Volgens mij heeft ie je ook een hersenschudding geslagen als je dit soort vragen steltquote:Nu vraag ik me dus af: moet ik aangifte doen?!
Zeker weten aangifte doen ja.quote:
Iets zegt me dat de verzekeringsmaatschappij het ook wel prettig vindt als je aangifte gedaan hebt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Genius-F het volgende:
Alsof aangifte zin heeft. Misschien dat hij je dan wat stuivers moet betalen, maar dat is het punt niet lijkt me.
Je kunt hem dan prima aansprakelijk stellen voor de kosten, hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Genius-F het volgende:
Alsof aangifte zin heeft. Misschien dat hij je dan wat stuivers moet betalen, maar dat is het punt niet lijkt me.
Nee, waarom? Hij heeft toch spijt betuigd, dus zand erover en verder niet meer zeuren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:59 schreef TimeTravel_0 het volgende:
Nu vraag ik me dus af: moet ik aangifte doen?!
Dat vind ik eik ook. Neemt niet weg dat ie wel voor medische kosten mag opdraaien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:07 schreef solyaris het volgende:
[..]
Nee, waarom? Hij heeft toch spijt betuigd, dus zand erover en verder niet meer zeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |