abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 20:56:46 #126
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_80983381
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:23 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

De meeste huurders betalen gewoon belasting. Als je vergelijkt op inkomen zelfs meer.
Daarbij wordt huurtoeslag in de loop der tijd minder en HRA blijft (i.g.v. spaarhypotheek of aflosvrij) gelijk of wordt meer.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80987122
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hé DAM ik begon je al te missen, nog een leuke weekend gehad? Ik wel
Geen huizen bezocht maar wel in een grote feesttent geweest met veel dronken mensen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 3 mei 2010 @ 22:16:13 #128
Argentina en PSV
pi_80987240
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hé DAM ik begon je al te missen, nog een leuke weekend gehad? Ik wel
Geen huizen bezocht maar wel in een grote feesttent geweest met veel dronken mensen
Als je post ben je dan ook zat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80987284
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je post ben je dan ook zat?
Ik ben het nooit zat

Trouwens... ze hebben daar gewonnen in Twente
I'll sing you a lullaby.
pi_80988235
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Krijg je HRA dan op je rekening bijgestort?
Voor zover ik weet, wordt het niet verrekend met de te betalen loonbelasting over je salaris.
Dus ja, het wordt gestort op je rekening. Jaarlijks of maandelijks, wat jij wil.
Dat moet je toch weten, of heb jij geen loonstrook?
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:36:54 #131
Argentina en PSV
pi_80988393
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Voor zover ik weet, wordt het niet verrekend met de te betalen loonbelasting over je salaris.
Dus ja, het wordt gestort op je rekening. Jaarlijks of maandelijks, wat jij wil.
Dat moet je toch weten, of heb jij geen loonstrook?
Krijg je het nu op zijn rekening of niet?

Verreken is het niet zelfde als storten
pi_80988542
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Krijg je het nu op zijn rekening of niet?

Verreken is het niet zelfde als storten
Lees mijn post nog eens. Ik heb mijn antwoord 'vet' gemaakt.
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:41:18 #133
Argentina en PSV
pi_80988589
Je geeft geen antwoord op mijn vraag
pi_80988690
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag
Waarom niet?
  maandag 3 mei 2010 @ 22:44:03 #135
Argentina en PSV
pi_80988727
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat je dat niet doet
pi_80996487
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat je dat niet doet
Doet hij wel, ik snap hem, jij niet dan?
I'll sing you a lullaby.
pi_80996601
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:08:46 #138
Argentina en PSV
pi_80996786
Linkdump
pi_80996848
quote:
Volgens mij is dit een trend die al langer aan de gang is, ik ken diverse mensen die wilden verhuizen maar niet de prijs konden krijgen die ze in gedachte hadden. Het resultaat is dat ze blijven zitten. Persoonlijk vind ik dat een positieve ontwikkeling aangezien nieuwbouw zich daardoor meer zal gaan richten op de mensen die wel een huis willen kopen en niet met hun oude woning in de maag zitten
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:12:43 #140
Argentina en PSV
pi_80996860
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:11 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een trend die al langer aan de gang is, ik ken diverse mensen die wilden verhuizen maar niet de prijs konden krijgen die ze in gedachte hadden. Het resultaat is dat ze blijven zitten. Persoonlijk vind ik dat een positieve ontwikkeling aangezien nieuwbouw zich daardoor meer zal gaan richten op de mensen die wel een huis willen kopen en niet met hun oude woning in de maag zitten
Waar ken je die mensen van?
pi_80996908
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Linkdump
Naar een zeer interessant stukje informatie dus wat mij betreft relevant
I'll sing you a lullaby.
pi_80996937
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar ken je die mensen van?
Ik heb een leven DAM

Ik heb gewoon veel meer vrienden dan de gemiddelde Nederlander, kortom mensen vinden mij aardig
I'll sing you a lullaby.
pi_80996946
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Linkdump
Het is wel weer genoeg met je gezeur. Discussieer inhoudelijk of discussieer niet. Relevante nieuwsberichten mogen altijd gepost worden.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:18:26 #144
Argentina en PSV
pi_80996972
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het is wel weer genoeg met je gezeur. Discussieer inhoudelijk of discussieer niet. Relevante nieuwsberichten mogen altijd gepost worden.
Zet er dan ook je mening of onderbouwing bij anders is het inderdaad gewoon een linkdump
pi_80997014
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zet er dan ook je mening of onderbouwing bij anders is het inderdaad gewoon een linkdump
Indien relevant zijn ook dat soort "linkdumps" toegestaan.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:21:18 #146
Argentina en PSV
pi_80997045
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Indien relevant zijn ook dat soort "linkdumps" toegestaan.
Is het ook toe gestaan om te zeggen dat het een linkdump is?
pi_80997138
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is het ook toe gestaan om te zeggen dat het een linkdump is?
It's a free country, maar ik denk niet dat het iets toevoegt aan ons leven
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:28:00 #148
Argentina en PSV
pi_80997187
Probeer eens te onderbouwen WAAROM de huizenprijzen met 50% gaan dalen gerekend vanaf het hoogtepunt van de markt, zeg maar 1/1/2008
pi_80997411
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer eens te onderbouwen WAAROM de huizenprijzen met 50% gaan dalen gerekend vanaf het hoogtepunt van de markt, zeg maar 1/1/2008
Omdat de realistische waarde een factor twee onder de marktprijs ligt . De marktprijs heeft een fenomenaal record weten te bereiken onder de grootschalige beschikbaarheid van goedkoop geld, kunstmatig gecreëerde schaarste, subsidies en wishful thinking. Echter dat systeem heeft zijn langste tijd gehad en gaat nu op retour, uiteraard wil dat niet zeggen dat de marktprijs een factor twee zal dalen, maar het topniveau gaan we voorlopig niet meer terug zien, de toekomst zal laten zien hoe de prijsvorming zal uitpakken, ik zet in op dikke minnen
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:39:32 #150
Argentina en PSV
pi_80997437
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Omdat de realistische waarde een factor twee onder de marktprijs ligt . De marktprijs heeft een fenomenaal record weten te bereiken onder de grootschalige beschikbaarheid van goedkoop geld, kunstmatig gecreëerde schaarste, subsidies en wishful thinking. Echter dat systeem heeft zijn langste tijd gehad en gaat nu op retour, uiteraard wil dat niet zeggen dat de marktprijs een factor twee zal dalen, maar het topniveau gaan we voorlopig niet meer terug zien, de toekomst zal laten zien hoe de prijsvorming zal uitpakken, ik zet in op dikke minnen
Hoeveel dikke minnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')