Jij hebt geen sociale contacten via internet?quote:
De faaler gebruikt Twitterquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:38 schreef henrydg het volgende:
[..]
Jij hebt geen sociale contacten via internet?
Ja dat kan wel maar dan kom ik het ondanks dat toch nog vaak genoeg tegen op andere computers waar ik inlog (zoals op de universiteit enzo).quote:
DAN ZET JE HET DAAR OOK UIT.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja dat kan wel maar dan kom ik het ondanks dat toch nog vaak genoeg tegen op andere computers waar ik inlog (zoals op de universiteit enzo)
koekwausquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef bijdehand het volgende:
ZET UIT DAN KOEKWAUS
en open geen topics meer
Moet ik alle 500 computers langsgaan en daar MSN starten en MSN Today uitvinken?quote:
dat is op je werk neem ik aan? daar hoor je sowieso niet achter msn te zittenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Moet ik alle 500 computers langsgaan en daar MSN starten en MSN Today uitvinken?
Nee dan liever deze klacht!
@uni, zie paar posts hierbovenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is op je werk neem ik aan? daar hoor je sowieso niet achter msn te zitten
Ja dat moet, en geen klachtquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Moet ik alle 500 computers langsgaan en daar MSN starten en MSN Today uitvinken?
Wat voor faal ICTer ben je dan dat je niet even een batch scripje kan draaienquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Iksdee. XD.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:21 schreef Wesleyz het volgende:
Zal wel aan mijn niveau liggen maja vind het meestal wel interessant xD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |