net als de bananenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Komen spinnen altijd met z'n 2en? Echt?
nee, ik heb een sabbatical nu. Heerlijk! Kan het iedereen aanraden.quote:
Nee niet alle. maar die dikke zwarte grote meestal wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Komen spinnen altijd met z'n 2en? Echt?
Word jij de nieuwe Nuno ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jij bent toch ook een grote kleuter?
Kerel... ik kan van jou nog heel veel leren... dus stop bitchenquote:
Daar heb ik niet zo'n moeite meequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef, die nu ook moet spuiten, die zei dat er zo'n soort mechanisme in je zit die er voor zorgt dat dat nog best wel lastig is, bij jezelf. Omdat je jezelf geen pijn wil doen
Das nie goed om te weten... ja eigenlijk ook wel, maar tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet alle. maar die dikke zwarte grote meestal wel.
lol hoezo?quote:
Je bent met Engel aan het flirten...quote:
ik gebruik ook weleens naalden. 0.8 of 0.9 mm. Maar das voor fun.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eef, die nu ook moet spuiten, die zei dat er zo'n soort mechanisme in je zit die er voor zorgt dat dat nog best wel lastig is, bij jezelf. Omdat je jezelf geen pijn wil doen
Hij en Ang3l hebben ook altijd (of hadden, oid) van die -hoe zal ik het noemen- ruzie'tjes/steekjes naar elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent met Engel aan het flirten...
dit is zoooo een open deur..quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik gebruik ook weleens naalden. 0.8 of 0.9 mm. Maar das voor fun.
naalden zijn echt niet eng.
komen mijn leraren skills toch nog van pas.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel... ik kan van jou nog heel veel leren... dus stop bitchen
ow zo jajaja, daar weet ik allemaal niks vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij en Ang3l hebben ook altijd (of hadden, oid) van die -hoe zal ik het noemen- ruzie'tjes/steekjes naar elkaar.
jongens plagen, zoentjes vragen.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ow zo jajaja, daar weet ik allemaal niks van
zit gewoon te plagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |