Ik geloof alleen dat Engels een íéts belangrijkere taal is om te leren dan Turks.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef thabit het volgende:
Ik zou de mensen die TS hier zitten uit te lachen dit wel eens in het Turks willen zien doen. Eens kijken wie er dan het hardst lacht.
Dan sta ik in ieder geval niet met m'n Hollandse pinpas bij de McDonald's te wapperen of ik daar ook met euro's kan betalenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef thabit het volgende:
Ik zou de mensen die TS hier zitten uit te lachen dit wel eens in het Turks willen zien doen. Eens kijken wie er dan het hardst lacht.
Spreek jij ook Chinees of Spaans?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geloof alleen dat Engels een íéts belangrijkere taal is om te leren dan Turks.
Heeft iets te maken met wereldtaal ofzo en het aantal mensen ter wereld dat die taal spreekt...
Wel Spaans, een beetjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spreek jij ook Chinees of Spaans?
dat ook! Maar bij de ING mag je niet zelf kiezenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben goed in het gebruiken van dezelfde pincode voor verschillende kaarten en telefoons.
Vals spelen? Welk spelletje spelen we dan?quote:
Het grote wie kan niet al zijn/haar pincodes onthouden spel.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vals spelen? Welk spelletje spelen we dan?
Ik heb dan al lang en breed verloren, want ik kan die ene prima onthouden.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Fogel het volgende:
Het grote wie kan niet al zijn/haar pincodes onthouden spel.
Ik speel met het zwarte poppetje
Schaf eens heel rap een paar extra kaarten aan, dan kan je meespelenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dan al lang en breed verloren, want ik kan die ene prima onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |