leuker.
Nederland staat derde op de FIFA ranglijst dus hoort bij de favorieten of
Die ranglijst zegt niks- Maar toch horen we bij de favorieten.
Ik weet welke Nederlander ooit het duizendste WK-doelpunt maakte of
Ik heb geen idee- Dacht dat het in 1974 of 1978 was. Maar zou niet weten wie.
(aha Rob Rensenbrink)
Als Johan Derksen in zijn laatste column zegt dat Nederland wereldkampioen kan worden hecht ik daar waarde aan of
Die mening leg ik naast me neer- Meningen doen er niet toe, het gaat erom dat je aan het eind van de rit de beker omhoog kan houden.
Brazilië op het WK-70 of Brazilië op het WK-82
- Vanwege Pelé, maar heb ze nooit zien spelen.
Het filmpje van Bergkamp die scoort tegen Argentinië wordt te vaak gepost of Die is elke post waard
- Een mooi doelpunt, maar om nou in elk topic terug te komen.
Portugal of
Duitsland-

Ronaldo, Figo, Deco
Georg Best is de beste speler die nooit op een WK speelde of Dat is Jari Litmanen
- Best is toch vele malen beter dan Litmanen.
Bij een Nederlandse strafschoppen serie in de finale doe ik mijn handen voor mijn ogen of
Ik kijk cool toe- Mag je niet missen! (de Nederlandse strafschopnemers ook niet trouwens)
Ik weet wat totaal-voetbal, uitgevonden door Michels betekent of Ik heb geen idee
- Zag laatst een filmpje van SKY na de wedstrijd Nederland - Italië. Daar sloten ze af met het filmpje dat de Nederlanders eindelijk weer totaal voetbal lieten zien (doelpunt van Sneijder). Schitterende actie van van Bronckhorst!