Zolang je het zondag maar niet vergeetquote:
Dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zolang je het zondag maar niet vergeet
quote:
Volgens mij van die ronde toetjes, met een speeltje in het midden. Geloof dat dat hele zoete aarbei(danoontje?) achtig spul was. Ook had je ook van die bakjes met snoepjes erin om overheen te strooien..dat was van Müller geloof ikquote:
Is het weer zo ver? Hoeveel heeft hij er vandaag weer doorgelaten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je wilt klagen over een speler van Bayern München, klaag dan over Hans-Jorg Butt. Wat een falende kutkeeper is dat zeg.
0, maar hij is gewoon kut. Hoe dan ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef Beavis het volgende:
[..]
Is het weer zo ver? Hoeveel heeft hij er vandaag weer doorgelaten?
Een falende kutkeeper laat er meer dan 0 door.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
0, maar hij is gewoon kut. Hoe dan ook
Nee Sneider is zo goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:49 schreef Nusion het volgende:
Wat een kutspeler is dat. Vorige wedstrijd speelde hij ook al zo slecht. Als je Gomez en Klose tot je beschikking hebt dan kies je toch niet voor Muller
Gedurende het seizoen heeft hij vaak genoeg laten zien dat hij het niveau totaal niet aankan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:31 schreef Beavis het volgende:
[..]
Een falende kutkeeper laat er meer dan 0 door.
hahah, hij is mooi hequote:
Vandaar dat hij al een imposante carrière achter de rug heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gedurende het seizoen heeft hij vaak genoeg laten zien dat hij het niveau totaal niet aankan.
Deutschlandquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dat niet. Ik moest er alleen om lachen
quote:
HSV, Leverkusen en reserve bij Benfica, nou wat imposant. Hij is gewoon echt niet goed genoeg voor Bayern. Maar ja, jij was dacht ik anti-voetbal en pro-rugby, dus je hebt er vast weinig verstand vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:35 schreef Beavis het volgende:
[..]
Vandaar dat hij al een imposante carrière achter de rug heeft.
Al die clubs zijn zo vreselijk dom....
Het is duidelijk dat jij hem niet mag. Dat wil niet zeggen dat hij slecht is.
Je kan een keeper niet op een wedstrijd beoordelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:27 schreef Beavis het volgende:
[..]
Is het weer zo ver? Hoeveel heeft hij er vandaag weer doorgelaten?
Je hebt liever balletquote:
quote:
Oh, ik ben zeker pro-rugby. Dát is pas sport.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
HSV, Leverkusen en reserve bij Benfica, nou wat imposant. Hij is gewoon echt niet goed genoeg voor Bayern. Maar ja, jij was dacht ik anti-voetbal en pro-rugby, dus je hebt er vast weinig verstand van
die jongen kan nog groeien, geef hem nog een seizoenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef Joel-Smeets het volgende:
Overigens vraag ik me al langer af wat Van Gaal in Muller ziet.Goede spits voor een subtopper in de Bundesliga,voor Bayern komt hij tekort.En ja,ik weet dat hij nog jong is..
Und jetzt ben je toch een Oranjefanquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Muller
Badstuber
Schweinsteiger
Duitsers
Duitse gedachtengang
En Duitsland. Mag datquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Und jetzt ben je toch een Oranjefan![]()
Dat mag, nsb'erquote:
Jaa,die speelde fantastisch in die heenwedstrijd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef Genius-F het volgende:
Die Contento is ook wel een baasje trouwens.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Und jetzt ben je toch een Oranjefan![]()
Tenzij Schalke met 3-0 wintquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Bayernvolgende wedstrijd met 16-0 verliezen en ze zijn kampioen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |