abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81108134
enige vrees die ik heb is dat de vvd dan een pvv/cda/vvd kiest, maar zolang ze verstandig blijven en centrum-rechts/paars gaan, ben ik helemaal blij met de vvd de grootste:D

zeg maar eigenlijk zolang ze d66 als coalitiepartner kiezen
pi_81108489
Zo heel veel overeenkomsten hebben de VVD en de PVV niet hoor. Tuurlijk, meer dan de VVD met de SP heeft; maar vergeet niet dat de PVV behoorlijk links is op economisch gebied: uitkeringen niet loskoppelen van lonen, geen verkorte WW, geen AOW-leefijd verhoging...

Alleen op immigratiegebied komen ze dicht bij elkaar, maar deze verkiezingen draaien niet om immigratie maar om de economie. Daarom zie ik de PVV ook niet meer groot worden; mensen weten dat het nu serieus is en je dat niet aan de PVV moet overlaten.

Desalniettemin hoop ik ook op paars. Heb ik altijd al op gehoopt, maar dan wel met een grotere VVD dan de PvdA, dus niet zoals in de jaren 90. En zowaar lijkt het nu die kant op te gaan...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:14:58 #123
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:17:12 #124
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_81114013
Eindelijk, een nieuwe peiling. Jammer dat PvdA nog niet echt in lijkt te zakken. VVD gaat wel lekker trouwens, ik hoop dat ze het vol weten te houden.
pi_81114134
jammer dat pvv niet meer daalt
pi_81114148
En wat zal Pechtold nog in petto hebben?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_81124750
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Ferdo het volgende:
En wat zal Pechtold nog in petto hebben?
Die zal zich vooral tijdens de debatten willen profileren en daar proberen om de VVD wat meer in de PVV hoek te drukken zodat hij weer zetels van ze af kan snoepen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81124817
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
jammer dat pvv niet meer daalt
Komt wel.
pi_81124830
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die zal zich vooral tijdens de debatten willen profileren en daar proberen om de VVD wat meer in de PVV hoek te drukken zodat hij weer zetels van ze af kan snoepen.
Ik denk dat D66 ook wel veel van de PvdA weg kan halen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:56:34 #130
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81125385
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

In de debatten voorafgaand aan de gemeenteraadsverkiezingen viel mij iig op dat hij totaal niet uit de verf kwam. De plenaire debatten komt hij er prima uit, omdat hij dan vooraf zijn interrupties kan voorbereiden. Bij de live debatten raakten hij en van geel compleet ondergesneeuwd.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_81125551
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik denk dat D66 ook wel veel van de PvdA weg kan halen.
Wel wat misschien maar ik denk dat dit lastig wordt. Of Cohen moet echt compleet gaan instorten.
pi_81125627
Doe mij maar VVD-CDA-PVV met VVD als grootste partij
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81125699
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:02 schreef Jac0bus het volgende:
God nee..
pi_81126033
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef MazigeWafkees het volgende:

[..]

God nee..
Lijkt mij eigenlijk zo slecht nog niet!!
Wellicht is VVD met CDA en D'66 dan wel meer haalbaar, met D'66 als kleine derde!
pi_81126258
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:02 schreef Jac0bus het volgende:
Jij ziet graag een extreemrechtse partij in het landsbestuur?
pi_81126616
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef DennisOever het volgende:

[..]

Lijkt mij eigenlijk zo slecht nog niet!!
Wellicht is VVD met CDA en D'66 dan wel meer haalbaar, met D'66 als kleine derde!
Doe mij dan maar "paars+".
pi_81126796
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:26 schreef MazigeWafkees het volgende:

[..]

Doe mij dan maar "paars+".
Nou inderdaad, ik snap ook niet dat al die lui het CDA graag terug willen hebben in de regering
pi_81126915
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou inderdaad, ik snap ook niet dat al die lui het CDA graag terug willen hebben in de regering
Snap ook niet wat mensen daar nou in zien . En dan met PVV en VVD?

HA-HA.

Alleen de VVD is dan nog een partij die je serieus mag nemen.
pi_81127433
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jij ziet graag een extreemrechtse partij in het landsbestuur?
Wat wou je dan, Paars? Die vind ik ook prima en dat blijft misschien langer in leven dan de PVV-VVD-CDA coalitie maar de verschillen in Paars zijn nogal groot. En bovendien hoef ik die Cohen niet
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81128026
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Wat wou je dan, Paars? Die vind ik ook prima en dat blijft misschien langer in leven dan de PVV-VVD-CDA coalitie maar de verschillen in Paars zijn nogal groot. En bovendien hoef ik die Cohen niet
Liever paars dan bruin.

Je hebt liever een gestoorde gek als Wilders dan Cohen?
pi_81128403
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ja ik heb veel liever Paars(+), zo groot zijn die verschillen nou ook weer niet niet groter dan tussen CDA en PVV in elk geval. En jij denkt serieus dat Wilders beter voor dit land is dan Cohen?
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 13:13:34 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_81128683
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja ik heb veel liever Paars(+), zo groot zijn die verschillen nou ook weer niet niet groter dan tussen CDA en PVV in elk geval. En jij denkt serieus dat Wilders beter voor dit land is dan Cohen?
Je kunt natuurlijk ook gewoon accepteren dat we niet allemaal dezelfde mening toegedaan zijn.
Daarom hebben we ook de verschillende partijen, voor iedereen is er wel een partij waar hij of zij zich thuisvoelt.
pi_81129003
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon accepteren dat we niet allemaal dezelfde mening toegedaan zijn.
du_ke stelt hem een vraag vanuit verbazing, hij verbiedt hem niet een mening of zo
pi_81129347
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarom hebben we ook de verschillende partijen, voor iedereen is er wel een partij waar hij of zij zich thuisvoelt.
Oh daar heb ik ook geen problemen mee. Maar ik krab mezelf wel even achter de oren als iemand roept dat hij liever Wilders in een regering ziet (met alle extreemrechtse prietpraat in het kabinet vandien) omdat hij zo'n hekel heeft aan Cohen.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 13:33:19 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_81129652
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh daar heb ik ook geen problemen mee. Maar ik krab mezelf wel even achter de oren als iemand roept dat hij liever Wilders in een regering ziet (met alle extreemrechtse prietpraat in het kabinet vandien) omdat hij zo'n hekel heeft aan Cohen.
Begrijp ik, zeker gezien jouw standpunt
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 13:35:56 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_81129784
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

du_ke stelt hem een vraag vanuit verbazing, hij verbiedt hem niet een mening of zo
Ja, maar die verbazing vind ik vreemd, aangezien we toch allemaal verschillende mensen zijn.
Maar voor de discussie is het wel weer goed, leuk om elkaars ideeën te horen.
pi_81129911
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar die verbazing vind ik vreemd, aangezien we toch allemaal verschillende mensen zijn.
Maar voor de discussie is het wel weer goed, leuk om elkaars ideeën te horen.
Gelukkig hebben we allemaal verschillende ideeën. Maar ik dacht dat heel fok het op een handje vol mensen het er wel over eens was dat de PVV nou niet bepaald geschikt is om te gaan regeren
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 13:40:45 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_81130078
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we allemaal verschillende ideeën. Maar ik dacht dat heel fok het op een handje vol mensen het er wel over eens was dat de PVV nou niet bepaald geschikt is om te gaan regeren
Misschien doen ze het wel heel goed als ze bij de VVD mogen aansluiten
Geert komt daar tenslotte vandaan.
pi_81130448
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien doen ze het wel heel goed als ze bij de VVD mogen aansluiten
Geert komt daar tenslotte vandaan.
Geert ging daar ook niet voor niks weg .

En de VVD heeft veel meer met die vrijheid in de partijnaam dan de PVV. Zoiets als specifiek Moslims uitsluiten van de regelingen voor het bijzonder onderwijs past gewoon echt helemaal totaal niet bij CDA en VVD .

Overigens past het ook niet in een democratische rechtstaat maar dat is dan even bijzaak
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 13:55:47 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_81130903
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Geert ging daar ook niet voor niks weg .

En de VVD heeft veel meer met die vrijheid in de partijnaam dan de PVV. Zoiets als specifiek Moslims uitsluiten van de regelingen voor het bijzonder onderwijs past gewoon echt helemaal totaal niet bij CDA en VVD .

Overigens past het ook niet in een democratische rechtstaat maar dat is dan even bijzaak
Das waar, heb je helemaal gelijk in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')