o ja, Fabregasquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is ook heerlijk ja...
En Van Persie en Fabregas![]()
![]()
mensen die voor het rijk werken zijn direct ambtenaar ofzo en leraren enz zijn indirecte ambtenaren ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is het verschil daar in NL tussen semi of helemaal
Geen slecht woord over leraren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mensen die voor het rijk werken zijn direct ambtenaar ofzo en leraren enz zijn indirecte ambtenaren ofzo
ik ben zeker geen leraarquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mensen die voor het rijk werken zijn direct ambtenaar ofzo en leraren enz zijn indirecte ambtenaren ofzo
Alex, jaaaquote:
je werkt voor de overheid maar je ziet jezelf niet als ambtenaar dus moest toch iets verzinnenquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geen slecht woord over leraren.ik was dat vroeger.
alhoewel je leraar bent voor het leven. Tenminste, dat zei iemand vroeger.. i told him to fuck off.
Of voor mensen die tijdens het koken steeds even achter de pc kruipenquote:
ja ja ok, laten we het over wat leukers hebben dan werkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je werkt voor de overheid maar je ziet jezelf niet als ambtenaar dus moest toch iets verzinnen
Dat vind ik luiquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of voor mensen die tijdens het koken steeds even achter de pc kruipen
Ik vond het gewoon even leuk. Heerlijke Madonna popquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:09 schreef creno het volgende:
vlarp, was wat dat vorige keer nou dat je zo aan 't juichen was om madonna ?
hangt er vanaf wat voor model je zoek, sportwagen, coupe, sedan, terreinwagenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ok, laten we het over wat leukers hebben dan werkIk moet een nieuwe auto, iemand een idee, R heeft al boeken met mercedes meegebract maar die vind ik niet mooi. Ja ik weet het, het gaat om kwaliteit maar ik wil ook wat leuks zien
audiquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ok, laten we het over wat leukers hebben dan werkIk moet een nieuwe auto, iemand een idee, R heeft al boeken met mercedes meegebract maar die vind ik niet mooi. Ja ik weet het, het gaat om kwaliteit maar ik wil ook wat leuks zien
hoezo PC verslaafd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of voor mensen die tijdens het koken steeds even achter de pc kruipen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon even leuk. Heerlijke Madonna pop
Multitasking lui??quote:
Ja die heb ik nu in de kast liggenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:30 schreef creno het volgende:
nondenondenonde, ik wilde voor Lays een smaak bedenken, en dat was teriyaki, en wat is er nu als lays sensation ? juist, teriyaki....
*giggle* als je omelet maakt doe je dat dan in het nederlands en een tortilla dan praat je spaans tegen je zelf...voor et effect ofzo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo PC verslaafd.![]()
ik zou het niet weten..ik kook nooit.
das niet waar, af en toe een omelet of een tortilla
*meebuig*quote:
het is voor de stad en een gezin heb ik ook nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voor model je zoek, sportwagen, coupe, sedan, terreinwagen
Mazda 6quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je dan op de pc doet, maar over het algemeen vind ik wel een beetje dat als je niet eens een paar minuten in een pannetje kan roeren tijdens het koken dat je een luie kok bentquote:
gekeken er zit wel wat leuks tussenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
audiniet te patserig. OF wil je dat juist wel?..
fiat500 makkelijk parkerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is voor de stad en een gezin heb ik ook niet
Ik heb dat met sommige Bollywoodnummersquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, de nieuwe crystal castles cd loopt heerlijk.
Ken je dat? Cd's die heerlijk lopen?
En dan bedoel ik niet dat het nr lekker in elkaar zit (ook) maar dat het met due muziek op heerlijk doorstappen is.
Lekker looptempo, catwalkerig zo zwoef door de stad heen.
ola cabronquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
*giggle* als je omelet maakt doe je dat dan in het nederlands en een tortilla dan praat je spaans tegen je zelf...voor et effect ofzo?![]()
jejeje mira pendejoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola cabronLook what el gato dragged in...
Nee, ik bedoel de spaanse versie. Da's de enige die ik ken. Met aardappelen and shit. Ken natuurlijk ook tortilla francesa.![]()
hoe is het? Kom je weer eens kijken hier?
is het openbaar vervoer niets? Je weet wel, het milieu sparen etc.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is voor de stad en een gezin heb ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
trabant?quote:
Hunt? Serieus?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
charisma heet dat. Ik heb dat met die rode gast uit Grey's Anatomy. Daar word ik nat van.
De rest hier:
LOL
Vind trouwens Robben erg oud er uit zien. Hij is 9 jaar jonger dan dat ik ben. He doesn't moisturize zeker.![]()
meanwhile, van Perzie.
Ik word echt opgefokt van die Bollywood nummers.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat met sommige Bollywoodnummers.
Zoals deze
Chak deeeeeeeeeeee chak de indiaaaaaaaa.
Sciroccoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
VW Scirocco of Volvo c30
zwaar gave stads coupés
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is het openbaar vervoer niets? Je weet wel, het milieu sparen etc.die zijn aan het staken las ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
@Deciet.
Je kan niet op de gastenlijst. Iedereen wilt erop. Sorry, ik heb het geprobeerd.
Ja die heeft ook wel een lekker loopritme.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat met sommige Bollywoodnummers.
Zoals deze
Chak deeeeeeeeeeee chak de indiaaaaaaaa.
tuurlijk!! i know!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje mira pendejo
chiste toch :-) zit je maar te fokken :-P
Hm, okquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je dan op de pc doet, maar over het algemeen vind ik wel een beetje dat als je niet eens een paar minuten in een pannetje kan roeren tijdens het koken dat je een luie kok bent.
lelijkquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Daar gaat z'n leven? Hoe moet ie Jeroen nu nog ontmoeten dan? Echt je hebt em z'n liefde van z'n leven ontnomen. ben je jaloers of zo?
Echt ongelofelijk dit...
jaaa, Hunt. Geile hond is dat!quote:
Ha! meen je :-) je moet model 09/10 es image google vet mooi dingquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
SciroccoHeb ik vroeger gehad. Wat een geile bak was dat.
Ik heb er ook niet zo veel mee. Zenuwachtig jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik word echt opgefokt van die Bollywood nummers.
Dat gejengelDat zingen, het zijn net krolse katten.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef creno het volgende:
smart roadster, opel tigra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |