Hier dus ook niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:04 schreef KingOfMars het volgende:
Het is mij dus ook niet gelukt. Dat eerder weggaan dus.
Ik heb een bak stoofvlees uit de vriezert getrokken vanochtend maar ik denk dat ik 'm ff oversla.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Joene het volgende:
Wat zal ik eens te eten fabriceren vandaag ?
Hij's fijn he!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef Joene het volgende:
Vriend betrapt bij masturberen
hoe heb ik dit kunnen missen vandaag
Ja.. Toen ik op dat Mega Piraten Festijnquote:
Ik kan je voorzien in beidequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Tally het volgende:
Ik wil drugs! Een roesje.. En sex. Mag tegelijk!
Even weg van deze wereld en in die van mezelf
Ik weet hetquote:
Half naaktquote:
Ja kon J. Kon.quote:
Kweenie.. Lijkt er opquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:33 schreef Joene het volgende:
zouden ze een PICS+Jesters search hebben dan ?
Hoi ik zit in de tuin! In mijn boxershort!quote:
Zoietsquote:
Enkel een b'short?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:44 schreef Tally het volgende:
Hoi ik zit in de tuin! In mijn boxershort!
Ik ben dus thuis!
en een t shirtje JK.quote:
Jawel hoor JK .quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je luistert toch niet weer naar Tokkiemuziek, J?
Hallo J.quote:
Krap wel ja.. Decollete nie..quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Te krap en met diep decolleté?
Wie ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef KingOfMars het volgende:
Helpt het als ik Miles Davis op heb staan JK? Qua compensatie dus?
Zo een zwartequote:
Nee Paulie ben je niet.quote:
Paulie moet je niet door een bushokje tiefen maar in de Gracht. De Oude wel te verstaan.quote:
En dan dempen ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Paulie moet je niet door een bushokje tiefen maar in de Gracht. De Oude wel te verstaan.
Hihi was jij toen bij die ene fokmeet ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Paulie moet je niet door een bushokje tiefen maar in de Gracht. De Oude wel te verstaan.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Hihi was jij toen bij die ene fokmeet ofzo
Zoals je ziet je bent erg geliefd en nou opdonderen.quote:
Duh!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat was wel engiedereen wou mij verdrinken
TVP.... tevens... Waar blijven de foto's Tal?quote:
Welke foto's?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
TVP.... tevens... Waar blijven de foto's Tal?
Goeie zaak, knap je lekker van op dat sportenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
Nou ik lag gisteren om 8 uur in m'n bed dus ik kon het goed hebben.. #brak
Slapen. Ik wil het!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:59 schreef Tally het volgende:
Ik ben morgen ook vrij. Ik ga veel slapen heb ik besloten!
Gister vroeg gaan slapen. Eergister vroeg gaan slapen.quote:
Wat een stupide naam en dan nog wel bedacht door drie "wijzen", zoals het beschreven staatquote:Op woensdag 28 april 2010 07:58 schreef Joene het volgende:
Vanaf 2011 , woon ik blijkbaar in de gemeente hollands kroon
http://www.wieringernieuws.nl/
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat een stupide naam en dan nog wel bedacht door drie "wijzen", zoals het beschreven staatIk vind Anna Paulowna een veel leukere naam voor een stad, want dat lijkt op dat liedje van George Best: "anna paulowna blanca"
![]()
oh ik heb zaterdag een bruiloftquote:Op woensdag 28 april 2010 08:59 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja, frei. Bruiloft in Verweggistan.
Fietstocht is één woord, boem dikkie.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Fiets tocht overleeft Swets?
Oe lekker. Ik zou ook wel even vakantie willen.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:25 schreef Houzer het volgende:
Goedemorgen.
Nog 2 daagjes werken en dan weekje vrij
Vrijdag zijn we dicht, en volgende week woensdag ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe lekker. Ik zou ook wel even vakantie willen.
Mja ik heb morgen vrij. Maar ik denk dat als ik maandag en dinsdag ook vrij neem dat er hier iemand uit zijn dak gaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Vrijdag zijn we dicht, en volgende week woensdag ook.
Ik denk dan neem ik maandag en dinsdag lekker vrij.
Een wattuh, JK.?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik krijg nu een beetje het idee dat je een slacker bent, A.
En dan heb jij weer werk!!!1111!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doen T, als het dak kapot is, moet er een nieuw kantoor ontworpen en gebouwd worden.
Altijd leuk 2 weken in de achtertuinquote:Op woensdag 28 april 2010 11:22 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Vakantie ook ingeplanned. Eerste 2 weken van juni vrij. Gaan toch niet weg dus 2 weekjes is zat, pak ik in 't najaar nog wel een weekje ofzo.
boem-dikkie moet met een streep. Johnny Knox Ville.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Fietstocht is één woord, boem dikkie.
Ach, dagje befteling, dagje dierentuin, we vermaken ons wel. Maar da's wel de reden dat ik maar 2 weken pak nu ipv de gebruikelijke 3.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Altijd leuk 2 weken in de achtertuinik haat het
Jij bent echt de vleesgeworden meneer Edgar, hè?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
dagje befteling
Toedeledokie!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent echt de vleesgeworden meneer Edgar, hè?
NIET ZO LEUK Hè, ALS MENSEN ZOMAAR KWAKKELOOS DINGEN VERKEERD GAAN TIJPEN????/quote:Op woensdag 28 april 2010 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
boem-dikkie moet met een streep. Johnny Knox Ville.
Grutjes, de jaarlijkse zwalk door de efteling staat hier ook weer op het program.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, dagje befteling, dagje dierentuin, we vermaken ons wel. Maar da's wel de reden dat ik maar 2 weken pak nu ipv de gebruikelijke 3.
Wat heb jij d'r op?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Toedeledokie!
Jamaar wij hebben zoeen peutert he. Dan mag het!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Grutjes, de jaarlijkse zwalk door de efteling staat hier ook weer op het program.
Kijken of ik niet wat mensen kan warm maken voor Walibi.
De efteling komt mn neus uit.
Laat je die nooit een dagje achter bij de Ikea in de ballenbak?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar wij hebben zoeen peutert he. Dan mag het!.
Geen commentaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Laat je die nooit een dagje achter bij de Ikea in de ballenbak?
Bedoel je in het algemeen "mensen" of "mensen hier in het topic"?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Houzer het volgende:
Nog mensen hun vriendin in de kont geneukt?
Walibi vind ik alleen leuk tijdens Halloweenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Grutjes, de jaarlijkse zwalk door de efteling staat hier ook weer op het program.
Kijken of ik niet wat mensen kan warm maken voor Walibi.
De efteling komt mn neus uit.
quote:
C:rewbash!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi NJ, waarom mocht dat topic over dat kdv niet?
Tot over twee weken, JK, was leuk je weer gesproken te hebben.quote:
We krijgen de laatste tijd nogal wat topics die er puur en alleen op gericht zijn om in Google te komen (het forum heeft echt een absurd hoge Googlerating). Van de week nog eentje in SEX van iemand die zich voordeed als waarschijnlijk z'n ex en in de OP vier keer de naam gebruikte en openlijk vertelde over vreemdgaan en de soa's die daaraan overgehouden waren. Binnen no-time staat dat op de eerste pagina zoekresultaten als je op die naam zoekt.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi NJ, waarom mocht dat topic over dat kdv niet?
Het is lekker weer. Ik ben in een goede bui.quote:
Hij had wel raad geweten met die Paul.quote:
JESUS!! KOM!!! DAT DAT KAN!!!!quote:
Mja ik ook wel hoorquote:
Doe je ook aan hendig sjiek slippen ?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Paul het volgende:
Maarja niemand kan mij aan joh, Yvonne, Laffer Cerror allemaal proberen ze mij te dizzen, maar ik ben zoeen stoere boy ik lach daar gewoon om weetje
Misschien wil Annetje daarmee wachten tot het huwelijk?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:25 schreef Joene het volgende:
Doe je ook aan hendig sjiek slippen ?
Mja met af en toe zo'n paradinges gaat het wel. Trek het (whehehe) wel tot een uur of 5 denk ik. Vanavond pletter ik gewoon weer om 8 uur in slaap ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef Joene het volgende:
ik trek het niet meer J. ik wil naar huis dus.
ik heb geen idee wat ik vanavond doe, wrs het blok kijken ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja met af en toe zo'n paradinges gaat het wel. Trek het (whehehe) wel tot een uur of 5 denk ik. Vanavond pletter ik gewoon weer om 8 uur in slaap ofzo.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef Joene het volgende:
Die liza in zn fotoboek is ook wel okay om ff mee te slippen. , wel is waar wat jong maar daar voel je niks van !
dat wij dat moeten doen komt omdat er eens in de zoveeltijd zo van die architecten zonder werk zitten en een halfjaar lang de koos zitten uit te hangen met het kratje schultenbrauquote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dat moet Nederland uit het slop trekken.
Tssk.
Die foto is nu zeker vervangen voor Annetjequote:
Wat weer komt doordat al die zogenaamd jonge en dynamische bedrijven in hun oude stinkpanden blijven zitten, omdat hun ict-nerds een verhuizing naar een nieuw, licht pand autistisch gezien niet aankunnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef Joene het volgende:
dat wij dat moeten doen komt omdat er eens in de zoveeltijd zo van die architecten zonder werk zitten en een halfjaar lang de koos zitten uit te hangen met het kratje schultenbrau
ik denk dat ze wel pijpt voor een breezah !quote:
Dus nu zit je me persoonlijk aan te vallen op mn autistische trekjes ?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat weer komt doordat al die zogenaamd jonge en dynamische bedrijven in hun oude stinkpanden blijven zitten, omdat hun ict-nerds een verhuizing naar een nieuw, licht pand autistisch gezien niet aankunnen.
Net terug van een ban en nu alweer praatjes!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus nu zit je me persoonlijk aan te vallen op mn autistische trekjes ?
Nee hoor, niks persoonlijks.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:36 schreef Joene het volgende:
Dus nu zit je me persoonlijk aan te vallen op mn autistische trekjes ?
Ga lekker een poosje op een bankje schultenbrau trinken ofzo !quote:Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle ict-nerds zijn autistisch.
Ik zie alleen maar beesten in het profiel van een muts die haar naam niet eens kan spellen.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle ict-nerds zijn autistisch.
Nee een nerdquote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben je zeker te autistisch voor?.
Nee, een pocket rocket welquote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij ook zo'n pocketprotector?
[open deur]
Zag je wat ik deed, J? Zo'n val openzetten en Talie trapt er pardoes in, whehehe.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:
Inkoppertje T.
Opzich niet onaardig.quote:
+1quote:Op woensdag 28 april 2010 16:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Opzich niet onaardig.
Maar als je daarmee ligt te neuken, staren de ratten, katten kakkerlakken en konijnen je aan. Laat staan de enorme urine geur die waarschijnlijk in haar kamer hangt, van die halve dierentuin die er rondloopt.
Dat matrox doosje is duur en je kan de schermen niet onafhankelijk sturenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo'n Matrox-dooske?
En anders nieuwe kaart uit Radeon HD5xxx-serie met Eyefinity 3.
Zo'n planner heeft toch niks aan zo'n Firepro-kaart?
ik doe met je mee, de nekquote:
Drie?quote:Op donderdag 29 april 2010 07:52 schreef Joene het volgende:
Hmmm verzoek van afdeling planning tot 3e beeldscherm aan pc. Iemand betere tips dan de Ati firepro 2450 PCIe optie ?
Kan een stuk goedkoper dan die 385 euro, J: Klik.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:54 schreef Joene het volgende:
Nou ik vind 3 al behoorlijk overdrevenvoor een niet icter
Mwah we hebben hier een vrij zware planning toolquote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die adapters zitten er meestal wel bij. Anders koop je er een paar voor een paar euro.
Een planner heeft niet veel meer nodig dan Excel toch?
Wel of niet? Waarom het vraagteken? Weet je het zelf ook niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:55 schreef Joene het volgende:
ik heb geen idee of dat daadwerkelijk zo is JK maar dat is niet mijn probleem ?
Dat ja. Ik dacht dat jij een soort regeling had op je werk. Zodra de zon schijnt is Joene vrij. Tuinwerk.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef Joene het volgende:
Zo met een biertje op de tuinstoel naast de vijver bedoel je ?
Hmmm ja nou zoiets ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat ja. Ik dacht dat jij een soort regeling had op je werk. Zodra de zon schijnt is Joene vrij. Tuinwerk.
Succes hopelijk loopt ie volquote:
Je weet het J. Ik ben dol op bruiloften van mensen die ik amper ken en die de hele dag duren terwijl ik snipverkouden ben.quote:
ik zal aan je denken , doe jij dat dan zaterdag an mij ?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je weet het J. Ik ben dol op bruiloften van mensen die ik amper ken en die de hele dag duren terwijl ik snipverkouden ben.
Doen ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:24 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zal aan je denken , doe jij dat dan zaterdag an mij ?
Willempje!! Word Wakker!!!!quote:URK - Verbazing, ongeloof en ook enige emotie tijdens de jaarlijkse lintjesregen op Urk. In zalencentrum Irene werden donderdagochtend Marretje Bakker-Koffeman, Jacoba Adriana Westerink-van der Kamp, Willempje Woord-Wakker en Maarten Meun benoemd tot ...
Veel plezier.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Houzer het volgende:
Ik ben er klaar mee, ik ga ff een weekje vakantie vieren
Eerst K-dag en daarna een paar dagen chillen @ costa del rukbunker.
Oh?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Houzer het volgende:
Eerst JK-dag
wijn!quote:
Joah, tegenwoordig geen werk meer dat ik ook overdag kan forumhoeren, dus grotendeels buiten oldbies-tijd op fok!. Beetje jammer....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
n00c! Lang niet gezien!
Antwerpenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, puik. Is dit de Frankrijk of de Antwerpenvakaansie?
Ik hou het allemaal niet meer goed bij..
Oeiquote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Godver. Hoor net dat de vader van m'n beste vriend een hersenbloeding heeft gekregen en er nu bij ligt als een kasplantje.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Godver. Hoor net dat de vader van m'n beste vriend een hersenbloeding heeft gekregen en er nu bij ligt als een kasplantje.
Sterkte!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom maar op met je tieten dan UIO!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Bedankt allemaal, maar we kunnen het wel weer gewoon over jesters hebben hoor. Hij, als groot fan van Russ Meyer films, zou het kunnen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |