ik ben twaalf wat is Islamitische cultuur?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:03 schreef zovty het volgende:
De Islamitische cultuur heeft wel degelijk een plaats in de Nederlandse samenleving, en kan er zelfs veel aan toe voegen. Het enige wat nodig is een beetje durf, een sterke maag, het juiste telefoonnummer en 5 euro.
Klacht: als Wilders nou gewoon eens een keertjekapsalon
zou eten zou het hele gezeik binnen 10 minuten afgelopen zijn.
Ik heb het over de cultuur tjap. Le-zen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef Bomil het volgende:
Hoe zie jij een verband tussen Islam als religie en Kapsalon als eten?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Pizzakoppo mag over 2 dagen mailen met een foto van een leeggegeten bakje kapsalon.
Naja als je niet eens weet wat kapsalon is ...quote:
wat praat jy kk kaaskopquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
as je nie wet wat kapsalon iz, zo praat jij!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:03 schreef zovty het volgende:
De Islamitische cultuur heeft wel degelijk een plaats in de Nederlandse samenleving, en kan er zelfs veel aan toe voegen. Het enige wat nodig is een beetje durf, een sterke maag, het juiste telefoonnummer en 5 euro.
Klacht: als Wilders nou gewoon eens een keertjekapsalon
zou eten zou het hele gezeik binnen 10 minuten afgelopen zijn.
Iedereen die lekker eten maakt is welkom!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kapsalon is volgens de overlevering natuurlijk gewoon een Rotterdamse creatie.
Dit topic is gelijk aan zeggen koreanen/chinezen hebben een plek in onze cultuur want friet.
quote:
patat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kapsalon is volgens de overlevering natuurlijk gewoon een Rotterdamse creatie.
Dit topic is gelijk aan zeggen koreanen/chinezen hebben een plek in onze cultuur want friet.
Hoe is het mogelijkquote:
2000 calorietjes mattie, je bent in 1 keer klaar!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijkZijn ze dan nog een beetje van acceptabele proporties of 3-haps maaltijden?
Net zo nederlands als stamppotten! Nieuwe nederlandse haute cuisine zeg ik je!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef -Datdus- het volgende:
"We pleuren alles maar bij elkaar eten"
Ik zie mezelf al in een drukke discotheek, springen, dansen, en dan een kapsalon etenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm..![]()
vooral bij het uitgaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |