Dank jequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Via google
http://www.google.com/sync/index.html
even oude topics doorlezen kan helpen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:39 schreef P.F het volgende:
Oh en hoe kan ik mijn agenda (hij heet gewoon agenda) syncen met ical en eventueel met googe agenda?
Mee eens, de grootste zwakte (en soms ook sterkte) van Apple is dat ze eens per 2(?) jaar een nieuwe iPhone uitbrengen. Zodra de iPhone op de markt is, is hij verouderd. Android daarentegen kan doordat het op meerdere toestellen van meerdere fabrikanten sneller inspelen op de wensen van de consument.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
in tegendeel.
MAar als je wilt: wacht op de iphone. Ten tijde dat de iphone 2 maanden is loopt HTC alweer voor op de iphone. Helaas (of eigenlijk wel lachwekkend genoeg) negeren apple fappers dat en is te alle tijde de iPhone toch beterderer!
[/ik-heb-zelf-een-macbook]
android is gewoon het Os, net zoals windows en linux dat zijn voor de pc.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef P.F het volgende:
heb ik een samsung of een android telefoon? ja beide, kies ik dan voor android?
Ben geen appelf(l)apperquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
in tegendeel.
MAar als je wilt: wacht op de iphone. Ten tijde dat de iphone 2 maanden is loopt HTC alweer voor op de iphone. Helaas (of eigenlijk wel lachwekkend genoeg) negeren apple fappers dat en is te alle tijde de iPhone toch beterderer!
[/ik-heb-zelf-een-macbook]
Het gaat me dus niet om de telefoon(s) maar om de apps....quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef svefn het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat-ie bedoelt dat als je geen zin hebt om een beetje onderzoek te doen, je gewoon die iphone moet nemen. De eigenschappen van zowel de iphone als androidtelefoons zijn overal te vinden, do some research
Blader eens rustig door de android market en apple appstorequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Het gaat me dus niet om de telefoon(s) maar om de apps....![]()
als ik "do some research" wil horen, ga ik wel naar Tweakers
In elk geval een goede. Of het de beste is weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je vergeet dat Apple zo'n beetje de beste telefoon heeft die er bestaat.
zo gedragen ze zich ook, terug naar het communisme. iedereen dezelfde telefoon!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
In elk geval een goede. Of het de beste is weet ik niet.
Het helpt natuurlijk wel als je OS op maar één telefoon hoeft te draaien. Dan kun je het daar helemaal op aanpassen en richten. Alleen is het wel een beetje saai als 'iedereen' dezelfde telefoon heeft vind ik. (dan zou je de appstore de staatswinkel kunnen gaan noemen)
Dat jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Het gaat me dus niet om de telefoon(s) maar om de apps....![]()
als ik "do some research" wil horen, ga ik wel naar Tweakers
Iemandquote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef yosander het volgende:
Hoe zet ik ooit die trilstand aan op mijn HTC Legend voor als ik een smsje ontvang?
Heb m sinds zaterdag en ben helemaal weg van dit toestelwat een ding!
Met als verschil dat niemand je verplicht een iPhone te kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
zo gedragen ze zich ook, terug naar het communisme. iedereen dezelfde telefoon!
quote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef yosander het volgende:
Hoe zet ik ooit die trilstand aan op mijn HTC Legend voor als ik een smsje ontvang?
Heb m sinds zaterdag en ben helemaal weg van dit toestelwat een ding!
Instellingen > Geluiden en weergave > Trilstand Telefoonquote:
ik ben totaal niet anti iPhone. Ik geef toe dat het een puik apparaat is. Ik wil alleen af van de stelling dat het de beste telefoon is die er te koop is. Dat is het namelijk niet. Voor een groot deel van de markt misschien wel. Maar technisch gezien is hij al tig keer ingehaald.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met als verschil dat niemand je verplicht een iPhone te kopen. Ik snap de anti-iPhone sentimenten niet. Apple heeft bepaalde keuzes gemaakt waardoor voor sommige mensen de iPhone niet interessant is, so be it, dan koop je de iPhone toch lekker niet? De iPhone is gewoon een erg puike telefoon. Ik vind het dan ook logisch dat Apple er 10 miljoen per kwartaal verkoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |