Nederland ligt er in de kwartfinales uit of
nou, de laatste vier moet toch mogelijk zijn!- Nederland is een van een aantal landen die kans maakt op de titel, maar dan moet elke ronde alles op z'n plaats vallen.
van Persie in de spits of van Nistelrooy in de spits
- Van Persie is veel beter dan van Nistelrooy. Daarnaast heeft Van Persie ook de hele kwalificatiereeks meegedaan.
Stekelenburg houdt de nul tot de kwartfinales of
dat lukt hem nooit- Er zal er vast wel eentje doorheen komen, geen groot drama.
Ik vind dat nieuwe oranje tenue (oranje shirt zwarte broek) tof of
doe mij maar helemaal oranje!- Dat was toch ook zo in 88?
Ik volg het voetbal alcohol-vrij of geen wedstrijd zonder bier
- Anders weet ik na afloop de helft niet meer wat er tijdens de wedstrijd is gebeurd :p
mijn buurt zal in de komende weken een volledige oranjetransformatie ondergaan of alsjeblieft gelukkig niet zeg
- Bij mij in ieder geval wel, weet niet wat alle buren doen.
ik zit standaard met iets oranje aan naar wedstrijden te kijken of nee, aan die onzin doe ik niet mee
HUP HOLLAND!
Messi gaat topscorer worden dit kampioenschap of
nee, dat wordt iemand andersIk denk Rooney, Messi is een schim van wat hij bij Barcelona is.
Als oranje het WK vind, sleep ik mijn woonboot weg uit amsterdam of
dan sta ik op een woonboot te juichen- Ik ga zeker wel naar de huldiging dan... Maar ik ga toch niet op een woonboot staan. Andermans eigendom vernielen
Het handje van Maradona of het paaltje van van Breukelen
-

wat is het paaltje van van Breukelen?
Ik ga Collina weer missen dit WK of Collina, wie is dat?
- Wel opvallend dat hij in Italië net zo gehaat werd als de Nederlandse scheidsrechters hier.
Leuk als een outsider mee blijft strijden tot de laatste vier of wat een onzin, graag alleen grote voetballanden
- Underdogs die winnen zijn altijd leuk! Maar wel in elke wedstrijd een groot voetballand als het even kan. Die dan niet zo 1-2-3 voorbij de outsiders komen.
ik ben nog nooit naar een wedstrijd van oranje geweest,
dat ben ik wel- Nederland - Denemarken in de Kuip met Euro 2000
Kwalificaties 2006.. Kwalificaties 2008...
De eerste wedstrijd van oranje kan ik zien of nee dan moet ik gewoon werken
- Weet het nog niet zeker, maar zie het positief in!
waar blijft de oranje actie van AH of nee dank je, kan ik weer niet normaal boodschappen doen
- Zal wel pas laatste week voor WK komen.