welke tas?quote:
ik vroeg me hetzelfde afquote:
Zal wel over filmpje gaan kan ik nu even niet kijkenquote:
Filmpje van smaland dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Linker voet ( net ernaast, maar ze morst er wel op)
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef Nero22 het volgende:
Achteraf is deze ook flink naar de klote.
7 min lang filmde ze hem,quote:
Die kerel spaced um hard hahaquote:
Wat jij wilt!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef DjinN het volgende:
kom es met foto's ofzokga niet al die filmpjes kijken
Dat hoofdquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:29 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Wat jij wilt!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:30 schreef PaintShopBro het volgende:
[..]
Het zou zomaar de tweelingbroer van je UI zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben die gast al meerdere malen tegengekomen, tript immer ballenquote:
Wat zal die beste man gebruiken eigenlijk ? Volgens mij zit hij zwaar aan de paddestoelen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:45 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ben die gast al meerdere malen tegengekomen, tript immer ballen
alles!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat zal die beste man gebruiken eigenlijk ?
Volgens mij heeft hij die vieze Turkse yoghurt lopen vreten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat zal die beste man gebruiken eigenlijk ? Volgens mij zit hij zwaar aan de paddestoelen!
Da's toch Rateltje links?quote:
iemand die idolaat is van David Bowie zou toch begrip moeten hebben voor de exploratieve momenten van John Frusciante, niet?quote:
Is het zo erg lijden ja?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 04:38 schreef tarantism het volgende:
[..]
iemand die idolaat is van David Bowie zou toch begrip moeten hebben voor de exploratieve momenten van John Frusciante, niet?
ik lijd zelf een normaal leven maar deze man is toch mijn absolute held. Zo'n destructiviteit, en zo een krachtige muziek. Werkelijk fenomenaal.
p.s. dat VPRO interview is goud waard. Wat een inkijk en dat zieke bestaan van die man, kippenvel krijg ik er van.
doe ik ook, ik doe enkel wat dit topic opvraagt.. hij was op dat moment toch wel behoorlijk naar de kloten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 04:38 schreef tarantism het volgende:
[..]
iemand die idolaat is van David Bowie zou toch begrip moeten hebben voor de exploratieve momenten van John Frusciante, niet?
ik lijd zelf een normaal leven maar deze man is toch mijn absolute held. Zo'n destructiviteit, en zo een krachtige muziek. Werkelijk fenomenaal.
p.s. dat VPRO interview is goud waard. Wat een inkijk en dat zieke bestaan van die man, kippenvel krijg ik er van.
Je hebt gelijk, maar ik kijk niet neer op de man om zijn gedrag. Het levert mijn inziens juist een extra dimensie aan zijn kunstenaarschap.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 04:42 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
doe ik ook, ik doe enkel wat dit topic opvraagt.. hij was op dat moment toch wel behoorlijk naar de kloten.
Ik kijk er ook niet op neer. Net als dat ik niet neer kijk op het jaren 70 dieet van David Bowie dat bestond uit coke, pepers en melk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 04:48 schreef tarantism het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik kijk niet neer op de man om zijn gedrag. Het levert mijn inziens juist een extra dimensie aan zijn kunstenaarschap.
Oke, ik denk dat we dezelfde gedachte volgen. Altijd fijn een kunstliefhebber te treffen op het internet. Ik zal komende posts van je volgen op het forum. Met vriendelijke groet,quote:Op zaterdag 25 juni 2011 04:51 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet op neer. Net als dat ik niet neer kijk op het jaren 70 dieet van David Bowie dat bestond uit coke, pepers en melk.
Dit moet over Andre gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 04:38 schreef tarantism het volgende:
[..]
deze man is toch mijn absolute held. Zo'n destructiviteit,
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
ja en die gast is later overleden hieraan... google maar...quote:
Ik kan niets vindenquote:Op maandag 25 juli 2011 07:53 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ja en die gast is later overleden hieraan... google maar...
Right..quote:Op maandag 25 juli 2011 07:53 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ja en die gast is later overleden hieraan... google maar...
jaah ook gezien, afgelopen zaterdag op een feestje in willemeenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:45 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ben die gast al meerdere malen tegengekomen, tript immer ballen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |