Als je lang genoeg aan raad de stad mee doet en vaak zoekt dan herken je soms plaatjes gelijk of weet je vaak iig waar je ongeveer moet zoeken.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:50 schreef quirigua het volgende:
[..]
Rio Mapocho ; yep ; hoe weet je dat zo gauw ?
Raden mag altijd, alleen de uiteindelijke bedoeling is om het te vinden via google images oaquote:Op maandag 10 mei 2010 15:38 schreef quirigua het volgende:
moet ik doorgaan met raden ? want ik weet t niet : Portugal, en anders Tsechie of daaromtrent ;
Vraagje : wat als ik een eigen foto erop zet ? Of is dat niet in de regels ?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef Porto het volgende:
[..]
Raden mag altijd, alleen de uiteindelijke bedoeling is om het te vinden via google images oa![]()
Omdat je nieuw bent een nieuwe hint: Portugal klopt, nu wat steden in portugal door google images gooien om te kijken of je deze kan vinden
Coimbra klopt! (het liefst met link naar bewijs/gevonden foto)quote:Op maandag 10 mei 2010 16:22 schreef quirigua het volgende:
[..]
Vraagje : wat als ik een eigen foto erop zet ? Of is dat niet in de regels ?
even zoeken, hier is alvast een foto waarop wel een vlag op de brug, de Puente Mondego >quote:Op maandag 10 mei 2010 16:25 schreef Porto het volgende:
[..]
Coimbra klopt! (het liefst met link naar bewijs/gevonden foto)
Eigen foto mag uiteraard en maakt het soms alleen maar moeiljiker zoeken
Hoeft trouwens niet exact dezelfde foto te zijn, als het maar duidelijk is dat het om zelfde stad gaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef quirigua het volgende:
hier is wel dezelfde foto als je postte > http://static.abreu.pt/static_en/DMC/PRESTIGE/images/Coimbra.jpg
PS: je kunt je berichten gewoon editenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef quirigua het volgende:
[ afbeelding ]
mislukt ; nog es proberen ;
nee ; is beduidend hoger dan Arenal ; wel een mooie foto, die je daar hebt !quote:Op maandag 10 mei 2010 23:23 schreef Masanga het volgende:
Is dat de Arenal in Costa Rica? En heet dat dorpje La Fortuna?
http://www.tourcostarica.(...)hotos/arenal%203.jpg
Ik sluit me dan maar even bij je aan..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:27 schreef ETA het volgende:
edit: flauwe manier van oplossen is niet leukik zag de filenaam van de foto die je probeerde up te loaden. ik houd me wel stil voor deze opgage
jah ; de vulkaan is atitlan ; er liggen er nog een paar rondom het meer, ook zowat 3500 meter hoog ;quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef Rollufie het volgende:
Nah goed ik heb niets gezien aan de foto in ieder geval:
Panajachel , Guatemala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |