Het was erg.....grappigquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig, het is hier rustig de laatste tijd, zelfs met de hangjeugd
Waar, wanneer, wat dan?quote:
Hahaquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
HahaPietttttttttttttttttttttttttttttt. doe die van Deis dan maar als je wilt asjeblieft pretty please enzilks
Nou, voor deze keerquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
HahaPietttttttttttttttttttttttttttttt. doe die van Deis dan maar als je wilt asjeblieft pretty please enzilks
Te laatquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neee!!!!!
We gaan deze gewoon lekker volposten en dan doen we die van mij straks
Ook goed...ik ben vandaag meegaandquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neee!!!!!
We gaan deze gewoon lekker volposten en dan doen we die van mij straks
sorryquote:
Hoe is het met je tuin??? net zo mooi als vorig jaar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen boot gebouwd en ben flink gaan varen.
quote:
Pietje!quote:
Ja, maar eigenlijk was 't gewoon de frustratie doordat ik geen mei-vakantie hebquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Pietje!![]()
Laysa's wens is jouw bevel he![]()
Wat een snelle tt-aanpassing
Mooier.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe is het met je tuin??? net zo mooi als vorig jaar?
[..]
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie ook al last van muggen?
Doei Gomiquote:
Ik hoop dat het oplucht dat ik me donderdag eerst nog dood moet werken voordat ik een weekje vrij benquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk was 't gewoon de frustratie doordat ik geen mei-vakantie heb.
Morgen wel, want de tuindeur staat nog open omdat die geschilderd is vandaagquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie ook al last van muggen?
Doe maar, straks ben je te laat voor 't voetbalquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Nr. 4
Ik denk dat ik mijn boodschappen maar uit ga pakken
Volgende week vrijdag of zaterdag, als ik terug ben van 't zeilenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Teuntje, wanneer ga je je laatste peukie doen?
En dan een week vrij en die week daarop ook maar drie dagen werkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:28 schreef Dementor het volgende:
Nog maar twee dagen en dan is het al weer weekend.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan een week vrij en die week daarop ook maar drie dagen werken
En dan een volle week werken maar gelijk de maandag erop weer vrij (Tweede Pinksterdag)quote:
Tous les matins du mondequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:31 schreef Dementor het volgende:
Nu wil ik weten uit welke film deze scene komt..
edit: oh het komt uit Tous les matin du monde.
Voor ons is mei een ramp, dagen vallen weg en het werk stapelt zich op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan een volle week werken maar gelijk de maandag erop weer vrij (Tweede Pinksterdag)
Mei is een feestmaand
Ga je toch lekker in het weekend werkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor ons is mei een ramp, dagen vallen weg en het werk stapelt zich op.
Werk zal er langer zijn alle werknemers en werkgevers. Nooit wakker gaan liggen van werk, het is slechts een bijzaak, een middel om geld te verdienenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor ons is mei een ramp, dagen vallen weg en het werk stapelt zich op.
Er is geen dag dat ik niet werk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je toch lekker in het weekend werken
Met die instelling red je het bij ons niet, puur omdat een aantal zo enorm veel werken dat je wel moet meekomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Werk zal er langer zijn alle werknemers en werkgevers. Nooit wakker gaan liggen van werk, het is slechts een bijzaak, een middel om geld te verdienen
Hey Deis, volgende week Frankrijk hè?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je toch lekker in het weekend werken
quote:
Dat klinkt wel heel leuk enzo, maar die vlieger gaat niet altijd opquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Werk zal er langer zijn alle werknemers en werkgevers. Nooit wakker gaan liggen van werk, het is slechts een bijzaak, een middel om geld te verdienen
Ervaring opdoen en snel gaan zoeken naar een normale job bij een normale werkgever. Al ben ik mening dat er steeds meer mensen van Lotje getikt zijn en werk als een soort van ultiem doel zienquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met die instelling red je het bij ons niet, puur omdat een aantal zo enorm veel werken dat je wel moet meekomen.
Nee ik wil juist bij deze werkgever blijven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ervaring opdoen en snel gaan zoeken naar een normale job bij een normale werkgever. Al ben ik mening dat er steeds meer mensen van Lotje getikt zijn en werk als een soort van ultiem doel zien
Ja, ik heb er zin inquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey Deis, volgende week Frankrijk hè?![]()
En daarna poesjes
Eén woord: Mafquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik wil juist bij deze werkgever blijven.
Ik vind dat mooi, de manier waarop men zo hard gaat voor de zaak.
Ik heb er ook zin in, al vriest het 20 graden en valt er 20 mm regen per uur, dan nog kijk ik er naar uit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij volgende week lekker schuitje varen
En wat vindt Juud ervan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik wil juist bij deze werkgever blijven.
Ik vind dat mooi, de manier waarop men zo hard gaat voor de zaak.
Die begreep dat in het begin al helemaal niet.quote:
Ja hoor, niks mis mee. Maar er is veel meer dan (betaald) werkquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Dementor het volgende:
Maar Teun ik geef je wel gelijk wat betreft de mensen die werk als ultiem doel zien, al hoewel mensen die werken en daardoor een maatschappelijk belang dienen nog steeds waardering verdienen.
Klopt, maar ook dat kost vaak geld.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hoor, niks mis mee. Maar er is veel meer dan (betaald) werk
Waarom ga jij niet een weekje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Laysa het volgende:
Dus we moeten jullie volgende week een hele week missen...Nog meer mensen die op vakantie gaan?
Bij mij vaak wel, maar dat hoeft niet perse denk ik. Er zijn zoveel dingen te doen die geen cent kosten maar wel iets opleveren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, maar ook dat kost vaak geld.
Niet vergeten om ook leuke dingen met elkaar te blijven doen, je werk is echt niet het belangrijkstequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:43 schreef Dementor het volgende:
Ze zit nu bijvoorbeeld in het theater maar ik ga expres een keer niet mee.
De vorige keer vond ik het niet zo heel leuk en heb ik twee uur lang nagedacht over een oplossing voor een in mijn ogen complex vraagstuk.
Dan sta ik aan het eind te klappen voor jan met de korte.
En dat is niet in geld uit te drukkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mij vaak wel, maar dat hoeft niet perse denk ik. Er zijn zoveel dingen te doen die geen cent kosten maar wel iets opleveren.
Daarom is het vermoedelijk ook gratisquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is niet in geld uit te drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |