aaah dat is wel liefquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Panda72 het volgende:
Mijn moeder belde net ze heeft bami voor mij gemaaktDan hoef ik niet te koken zei ze.
I love my mommy![]()
een keer in de zoveel tijd eet ik ook pannekoeken samen met een vriendin van me zij kan dat echt goed makenquote:
Kon ze niet ff friet halenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Panda72 het volgende:
Mijn moeder belde net ze heeft bami voor mij gemaaktDan hoef ik niet te koken zei ze.
I love my mommy![]()
Ik heb gewoon een pak gehaaldquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:39 schreef Giertje het volgende:
een keer in de zoveel tijd eet ik ook pannekoeken samen met een vriendin van me zij kan dat echt goed maken
mja logisch anders ben je fuckin lang bezigquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een pak gehaald
Doe ik alleen als ik vrij heb
Ja daarom en de 1 vind alleen naturel lekker, de ander wil met kaas, weer de ander met spek, spek&kaasquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
mja logisch anders ben je fuckin lang bezig
heb een keer voor 10 man staan bakken hele middag bezig geweest
ik vind alles lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daarom en de 1 vind alleen naturel lekker, de ander wil met kaas, weer de ander met spek, spek&kaasen mijn vriend wil altijd met rozijnen
een nooit eindigende discussiequote:
Ik heb zin in ijs!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga een lekkere pizza hawaii naar binnen schuiven zo
Patates frites.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou er bijna depressief van worden. Boeiend!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:55 schreef Flashbag het volgende:
Omg kijk hoe mijn kat op mn ouders bed lag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou hem eigenlijks moeten photoshoppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehe indd ik zeg gewoon patatquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou er bijna depressief van worden. Boeiend!
Kat in chillmodus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:55 schreef Flashbag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dagquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dagop zijn kophangend lieve buurman
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Moest gelijk aan deze denken:
[ afbeelding ]
doet je msn nog steeds kut?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, ik start de laptop even opnieuw op.
nu doet die niks meer?quote:
Hij zei dat mijn contactpersonenlijst niet beschikbaar wasquote:
Dat is niet handigquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zei dat mijn contactpersonenlijst niet beschikbaar was
kan je ze toch maar beter zelf makenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
Na 3 flutpannenkoeken heb ik nog honger
ah bah, pannekoeken...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
Na 3 flutpannenkoeken heb ik nog honger
Spercibonen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:43 schreef Dewardo het volgende:
Gehaktschotel spercibonen/sate was goed te doen
ja ik kwam erachter dat ik nog niet vaak het woord sperziebonen opgeschreven had! mijn excuses naar mijn mede nederlanders en vlamingenquote:
Is niet erg hoor maar het leek zo raarquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja ik kwam erachter dat ik nog niet vaak het woord sperziebonen opgeschreven had! mijn excuses naar mijn mede nederlanders en vlamingen
met champignons?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb voor mijn doen ronduit smerige macaroni gemaakt...![]()
Zullen we pizza bestellen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb voor mijn doen ronduit smerige macaroni gemaakt...![]()
ja ik weet niet, ik vind die dingen mijn eten altijd zo muf maken.. maar goed smaken verschillen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Onder andere...![]()
Champignons zijn lekker man!![]()
Dan doe je iets niet goed...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja ik weet niet, ik vind die dingen mijn eten altijd zo muf maken.. maar goed smaken verschillen natuurlijk
Ja duh, wat dacht jij dan... domino's?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef 8108139dpths het volgende:
Lekker!![]()
Wel bij New York Pizza dan...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
champignons gebakken in een beetje ketjapdoet wonderen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh, wat dacht jij dan... domino's?
Wat voor pizza?
Geen gehakt? WTFquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
Hier was het alleen spaghetti met saus niet eens gehaktvervelend rot zusje
ik wil terug naar Italie, daar waren de pizza's nog echt lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh, wat dacht jij dan... domino's?
Wat voor pizza?
champignonsquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
champignons gebakken in een beetje ketjapdoet wonderen
Geef mij maar Amerikaanse pizza's...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:51 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik wil terug naar Italie, daar waren de pizza's nog echt lekker
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lust ze nietik ben ook al van mening dat ze niet moet zeuren
Dat zijn ze daar zekerquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:51 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik wil terug naar Italie, daar waren de pizza's nog echt lekker
haha ik denk dat wij niet door een deur kunnen qua etenswarenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geef mij maar Amerikaanse pizza's...![]()
Dunne bodem of deeppanquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:51 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
De West Side Deluxe is erg lekker...
Ik vind de pizza's van domino's en new york er vaag en niet echt pizza uit zien, doe mijn dan maar van de turk hier in het dorp of gewoon uit Italiequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
GEEN GEHAKT IN DE SPAGHETTI/MACARONI IS EEN HELL MAN, je zusje, wat doet zequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
ook diepvriespizza's...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind de pizza's van domino's en new york er vaag en niet echt pizza uit zien, doe mijn dan maar van de turk hier in het dorp of gewoon uit Italie
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
M'n ouders vinden het nu ook wel genoeg dus ze moet het er door gaan doen of mijn ma kooktquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
GEEN GEHAKT IN DE SPAGHETTI/MACARONI IS EEN HELL MAN, je zusje, wat doet ze![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze is zo erg dat ze het gehakt uit de lasagne haalt
Ja weet ik veel eerst heette het nog deeppan (zie mijn edit dan MENSCH) en dat nam ik altijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:54 schreef 8108139dpths het volgende:
Nee mens, het is een 'american style' pizza hoor...![]()
Sommige vallen wel mee maar zelf gemaakt is ook lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:55 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ook diepvriespizza's...dat vind ik al helemaal niks
Smac er doorheen.. goeie "vleesvervanger"quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als er iets smerigs is dan is het smac welquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:56 schreef Dewardo het volgende:
[..]
Smac er doorheen.. goeie "vleesvervanger"
Goed planquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
M'n ouders vinden het nu ook wel genoeg dus ze moet het er door gaan doen of mijn ma kookt
Je kunt voor andere bodems kiezen ja, maar de originele New York Style bodem is toch het lekkerst...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weet ik veel eerst heette het nog deeppan (zie mijn edit dan MENSCH) en dat nam ik altijd
Ze doet er wel eens blik boterhamworst door heen maar dat is ook niet zo lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:56 schreef Dewardo het volgende:
[..]
Smac er doorheen.. goeie "vleesvervanger"
bbq bacon beefquote:
Ik was daar als klein 8108139dpthsje dol op...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als er iets smerigs is dan is het smac wel
Op de site kan je alleen kiezen voor italiaanse dunne bodem of newyork stylequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Je kunt voor andere bodems kiezen ja, maar de originele New York Style bodem is toch het lekkerst...![]()
Ik doe lief!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de site kan je alleen kiezen voor italiaanse dunne bodem of newyork style
vroegah heette dat gewoon DEEPPAN
En nu weer lief doen
Nu niet meer dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik was daar als klein 8108139dpthsje dol op...
"ga toch koken, mens"quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zegt mens tegen mijDat klinkt zo denigrerend
Dat zeg ik ook tegen mijn (lieve) mama...quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zegt mens tegen mijDat klinkt zo denigrerend
Tsjaquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Nee, daar ging het al fout met de macaroni vanavond...![]()
Oke dan zal ik proberen het voortaan anders op te vattenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:02 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat zeg ik ook tegen mijn (lieve) mama...![]()
![]()
Dat is niet denigrerend bedoeld.
Cool.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:24 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja en van het afgeknipte haar heb ik een baard gemaakt
Have fun.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik ga nu weer even GTA IV doendus misschien tot morgen of vanavond kale beer
das lang geleden dat ik die heb gespeeldquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik ga nu weer even GTA IV doendus misschien tot morgen of vanavond kale beer
heeyquote:
heeyquote:
quote:
quote:
quote:
Hai lieverds!quote:
Slayer is ook kut.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hai lieverds!Hier alles goed, bij jullie?
![]()
Laten we iets aan de stilte doenIemand iets leuks beleefd vandaag? Ik heb spierpijn van Guitar Hero
En ik haat Slayer
Nee hoorquote:
Niks bijzonders gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Laten we iets aan de stilte doenIemand iets leuks beleefd vandaag? Ik heb spierpijn van Guitar Hero
En ik haat Slayer
Motortje!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:41 schreef eNGine10 het volgende:
Trev![]()
![]()
Eigenlijk niks beleefd vandaag. Dadelijk voetbal kijken
slayer op guitar hero is kut ik kan em niet spelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
En ik haat Slayer
Oeh! Welke heb jij en op de Wii?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
En ik haat Slayer
black metal is natuurlijk beterquote:
Dat lukt mij dus ook al 30 keer nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
slayer op guitar hero is kut ik kan em niet spelen
Ik heb de "gewone" denk ik en de Metallica versiequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oeh! Welke heb jij en op de Wii?
Dan zouden we een keer tegen elkaar kunnen spelen?
ik probeer het niet eens meerquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lukt mij dus ook al 30 keer niet
[..]
Ik ben niet de enige. En ze waren zoooo slecht op Waldrock!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorDat VIND jij, ik vind de muziek prima alleen kut om te spelen met GH
Ik vind sowieso alleen vrolijke metal leukquote:
Ik heb een aantal verschillende, Metallica en 4 en 5.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lukt mij dus ook al 30 keer niet
[..]
Ik heb de "gewone" denk ik en de Metallica versieGeleend van een dinnetje
Ik weet eigenlijk niet of we tegen elkaar kunnen, zou tof zijn!
ooow ik bijna niet eigenlijk ben zo gewend geraakt aan black metalquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind sowieso alleen vrolijke metal leuk
Ja, maar dat jij niet de enige bent maakt het geen feit he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige. En ze waren zoooo slecht op Waldrock!
Marijkequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Motortje!
Voetbal![]()
Hoe is het op stage enzo?
Nice!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb een aantal verschillende, Metallica en 4 en 5.
Volgens mij kan je die wel tegen anderen spelen, kunnen we es een keer proberen.
Lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Marijke![]()
Stage gaat prima. Alhoewel ik deze week nog niet zoveel gedaan hebMaar ga vandaag op tijd naar bed zodat ik morgen en overmorgen wel fit ben en niet de hele tijd zit te gapen.
Van mij kan je wel winnen, heb het nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!Dat zou zo cool zijn
Ik ben alleen nog niet heel erg goed
Doe het nog maar 2 dagen
Als ik het goed heb kan je zelf je eigen moeilijkheidsniveau kiezen en dus met verschillende niveaus tegen elkaar spelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!Dat zou zo cool zijn
Ik ben alleen nog niet heel erg goed
Doe het nog maar 2 dagen
Van dat gapen is soms wel herkenbaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Marijke![]()
Stage gaat prima. Alhoewel ik deze week nog niet zoveel gedaan hebMaar ga vandaag op tijd naar bed zodat ik morgen en overmorgen wel fit ben en niet de hele tijd zit te gapen.
Enige black wat ik luister is Amorphis. Maar dat is niet geheel blackquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ik bijna niet eigenlijk ben zo gewend geraakt aan black metal
Dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat ;t niet echt innovatief is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij niet de enige bent maakt het geen feit he?
whehehe nee dat kloptquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Enige black wat ik luister is Amorphis. Maar dat is niet geheel black
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij kan je wel winnen, heb het nog nooit gedaan
Nice, dan maak ik dus nog een kansquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als ik het goed heb kan je zelf je eigen moeilijkheidsniveau kiezen en dus met verschillende niveaus tegen elkaar spelen.
Waar valt Anorexia Nervosa eigenlijk onder?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe nee dat klopt
al moet ik wel zeggen dat ik ook wel es finntroll luister en ensiferum dat is wel vrolijk
dat is black metalquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar valt Anorexia Nervosa eigenlijk onder?
Ensiferum is tof.Sowieso was de laatste x dat ik ze gezien ehb echt supergezellig, maar dat kwam meer door mij en 2 vriendinnetjes dan door de band zelf.
Mehquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nice, dan maak ik dus nog een kans
Hoe is het verder met jou?
Oke, ik luister black metal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is black metal
ik vind het nummer sister september echt geniaal
ik heb ensiferum jaren terug een keer gezien in de goudvishal in arnhem was echt tof
whehehe goed zoquote:
Wil ik de mijne weten moet ik hem eerst aan sluitenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef Neelix het volgende:
Voor de mensen met Wiis: mijn Wii nummer 4163 3730 3482 3649
Bis Laterquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe goed zo
ik ben weg voor vandaag
Hoezo goed?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe goed zo
ik ben weg voor vandaag
Klik dan.quote:
Dan lach ik nog nietquote:
Ja, want Sesamstraat is afgelopenquote:
deze dan?quote:
Waarom niet?quote:
quote:
Fair enough.quote:
Na snel een keer of 10 geklikt te hebben ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om deze moest ik ook lachen.
geniale site trouwens.
Hij is leuk hequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Na snel een keer of 10 geklikt te hebben ik ook
Nicequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om deze moest ik ook lachen.
geniale site trouwens.
Heul niet!quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef Dewardo het volgende:
ik ben chagrijnig![]()
zojuist met mn auto langs een andere auto afgeschaafd..ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om er zomaar vandoor te gaan. daaag no-claim
![]()
![]()
godver teringauto's!
Das wel kut, heb je geen no claim beschermer?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef Dewardo het volgende:
ik ben chagrijnig![]()
zojuist met mn auto langs een andere auto afgeschaafd..ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om er zomaar vandoor te gaan. daaag no-claim
![]()
![]()
godver teringauto's!
met inparkeren vond ik een mooi plekje dichtbij waar ik moest zijn. Maar een of andere oetlul had zijn auto eigenlijk net over de streep gezet zodat het wat krapper werd. Iets teveel op die auto gelet bij het indraaien waardoor ik de andere over het hoofd zag.. ik voelde het niet eens, toen ik uitstapte zal ik alleen een streep op die andere auto staanquote:
Voetbal?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Flashbag het volgende:
Godverdomme ik heb net flink tegen mijn tv lopen schelden
Kut!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef Dewardo het volgende:
ik ben chagrijnig![]()
![]()
![]()
godver teringauto's!
Dat zuigt ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Dewardo het volgende:
[..]
met inparkeren vond ik een mooi plekje dichtbij waar ik moest zijn. Maar een of andere oetlul had zijn auto eigenlijk net over de streep gezet zodat het wat krapper werd. Iets teveel op die auto gelet bij het indraaien waardoor ik de andere over het hoofd zag.. ik voelde het niet eens, toen ik uitstapte zal ik alleen een streep op die andere auto staan![]()
kut
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Flashbag het volgende:
Godverdomme ik heb net flink tegen mijn tv lopen schelden
Dan nog zal hij bij het opzeggen van de polis waarschijnlijk een malus verklaring krijgen.. niet handig dus...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel kut, heb je geen no claim beschermer?
Ja fifa 10quote:
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Dewardo het volgende:
[..]
met inparkeren vond ik een mooi plekje dichtbij waar ik moest zijn. Maar een of andere oetlul had zijn auto eigenlijk net over de streep gezet zodat het wat krapper werd. Iets teveel op die auto gelet bij het indraaien waardoor ik de andere over het hoofd zag.. ik voelde het niet eens, toen ik uitstapte zal ik alleen een streep op die andere auto staan![]()
kut
Lolquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja fifa 10Sta ik 4-3 achter nog 5 min te spelen staat de scheids opeens voor mn neus
blokt hij de bal die vent countert en maakt 5-3. SCHELDEN EN MET ROT IJS GOOIEN HIER PAK AAN KUTSCHEIDS riep ik. en toen drukte ik maar de xbox uit en mn tv uit
Maar meer dat het zijn no claim niet kost maar het is en blijft kutquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog zal hij bij het opzeggen van de polis waarschijnlijk een malus verklaring krijgen.. niet handig dus...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja fifa 10Sta ik 4-3 achter nog 5 min te spelen staat de scheids opeens voor mn neus
blokt hij de bal die vent countert en maakt 5-3. SCHELDEN EN MET ROT IJS GOOIEN HIER PAK AAN KUTSCHEIDS riep ik. en toen drukte ik maar de xbox uit en mn tv uit
das een goede tip..quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut!Maar wel goed van je dat je het netjes gemeld hebt
Je kunt er eventueel voor kiezen de schade terug te betalen (daar heb je dan vaak tot je contractsdatum de tijd voor) en dan kost het je geen no claim. Is handig om je verzekeraar even te laten uitrekenen wat het voordeligste is voor jou. Met name als je nog maar net een auto hebt en dus weinig tot geen schade vrije jaren levert dat je meteen - jaren op (malus) en dan wordt switchen van verzekeraar vrijwel onmogelijk....
Als het niet een al te diepe streep is lijkt me dat het niet zo'n heel dure reparatie zal zijn toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Dewardo het volgende:
[..]
kut
Ja ijs wat gemaakt is van dode mensen. Dat krijgen alleen de slechterikken!quote:
Bah.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja ijs wat gemaakt is van dode mensen. Dat krijgen alleen de slechterikken!
Wees maar niet bang de lekkere zijn voor jou
Preciesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bah.
Natuurlijk zijn de lekkere voor mij, ik ben de godin he
En jij de god.quote:
hopelijk niet inderdaad, maarja de persoon zou morgen bellen om het te bespreken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als het niet een al te diepe streep is lijkt me dat het niet zo'n heel dure reparatie zal zijn toch?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef Flashbag het volgende:
Trouwens kijk is naar de eerste pagina van dit topicdaar zie je mijn poes baas zitten
Alleen het bier mist nogquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:55 schreef Flashbag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Dewardo het volgende:
[..]
das een goede tip..hopelijk is het gewoon weg te poetsen, beetje polijsten. Maar het was ook nog zo'n mooie BMW, net gewassen want er zat geen vuil op.
Dus dames en heren, op blijven letten in het verkeer
Kijk zequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Neelix het volgende:
* Neelix gaat nog even voor de buis hangen
Kattenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:55 schreef Flashbag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad en een sigaar in zn bek
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad en een sigaar in zn bek
Mijn poes ligt ook heel vaak in een achterlijke houding, maar ze is vooral uber cute!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Haha ja heb me ook dood gelachen om dat beest![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst slow chat
Nog steeds fan van tassen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn poes ligt ook heel vaak in een achterlijke houding, maar ze is vooral uber cute!
Doe maar rustigquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:53 schreef eNGine10 het volgende:
Trev, ik had bij jou trouwens ook wel een oranje kleurtje verwacht
quote:
Sofie en het gordijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn poes ligt ook heel vaak in een achterlijke houding, maar ze is vooral uber cute!
Ze klimt tegenwoordig in het gordijn op de slaapkamerquote:
NEE IK WIL NIET.quote:
Ben atm bezig met m'n UIquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oranje kleurtje aanvraagtopic #5 - *O*
Kun je het meteen regelen![]()
Zijn je gordijnen nog wel heel dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze klimt tegenwoordig in het gordijn op de slaapkamerWord ik wakker, hangt ze daar met alle 4 de poten
Hahahaha focking geniaalquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze klimt tegenwoordig in het gordijn op de slaapkamerWord ik wakker, hangt ze daar met alle 4 de poten
Is ze zo gemeen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En van dozen
En van de cavia pesten
first things firstquote:
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Geen grote mond tegen mijn ijsgoddin he
Ja, maar met een hoop kleine gaatjes van d'r nagels '(quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zijn je gordijnen nog wel heel dan?
quote:
ijsjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Mooianders maken we een vies ijsje van je
Arme caviaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar met een hoop kleine gaatjes van d'r nagels '(
[..]Ze speelt ping pong met de cavia
Ze jaagt die oude bejaarde kerel de hele kooi door, tot ie het zat is en dan gaat ie in z'n huisje zitten mokken
Ik geef hem groot gelijk, dat hij er niet meteen in gaat zittenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar met een hoop kleine gaatjes van d'r nagels '(
[..]Ze speelt ping pong met de cavia
Ze jaagt die oude bejaarde kerel de hele kooi door, tot ie het zat is en dan gaat ie in z'n huisje zitten mokken
Hij heet Bow en is al bijna 6 jaar oud!quote:
quote:
Aai hem maar even over zn bolletjequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij heet Bow en is al bijna 6 jaar oud!Ik had hem samen met Button (die is nu anderhalf jaar dood
) van Suikertaartje gekregen
6 jaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij heet Bow en is al bijna 6 jaar oud!Ik had hem samen met Button (die is nu anderhalf jaar dood
) van Suikertaartje gekregen
Zal ik doenquote:
Ja, die ander is dus "maar" 4 en een half geworden, die heeft een luchtweginfectie gehad en dat was waarschijnlijk de druppelquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
6 jaar
dat is oud voor een cavia![]()
die van ons zijn niet ouder dan 4 jaar geworden
wij hebben er in totaal 4 gehadquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik doen
[..]
Ja, die ander is dus "maar" 4 en een half geworden, die heeft een luchtweginfectie gehad en dat was waarschijnlijk de druppelMaar Bow is nog helemaal gezond, alleen wat magerder dan eerst en echt bejaard dus minder snel enzo
Maar ik hou nog evenveel van em
Leuk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben er in totaal 4 gehad![]()
1 was een jong van de 2 anderen
* Flashbag Rent LovelyLady achterna met 3 rottweilersquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
* LovelyLady rent heeeeeeeeel hard weg
* Marijkezwolle tackelt de Rottweilers en Flasbagquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Flashbag het volgende:
[..]
* Flashbag Rent LovelyLady achterna met 3 rottweilers![]()
Rottweilers zijn lieffffquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Flashbag het volgende:
* Flashbag Rent LovelyLady achterna met 3 rottweilers![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk!Ik vind ze zoooooooo schattig
Maar ik ben er allergisch voor geworden
Dus als Bow komt te overlijden, ooit, dan neem ik geen nieuwe meer
Hebben jullie nu ook nog cavia's dan?
Ratjes zijn zeker lief!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben nog wel tamme ratten gehad![]()
die zijn dus echt lief![]()
we hebben op het moment 2 honden, 5 kippen en 1 waakkat
Je was al te laatquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle tackelt de Rottweilers en Flasbag
dat kloptquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ratjes zijn zeker lief!En leuk, ze spelen zo leuk
KippenIk wil dat ook en dan eitjes zoeken
![]()
Drat!quote:
Wauw, dat is zo cool!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
eieren hoef ik niet te zoeken die leggen ze genoeg in hun hok
Maar ze hebben nu al een hapje uit lovelyladyquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Drat!Dan ga ik ze wel gewoon aaien, de Rottweilers
![]()
Das wel makkelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
eieren hoef ik niet te zoeken die leggen ze genoeg in hun hok
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu al een hapje uit lovelylady
ik ga echt niet lopen zoekenquote:
Binnen een jaar weer een keertjequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga echt niet lopen zoeken![]()
Pasen is al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |