ik gok dat deze vulkaan 2462 meter hoog boven zee niveau is ; ff verder zoeken ;quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef Rollufie het volgende:
Om in dezelfde categorie te blijven
[ afbeelding ]
Vulkaan ziet er hetzelfde uit, nu de stadnaam er nog bij zoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef quirigua het volgende:
[..]
ik gok dat deze vulkaan 2462 meter hoog boven zee niveau is ; ff verder zoeken ;
in November 2006, a typhoon hit the area causing mudslides of volcanic ash from the slopes of *.*, which killed an estimated 1,000 in nearby villages.
http://picasaweb.google.c(...)#5434334113552721426
De vulkaan en de foto is goed , nu de stad nogquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef quirigua het volgende:
[..]
ik gok dat deze vulkaan 2462 meter hoog boven zee niveau is ; ff verder zoeken ;
in November 2006, a typhoon hit the area causing mudslides of volcanic ash from the slopes of *.*, which killed an estimated 1,000 in nearby villages.
http://picasaweb.google.c(...)#5434334113552721426
Legaspi, ik kan jouw foto nog niet vinden, maar L kan niet missen ; haven ;quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:29 schreef Rollufie het volgende:
[..]
De vulkaan en de foto is goed , nu de stad nog
Nou met Portugezen weet je het maar nooit he! kom elk jaar een nieuwe broer/zus tegen waarvan ik nog niets afwist! welcome to the family!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Rollufie het volgende:
Doh lol , je bent toch niet mijn portugese tweelingbroer die precies hetzelfde denkt he?
correctie inwoners : je hebt gelijk ; (maar een rotdorp blijft het) ; eenmalig mooi landschap en vulkaan !quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef Rollufie het volgende:
Legazpi is goed
Van Wiki:
Inwoners (2007) 179.481
Legazpi City ligt enkele kilometers verwijderd van een van de meeste actieve vulkanen van de Filipijnen, de Mayon
Overigens hoeft het niet exact dezelfde foto te zijn om het te bewijzen hoor
*hoest* nieuwe? *hoest*quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef quirigua het volgende:
Formeel is Legaspi een "corporation", dat wil volgens amerikaans recht zeggen : een wettelijk omschreven plaats, "gemeente", commune (frans), stad(sdistrict) dus.
Iets vergelijkbaars kennen ze in de Filipijnen, waar in veel zaken amerikaans recht gevolgd wordt.
Legaspi is samen met Albey zo een "corporation". Ik zei "dorp" omdat het, nou jah, een groot dorp is, er is 1 winkelstraat, cafes, uitgaan en zo is in Albey.
De jetty is een aanleg-pier naast de haven (vissers), die voor de meeste bedrijvigheid, transport, inkomsten zorgt. De vulkaan ligt weids in het tropische vlakland, schitterend !
nopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |