abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:41:41 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80789645
Dit is weer typisch PVV geleuter. Echt. Zo langzamerhand begin ik te denken dat de media de bevolking als domme mensen ziet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:59:34 #62
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_80790291
Eigenlijk best een miereneukerig-storm-in-een-glas-water-speld-in-een-hooiberg zoekend bericht dit.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_80795095
Wat een gezeik, ik vind juist dat er meer Turkse, Marokkaanse en dergelijke feesten moeten zijn, leuke muziek en lekkere hapjes (mooie vrouwen ook).
pi_80795130
Het feit dat er zelfs op FOK! geen rel uit te peuren valt zegt genoeg over dit bericht natuurlijk. .

Telegraaf. .
pi_80795941
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Als straf de gay parade tijdens het suikerfeest houden.
Waarom als straf? Is toch leuk om dat samen te vieren? Geloof niet dat het een probleem is voor de Turken en die Islamitische Culturele stichting om dit juist samen in één stad te vieren.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_80796018
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar goed, Henk en Ingrid in Lutjebroek die dit lezen worden hier wel door beïnvloed.
lariekoek. Denk meer dat het de oudere garde is die er problemen mee heeft en moet je gewoon begrip voor hebben. Is ook een vorm van tolerantie. Die ouderen zullen zien dat het allemaal best mee gaat vallen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  woensdag 28 april 2010 @ 10:18:55 #67
122997 zquing
Drama Junk
pi_80796247
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nogmaals, wat is er fout om op een nationale feestdag een eh... feest te organiseren?
Niets. Het zou alleen de organistoren vam t turkse feest sieren als ze een andere periode hadden gekozen voor hun feest. Nu kan t overkomen als het niet willen/willen veranderen van "onze" natiomale feestdag
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 28 april 2010 @ 10:21:22 #68
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_80796320
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nogmaals, wat is er fout om op een nationale feestdag een eh... feest te organiseren?
Omdat Nederland voor Nederlanders is en Turken moeten zich er dan van de Telegraaflezertjes maar niet mee bemoeien.

Anyhoe; zou pas van slechte smaakgetuigen als de Suzuki Swift club een toertocht zou organiseren in de binnenstad van Apeldoorn.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_80796696
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:21 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Omdat Nederland voor Nederlanders is en Turken moeten zich er dan van de Telegraaflezertjes maar niet mee bemoeien.

Anyhoe; zou pas van slechte smaakgetuigen als de Suzuki Swift club een toertocht zou organiseren in de binnenstad van Apeldoorn.
Dat zie ik nergens staan. We hebben het over tolerant zijn, maar hebben totaal geen begrip voor mensen die wel gehecht zijn aan het pure Nederlandse symbool voor die mensen.

Ik denk werkelijk wel dat die Islamitische cultuurgroep er wel een toevoeging aan zou kunnen geven door het te combineren. Net als bijvoorbeeld de gayparade best samen zou kunnen moeten gaan met het suikerfeest.

Het is zoals cohen ook heeft gezegd. Je moet net zoveel tolerantie op kunnen brengen voor de ouderen die in stroomversnelling het land hebben zien veranderen.

Niet dat je het Turkse feest niet moet houden, maar er mag wel degelijk rekening worden gehouden met die mensen die dit Koninginnedagfeest als Nationaal feest zien. Begrip werkt niet alleen vanuit de autochtoon hoor.

Deze mensen zijn niet minder Nationalistisch als ook die Turkse Islamitische organisatie die een Turks feest willen organiseren. Waarom wordt het één wel als normaal gezien en het ander niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 28-04-2010 11:03:25 ]
  woensdag 28 april 2010 @ 10:44:37 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80797045
nou nou nou, wat een problemen allemaal!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 28 april 2010 @ 10:45:17 #71
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_80797065
Iedereen moet zelf weten wanneer ze hun eigen feestje vieren, maar ik vind het een teken aan de wand wat de integratie betreft. Ze vinden hun Turks-culturele feest belangrijker dan het nationale feest wat Koninginnedag is.

Veel Turkse Nederlanders willen vooral Turk blijven, integreren doen ze alleen voor zover het ze zelf uit komt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 28 april 2010 @ 11:49:35 #72
3542 Gia
User under construction
pi_80799248
Nu zijn de Christelijke feestdagen nooit op 30 april, maar stel dat WA dit straks veranderd en zodanig dat bijvoorbeeld Pasen tegelijk zou kunnen vallen met, hoe zullen we het noemen, Koningsdag?

Mogen de Christenen dan geen Pasen vieren?

Nu is er in de periode dat Pasen zou kunnen vallen geen enkele datum die hiervoor logischerwijs in aanmerking zou komen, maar even ter illustratie.

Ik heb er geen enkel probleem mee dat die Turken een feestje hebben, moet gewoon kunnen.
pi_80800819
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 21:12 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Misschien in jouw geval, maar er zijn genoeg Nederlands die koninginnedag serieus nemen.
Zover ik weet is Koninginnedag niet afgeschaft en niemand is verplicht om mee te doen aan dat Turkse feest. Sterker nog, ik denk dat een groot deel van de bevolking er niet eens wat van merkt.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 28 april 2010 @ 12:39:13 #74
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80801055
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iedereen moet zelf weten wanneer ze hun eigen feestje vieren, maar ik vind het een teken aan de wand wat de integratie betreft. Ze vinden hun Turks-culturele feest belangrijker dan het nationale feest wat Koninginnedag is.

Veel Turkse Nederlanders willen vooral Turk blijven, integreren doen ze alleen voor zover het ze zelf uit komt.
Je hebt het gedeelte in het artikel gemist waarin werd uitgelegd dat ze nederlandse vlaggen en oranje meuk ophangen ?
zzz
pi_80801351
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

Groot gelijk hebben ze dat ze vooral Turk willen blijven. Het rare is juist dat veel Nederlanders hen graag zien assimileren en worden zoals Henk en Anita op de hoek, oftewel een kopie van de Nederlander met enkel en alleen nog een vreemde achternaam. Turken zijn geen indo's wat dat betreft, en dat is alleen maar te prijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aloulou op 28-04-2010 12:55:07 ]
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 28 april 2010 @ 12:58:37 #76
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80801627
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:49 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Groot gelijk hebben ze dat ze vooral Turk willen blijven.
Da's dan ook weer onzin. Nederlands staatsburger ? Dan moet je wel Nederlander willen zijn.
Je mag best trots zijn op je Turkse afkomst (al snap ik niet hoe je trots op afkomst kunt zijn, je hebt er niks voor hoeven doen), maar je moet wel nederlander willen zijn.
Dat wil heus niet zeggen dat je je haar hoeft te blonderen en voortaan alleen nog maar stamppot mag eten.
zzz
pi_80801651
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zover ik weet is Koninginnedag niet afgeschaft en niemand is verplicht om mee te doen aan dat Turkse feest. Sterker nog, ik denk dat een groot deel van de bevolking er niet eens wat van merkt.
Ze hebben nu wel genoeg gratis reclame gekregen
pi_80801694
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef Gia het volgende:
Nu zijn de Christelijke feestdagen nooit op 30 april
Nee, maar het wordt wel verplaatst als het op een zondag valt in sommige gemeenten. Schande.
pi_80801747
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, maar het wordt wel verplaatst als het op een zondag valt in sommige gemeenten. Schande.
Waarom is dat dan nu wel weer een schande?
pi_80801858
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:02 schreef paddy het volgende:

[..]

Waarom is dat dan nu wel weer een schande?
Koninginnedag verplaatsen vanwege je geloof lijkt me schandelijker dan het in combinatie met vieren van iets. Maar dat lees je dan niet in de Telegraaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')