Dat zal lastig worden omdat "men" lees de jeugd steeds behoudener wordt imho.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat dat simplistische getroll het vorige topic zo heeft verpest.
Back naar de basis en TS (van het vorige topic dus!) moet van haar seksuele hang-ups af.
Lijkt mij ook de beste zet, na andere reacties van TS gelezen te hebben.quote:
leg is uit ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden omdat "men" lees de jeugd steeds behoudener wordt imho.
We gaan terug naar de tijd dat sex vies wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat bleek net welquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, oncharmant, ik vind het eigenlijk best lief dat hij haar lekker liet slapenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef Koepert het volgende:
We zijn het er wel over eens denk ik..
- Tikje oncharmant van Ts' vriend om te gaan rukken bij haar in bed.
- Het is niet haar 'schuld' dat hij dat doet maar natuurlijk
- Het is wel haar 'probleem' dat ze er zo mee zit...
- Bovenstaande 'probleem' is iets waar ze aan zou moeten werken wil het slagen..
- Een uiterst solide goed en lekker seksleven EN rukken is mogelijk..
Dat doet ze volgens mij niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef Son-Goku het volgende:
Jij mastrubeert vast ook wel eens, waarom mag hij dat dan niet? Je had toen je hem betrapte gewoon met je hoofd onder de dekens moeten gaan en hem laten zien dat het samen toch het leukst is
Zoals je in het vorige deel kunt lezen, ben ik dat helemaal met je eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou ja, oncharmant, ik vind het eigenlijk best lief dat hij haar lekker liet slapen
Wat was dan beter geweest? Als hij haar wakker had gemaakt? Als 'ie het bed uit was gestapt om het ergens anders te doen (tevens met risico dat ze daar wakker van wordt)? Dat 'ie het inhoudt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef Koepert het volgende:
We zijn het er wel over eens denk ik..
- Tikje oncharmant van Ts' vriend om te gaan rukken bij haar in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |