je hebt zeker ook een penis van 24 bij 6quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, deze was ECHT wel 8cm ja dus als het niet meer is.
Niet het lijf he, incl poten.
Luister eens, ik weet echt wle hoe ik moet meten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je hebt zeker ook een penis van 24 bij 6
Da's een rioolspin toch? Of bestaan die niet en werden die alleen zo genoemd bij mij in de buurt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Tijdens de jacht:
[ afbeelding ]
Na de jacht:
[ afbeelding ]
Kill!
Eigenlijk moet je geen spinnen doden in je huis want da's bad luck, maar deze vond ik iets te groot om op te pakken en buiten te zettenBij kleintjes doe ik dat gerust. Die zijn nog wel lief.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, mike, ik heb mijn t-blog geupdatet.
Bestaat de naam renspin echt ? LOLquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meeste renspinnen zijn bruin, grijs, gelig of gevlekt en worden nooit groter dan 10 mm.
Noooooooooouuwww deze was wel wat groterMaar de eerste fotoop renspin is 'm id wel.
De rest allemaal niet.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja hallo, hij is jong. Hij ontmoet nog velen mannen.... Mike_hunt is a bitch...
Ik heb nét gekekenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, mike, ik heb mijn t-blog geupdatet.
Tegenaria gigantea, rioolspin of Giant house spider.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's een rioolspin toch? Of bestaan die niet en werden die alleen zo genoemd bij mij in de buurt?
Yikes. Als er zondag maar niet eentje over me heen looptquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Tijdens de jacht:
[ afbeelding ]
Na de jacht:
[ afbeelding ]
Kill!
Eigenlijk moet je geen spinnen doden in je huis want da's bad luck, maar deze vond ik iets te groot om op te pakken en buiten te zettenBij kleintjes doe ik dat gerust. Die zijn nog wel lief.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef creno het volgende:
[..]
Bestaat de naam renspin echt ? LOL
ik noem die grote harige zwarte altijd zo, omdat ze zo rennen, en waarom klikte ik op dat filmpje....?
jejejejej ja je pakte helemaal een liniaal en hebt zn beentjes ff gestrektquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luister eens, ik weet echt wle hoe ik moet meten.
Hij was 8cm. Als je 't niet geloofd: Like I give a fuck
Daar heb ik mijn grote spinnen trauma van: Wakker worden en zien dat ie naast je gezicht over je kussen looptquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yikes. Als er zondag maar niet eentje over me heen loopt.
onze hond wil je nog wel eens vermoordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef creno het volgende:
ik train mijn katten om echt spinnenkillers te worden.
Elke keer als ik een spinnetje (nu zijn het nog kleintjes die ik zie) roep ik Lola en Stitch en dan gaan ze daar mee spelen en opeten, hopelijk doen ze dat dan ook met een groot exemplaar en lijken ze uiteindelijk niet op hun baasje.
Nee toen ie op de muur zat hem ik hem er bij gehoudenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejejej ja je pakte helemaal een liniaal en hebt zn beentjes ff gestrekt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
onze hond wil je nog wel eens vermoorden
Mja, ik was ooit in bed een boek aan het lezen zie ik ook op de muur zo'n 10 cm van mijn gezicht een enorme spin lopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn grote spinnen trauma van: Wakker worden en zien dat ie naast je gezicht over je kussen loopt
Ow bah... het idee alleen alquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn grote spinnen trauma van: Wakker worden en zien dat ie naast je gezicht over je kussen loopt
Agressief beest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
onze hond wil je nog wel eens vermoorden
Onze hond rende wegquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef creno het volgende:
ik train mijn katten om echt spinnenkillers te worden.
Elke keer als ik een spinnetje (nu zijn het nog kleintjes die ik zie) roep ik Lola en Stitch en dan gaan ze daar mee spelen en opeten, hopelijk doen ze dat dan ook met een groot exemplaar en lijken ze uiteindelijk niet op hun baasje.
Minder eng dan die spin toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik was ooit in bed een boek aan het lezen zie ik ook op de muur zo'n 10 cm van mijn gezicht een enorme spin lopen. Die nacht geen oog dichtgedaan (want hij verdween ergens).
jankertquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee toen ie op de muur zat hem ik hem er bij gehouden
En trouwens, er staat ook dat die beesten zo groot kunnen worden.
Wat zit je nou te zeiken? Liep ie bij jou? Nee. Dus.
Ik heb wel eens gehad dat ik half in slaap was, weet je wel, zo 's avonds, en dat ik me nog bewust was van de omgeving maar al wel aan het dromen was... En dus droomde dat er van die grote spinnen over het bed lopen. Damn, paniek! Brad wakkerschuddenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik was ooit in bed een boek aan het lezen zie ik ook op de muur zo'n 10 cm van mijn gezicht een enorme spin lopen. Die nacht geen oog dichtgedaan (want hij verdween ergens).
Pisnichtquote:
ikke?quote:
Heb je een baan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
Geniaal!![]()
![]()
Wat doe je als je je verveelt op je werk
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je hebt zeker ook een penis van 24 bij 6
Ja, bij de Jamin.quote:
Hee yuri, hou je hond maar bij je hoor, ik heb mezelf nu echt kapot gelachen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
Geniaal!![]()
![]()
1. sla een aantal vliegen dood
2. leg deze te drogen in de zon, of op de verwarming
3. als de vliegen droog zijn, pak pen en papier.... en laat er dan je fantasie op los.
Hieronder staan een aantal voorbeelden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naast je in bedquote:
Zitten daar zoveel vliegen?quote:
Geniale dingenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
Geniaal!![]()
![]()
1. sla een aantal vliegen dood
2. leg deze te drogen in de zon, of op de verwarming
3. als de vliegen droog zijn, pak pen en papier.... en laat er dan je fantasie op los.
Hieronder staan een aantal voorbeelden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, alleen klemde ik mijn kaken wel even op elkaar toen je die naald er helemaal injaste.quote:
Wat is dat voor kleutercomeback?quote:
quote:
handtasquote:
Hij blaft wel maar bijt nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
Hee yuri, hou je hond maar bij je hoor, ik heb mezelf nu echt kapot gelachen.
Eef, die nu ook moet spuiten, die zei dat er zo'n soort mechanisme in je zit die er voor zorgt dat dat nog best wel lastig is, bij jezelf. Omdat je jezelf geen pijn wil doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, alleen klemde ik mijn kaken wel even op elkaar toen je die naald er helemaal injaste.
jij bent toch ook een grote kleuter?quote:
Ja, worden aangetrokken door de stroop.quote:
Komen spinnen altijd met z'n 2en? Echt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze hond rende weg
Die beesten zaten bij ons thuis ook, vandaar dat ik weet dat ze met 2 komen.
Maar als ze dan over de vloer lopen (je kunt ze gewoon horen lopen, tik tik tik tik) dan rende de hond weg
Oh ja. Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, alleen klemde ik mijn kaken wel even op elkaar toen je die naald er helemaal injaste.
Oh, ha ha ha.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jij bent toch ook een grote kleuter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |