De eerste keer was het wel grappig, maar daarna werd het zo afgezaagd en lame. En meestal zijn het van die vieze mannetjes, of geile puberts.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee dan mag het maar voor de rest zijn die mensen annoying as hell
Daar wil ik ook nog heen, maar het komt nooit handig uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:28 schreef Desunoto het volgende:
Weet je waar pas kansloze figuren rondlopen... op een Abunaicon!
Ik heb al een back-up kadootje en ben nog van plan om een boek te kopen wat ze wil hebben, maar ik weet niet of ik er zin/tijd voor hebquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog heen, maar het komt nooit handig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit jaar kansloze emosquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
De eerste keer was het wel grappig, maar daarna werd het zo afgezaagd en lame. En meestal zijn het van die vieze mannetjes, of geile puberts.
[..]
Daar wil ik ook nog heen, maar het komt nooit handig uit
heeeyquote:
tvp's worden standaard verwijderd, en al helemaal in de SC (die staat immers centraal)quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sommige zijn wel aardig, maar om nou als Team Rocket te gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Outfits op de Fair zijn mooier.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ook als het een Tietuh Vind Post is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tvp's worden standaard verwijderd, en al helemaal in de SC (die staat immers centraal)
dat viel dit jaar wel mee vond ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sommige zijn wel aardig, maar om nou als Team Rocket te gaan..
Outfits op de Fair zijn mooier.
en waar speelt mika?quote:
Oke zal ik geen tvp zeggen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tvp's worden standaard verwijderd, en al helemaal in de SC (die staat immers centraal)
Ik was er niet, ik had geen kaartjes gewonnenquote:
Ik zou klagen dat de Centrale topics helemaal onderaan staan en moeilijker te vinden zijn dan normale topicsquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Ook als het een Tietuh Vind Post is?
Ok I get the message.
mja dat hoor ik van meer mensen dat ze castlefest leuker vindenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik was er niet, ik had geen kaartjes gewonnenMaar ik ben meer fan van Castlefest dan de EFF, die is altijd zo vol met dagjesmensen die alleen komen kijken en zo enorm druk...
[..]
Ik zou klagen dat de Centrale topics helemaal onderaan staan en moeilijker te vinden zijn dan normale topics
Ik wil ook naar Castlefest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik was er niet, ik had geen kaartjes gewonnenMaar ik ben meer fan van Castlefest dan de EFF, die is altijd zo vol met dagjesmensen die alleen komen kijken en zo enorm druk...
[..]
Ik zou klagen dat de Centrale topics helemaal onderaan staan en moeilijker te vinden zijn dan normale topics
Op die abunaicons doen ze ook helemaal geen moeite voor een outfit meestalquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sommige zijn wel aardig, maar om nou als Team Rocket te gaan..
Outfits op de Fair zijn mooier.
aah dat is wel een fijne zaalquote:
op je bilquote:
Nee. M'n handen zijn schraal, en ik heb ze net met een zalfje ingesmeerd. Daarom jeuken ze.quote:
whahaha okee dan is het wel leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja? Dat wordt mijn concertontmaagding
Die wordt dan heel tederquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja? Dat wordt mijn concertontmaagding
Jaa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
langzaam scheurde haar trommelvliezen toen de eerste tonen klonkenquote:
Oh. Kusje er opquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. M'n handen zijn schraal, en ik heb ze net met een zalfje ingesmeerd. Daarom jeuken ze.
Ja, dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat hoor ik van meer mensen dat ze castlefest leuker vinden
ik vind zelf EFF leuker omdat het wat groter is
Die hebben wel heel veel verzorging en beweging nodig hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:40 schreef Flashbag het volgende:
HUSKY'Sik wil ook een husky
alleen ik mag geen hond van m'n moeder
Ik ook, maar ik kan nietquote:
ja dat heb je bij EFF nog niet geloof ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijkCastlefest is ook vrij groot geworden inmiddels, alleen zij remmen de groei bewust (door bijvoorbeeld een 'uitverkocht'-grens in te stellen enzo)
Ohh maar das leuker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijkCastlefest is ook vrij groot geworden inmiddels, alleen zij remmen de groei bewust (door bijvoorbeeld een 'uitverkocht'-grens in te stellen enzo)
[..]
Die hebben wel heel veel verzorging en beweging nodig hoor
[..]
Ik ook, maar ik kan niet
Dan zit ik in Australië
Volgend jaar ga ik er wel weer heen, met een beetje geluk kan ik dan weer op- en afbouwen
Da's wel hendig voor mijn droge lippenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu zijn je lipjes ook weer gebalsemd.
Vrij zeker van nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja dat heb je bij EFF nog niet geloof ik
Castlefest ben ik ieder jaar geweest als vrijwilliger behalve vorig jaar, want toen zat ik ook in Ausrtalië. Dit jaar weer, maar volgend jaar kan ik er als het goed is weer gewoon bij zijn! Tenzij een aswolk mijn vlucht laat neerstortenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh maar das leuker.
Australië ben ik al geweest, castlefest niet.
Maar ja die maand erop zit ik in Amerika dus das ook stiemen een beetje cool.
castlefest ben ik vorig jaar voor het eerst geweest vond het wel leuk hoor daar niet van maar het is zon eind weg ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vrij zeker van niet
[..]
Castlefest ben ik ieder jaar geweest als vrijwilliger behalve vorig jaar, want toen zat ik ook in Ausrtalië. Dit jaar weer, maar volgend jaar kan ik er als het goed is weer gewoon bij zijn! Tenzij een aswolk mijn vlucht laat neerstorten
Ja of dat ik een gestoorde Nigeriaan aan boord heb.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vrij zeker van niet
[..]
Castlefest ben ik ieder jaar geweest als vrijwilliger behalve vorig jaar, want toen zat ik ook in Ausrtalië. Dit jaar weer, maar volgend jaar kan ik er als het goed is weer gewoon bij zijn! Tenzij een aswolk mijn vlucht laat neerstorten
Ik vind het wel goed te doen hoor. Al is een auto wel handig, er gaat wel een bus. En ze hebben ook pendelbussen vanaf de dichtbije stationsquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
castlefest ben ik vorig jaar voor het eerst geweest vond het wel leuk hoor daar niet van maar het is zon eind weg ook
Ohh die vind ik wel goed, maar dit vind ik het beste:quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Malice Mizer vind ik minder![]()
exist†trace op 2 mei verslaat alles
nee dat niet maar vanuit apeldoorn is het wel een behoorlijk eindje reizenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed te doen hoor. Al is een auto wel handig, er gaat wel een bus. En ze hebben ook pendelbussen vanaf de dichtbije stationsHet ligt niet in Groningen of zo
Nou en vind ik leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Xaryna het volgende:
Die hebben wel heel veel verzorging en beweging nodig hoor
The fuuuuuuck?!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh die vind ik wel goed, maar dit vind ik het beste:
[ afbeelding ]
Is het echt zo'n verschil met de EFF qua reistijd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat niet maar vanuit apeldoorn is het wel een behoorlijk eindje reizen
jazeker vanaf hier ligt EFF veel dichterbij dan castelfestquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Is het echt zo'n verschil met de EFF qua reistijd?
Ik ben slecht in topografiequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker vanaf hier ligt EFF veel dichterbij dan castelfest
vanaf hier ligt EFF net achter utrechtquote:
Goed hè? Ik vind ze geweldigquote:
Blocked due to copyrights in Irelandquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Blocked due to copyrights in Ireland
J-pop sletjesquote:
ik heb echt niks met j-popquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:14 schreef laforest het volgende:
[..]
J-pop sletjes
Nee maar deze zijn best goed.
Ik ga die eens even beter bekijken
Who cares?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:15 schreef Desunoto het volgende:
Na Shoujo S is het weer veel slechter geworden. Ik ben de titel vergeten maar volgens mij was de single daarna om te janken.
Ik weet waar de EFF ligt, tenminste, ik weet waar het station ligt waar je heen moet. Maar ik dacht dat Castlefest dichter bij Amsterdam lag. En ik heb geen idee waar Apeldoorn ligtquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanaf hier ligt EFF net achter utrecht
Castlefest is nog verder naar achteren
Ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Who cares?
Ze zien er nog wel steeds leuk uit.
apeldoorn is de veluwe vlakbij arnhem je weetz kiek moar es op google mapsquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet waar de EFF ligt, tenminste, ik weet waar het station ligt waar je heen moet. Maar ik dacht dat Castlefest dichter bij Amsterdam lag. En ik heb geen idee waar Apeldoorn ligt
Ja ik ook, maar ja soms maak ik wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik.
Want ik care ook om de muziek, echt waar!
Dat ken ik niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ja soms maak ik wel een uitzondering.
Wat vind je van Hijokaidan?
Joh!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet waar de EFF ligt, tenminste, ik weet waar het station ligt waar je heen moet. Maar ik dacht dat Castlefest dichter bij Amsterdam lag. En ik heb geen idee waar Apeldoorn ligt
erg hequote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
apeldoorn is de veluwe vlakbij arnhem je weetz kiek moar es op google maps
Sorry hoorquote:
nou apeldoorn ligt daar dus ongever 25 km vanafquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor
Arnhem weet ik wel nu, want daar trein ik regelmatig heen, dus ik heb een vaag idee
Noord, oost, zuid, west?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou apeldoorn ligt daar dus ongever 25 km vanaf
als ik het me zo goed voor de geest kan halen noord oost dacht ik maar ik kan er naast zittenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Noord, oost, zuid, west?
En nou spreek je ook mijn bar slechte gevoel voor afstanden aan
Ik faal, ja.
Is goed he??quote:
Kun je dan niet zo hup met de trein naar A'dam via Amersfoort of ben ik nou weer in de war?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik het me zo goed voor de geest kan halen noord oost dacht ik maar ik kan er naast zitten
wij hebben rechtstreekse verbinding met amdam en amersfoort jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kun je dan niet zo hup met de trein naar A'dam via Amersfoort of ben ik nou weer in de war?
Rotzooi??quote:
Waarom heb jij geen foto's meer in je fobo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Een eerste les van project en dan is de halve groep er al niet. Dat werkt echt fijn.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Een eerste les van project en dan is de halve groep er al niet. Dat werkt echt fijn.
Omdat ze zeiden dat ik wel 12 leek.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's meer in je fobo?
Daar trek jij je natuurlijk een hoop van aan, onzekere tiener die je bent.quote:
altijd goed wel hertog natuurlijkquote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar trek jij je natuurlijk een hoop van aan, onzekere tiener die je bent.
Was zeker geen saaie man hoor.quote:
ooeww maar dat is ook wel lekker ik mis een oven hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:51 schreef Panda72 het volgende:
Wat kan een vers afgebakken pistolet met een ordinair plakje kaas toch lekker zijn. Het was nog geen lunchpauze maar ik kon de verleiding niet weerstaan om al een broodje te nemen.
Je speelt met me. Ik ben ook een mens hoor. Geen speelgoed.quote:
Sorry schat, ik stuur je wel een linkje naar mijn fan-site.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je speelt met me. Ik ben ook een mens hoor. Geen speelgoed.
Kom op, geef ze nou. Ik wil wegsmelten.
dude als ik binnenkort weer es een weekend vrij heb kom dan effe langs met je chickie nodigen we loewloew uit gaan we hier bier zuipenquote:
Doe.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry schat, ik stuur je wel een linkje naar mijn fan-site.
Dat is jammer. Ik zit niet zo ver van onze kantine en de afbakbroodjes ruiken dan zo lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooeww maar dat is ook wel lekker ik mis een oven hier
Smelten doe je buiten, in de zon.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je speelt met me. Ik ben ook een mens hoor. Geen speelgoed.
Kom op, geef ze nou. Ik wil wegsmelten.
mja die geur wil je sochtends echt niet ruikenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik zit niet zo ver van onze kantine en de afbakbroodjes ruiken dan zo lekker. Jammer alleen dat ik naast de lekkere geuren op maandag altijd in de lucht van gebakken eieren zit.
Klinkt als een goed plan!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
dude als ik binnenkort weer es een weekend vrij heb kom dan effe langs met je chickie nodigen we loewloew uit gaan we hier bier zuipen
dat dacht ik wel jaquote:
Zo stond ik net ook.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een lekker drankje, zonnebril op me kop. I'm loving it.
Nee hoor. Zo warm is de zon helemaal niet. Je verbrand hooguit een beetje, maar smelten? Nee.quote:
Oh gosh. Ik verlang naar een peuk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo stond ik net ook.
Min het drankje, plus een peuk dan.
verbranden doe je zelfs niet teminste niet hier want het is bewolktquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo warm is de zon helemaal niet. Je verbrand hooguit een beetje, maar smelten? Nee.
* Giertje geeft je een peukiequote:
Als Fokker smelt je.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo warm is de zon helemaal niet. Je verbrand hooguit een beetje, maar smelten? Nee.
Samen een roken zo?quote:
tuurlijk is wel marlboro uit turkijequote:
Mag ik een peukje van je bietsen dan, ik was een beetje gestopt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als Fokker smelt je.
[..]
Samen een roken zo?
quote:
Dikke pech voor haarquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dacht ik wel jaheb er nu teminste ruimte voor en geen zeikende huisgenotes
enige rekening waar ik mee moet houden is een zeikbuurvrouw
een beetje maar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik een peukje van je bietsen dan, ik was een beetje gestopt.
nee niks pech voor haar ik moet me wel rustig houden hier anders word ik eruit gemieterdquote:
Jij altijd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik een peukje van je bietsen dan, ik was een beetje gestopt.
Ik rookte maar weinig, dus ik had zoiets van, ik ga geen pakje meer kopen. Maar nu verlang ik al dagen naar een peuk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
een beetje maar?![]()
is dat niet zoiets als minderen
hoelang heb je nu niet gerookt dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rookte maar weinig, dus ik had zoiets van, ik ga geen pakje meer kopen. Maar nu verlang ik al dagen naar een peuk.
quote:
Dat is geen smaak, dat is wansmaak. En dat heb ik inderdaad niet.quote:
Jij zou haar uithollen als je de kans had.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is geen smaak, dat is wansmaak. En dat heb ik inderdaad niet.
okeee.. hehe als er maar bier isquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee niks pech voor haar ik moet me wel rustig houden hier anders word ik eruit gemieterd
dat is wel netjesquote:
Met een staalborsel ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij zou haar uithollen als je de kans had.
dat komt wel goedquote:
quote:
ke dan, lekker zuup'n als een mofo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat komt wel goed
moet ik alleen effe naar de mheen bij die c1000 heb je nog baron bier
konginnenacht ben ik op station dancefeest met sophiequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:07 schreef sick-dude het volgende:
[..]
ke dan, lekker zuup'n als een mofo.
ga je doen dan met koninginnedag?
oke dan, zie ik je wel weer in den schtadtquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
konginnenacht ben ik op station dancefeest met sophie
en koninginnedag zelf ben ik natuurlijk in de stad te vinden
uiteraard ik neem aan dat de meeste mensen wel naar de ozz gaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:11 schreef sick-dude het volgende:
[..]
oke dan, zie ik je wel weer in den schtadt
Dat is wel de bedoeling, ik denk ook niet dat ik nog ergens anders heen ga, want ik verwacht dat ik vrij snel de coordinatie over mijn benen kwijt zal rakenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
uiteraard ik neem aan dat de meeste mensen wel naar de ozz gaan
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:13 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, ik denk ook niet dat ik nog ergens anders heen ga, want ik verwacht dat ik vrij snel de coordinatie over mijn benen kwijt zal raken
quote:
Liever niet teveel nee.quote:
woeps nou ja ik zal er op lettenquote:
Oeh, ik zie dat Ratelmilf online is.quote:
prima hoor. Anders krijgen we weer gezeur van SWJ.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
woeps nou ja ik zal er op letten
hoi trouwens
mja nou ja enerzijds wel terechtquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
prima hoor. Anders krijgen we weer gezeur van SWJ.
Hoi ja![]()
Ik ga naar Arnhem. Beetje bier drinken en ik heb ook zin om weer een keer te gaan blowenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja enerzijds wel terecht
en wat zijn jou plannen met koninginnedag?
aah okee gezelligquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga naar Arnhem. Beetje bier drinken en ik heb ook zin om weer een keer te gaan blowen
paar maanden geleden nog een keer spacecake gegeten maar gewoon blowen is al zeker een half jaar geleden. Nooit echt heel vaak gedaan maar vind het af en toe wel leuk. Gewoon een beetje stom lachenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee gezellig
heb je al lang niet meer geblowd?
spacecake doe ik niet aan vind het niet te vretenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
paar maanden geleden nog een keer spacecake gegeten maar gewoon blowen is al zeker een half jaar geleden. Nooit echt heel vaak gedaan maar vind het af en toe wel leuk. Gewoon een beetje stom lachen
jaaa ik las het echt dik genaaid lijkt me niet dat die auto van hem zelf isquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
Hardrijder raakt Bugatti Veyron kwijt
Nigger, what?
Haha wat heb je nou aan een veyron in nederlandquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
Hardrijder raakt Bugatti Veyron kwijt
Nigger, what?
weinig je kan toch nergens doorscheurenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:26 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Haha wat heb je nou aan een veyron in nederland
Wat heb je nou aan 36 vrouwen in bed? Boeienquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:26 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hij krijgt hem waarschijnlijk wel weer terug. Hoop ik voor hem.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa ik las het echt dik genaaid lijkt me niet dat die auto van hem zelf is
HNet zoveel als aan een Ferrari, Lambo of [insert random snel model auto]quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:26 schreef Flashbag het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat die van hem zelf isquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan 36 vrouwen in bed? Boeien![]()
20 jaar en Bugatti Veyronwat een baas..
Papa gaat niet blij zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat die van hem zelf is
datteh denk ik ook niet neequote:
Nee dat denk ik ook niet. 20 jaar en in een Bugatti Veyron rijdenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat die van hem zelf is
Ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:32 schreef eNGine10 het volgende:
Nee dat denk ik ook niet. 20 jaar en in een Bugatti Veyron rijdenwat een baas..
Kom ik er toch een beetje bekaaid vanaf met een VW Golf Station, die ook nog niet eens van mij is
whehhee mja dan voel jij je best wel miezerig bij hequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kom ik er toch een beetje bekaaid vanaf met een VW Golf Station, die ook nog niet eens van mij is
Ik moet het nog steeds doen met m'n pauper fietsquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lekkerquote:
Kom je in ieder geval nog een drempeltje overquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ham kaas tosti met satesausquote:
ik heb wel es autos zo laag gezien dat ze achteruit een drempel over moestenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Kom je in ieder geval nog een drempeltje over
Ook geen behoefte om te halen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee mja dan voel jij je best wel miezerig bij he
ik heb niet eens een rijbewijs
Oh maar dat komt wel goed dan. Even door die klote lessen heen bijten en dan kun je jezelf met een dak vervoerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:33 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds doen met m'n pauper fietsmaar ben druk bezig met lessen
Heb 10 mei theorie
oow maakt niet uit hoor heb hier ook een tosti ijzerquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]het brood is op anders had ik er voor jou ook 1 gemaakt
jawel maar geen geld voorquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook geen behoefte om te halen?
[..]
Oh maar dat komt wel goed dan. Even door die klote lessen heen bijten en dan kun je jezelf met een dak vervoeren
Meestal moet er dan 1 uitstappen ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel es autos zo laag gezien dat ze achteruit een drempel over moesten
Naja moet ook een auto zien te krijgenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook geen behoefte om te halen?
[..]
Oh maar dat komt wel goed dan. Even door die klote lessen heen bijten en dan kun je jezelf met een dak vervoeren
ja dat is lekkerquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Kom je in ieder geval nog een drempeltje over
mja en al helemaal als diegene dik isquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:35 schreef sick-dude het volgende:
[..]
Meestal moet er dan 1 uitstappen ofzo
Nee bahquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja dat is lekkerprobeer maar eens een keer
Ik bedoelde het lievquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
oow maakt niet uit hoor heb hier ook een tosti ijzer
mee gejat van mijn ouwe woning
barbaarquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:36 schreef eNGine10 het volgende:
![]()
hehe hoeft m'n vriendin niet eerst uit te stappen met alle boodschappen en na de drempel alles er weer in
dan moet je die sowieso niet meenemenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en al helemaal als diegene dik is
quote:
Oke succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
barbaar
afijn ben er zo weer ga effe douchen en scheren je weetz
ik kan je sowieso wel 2 namen noemenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:37 schreef sick-dude het volgende:
[..]
dan moet je die sowieso niet meenemen
Lekker makkelijk toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hebben een standaard (maar ik vinnum vet) gezinsauto
Lol goed puntquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:37 schreef sick-dude het volgende:
[..]
dan moet je die sowieso niet meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je zo'n ski box op het dak bouwen. Daar past altijd wel veel in.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]we gaan het zien, donderdag gaan we op vakantie en er moet een hoop mee
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:40 schreef Desunoto het volgende:
Wij hebben een Jaguar
Dan zal je moeder wel goed verdienen. Wat doet ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geef het dan maar aan mijquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:41 schreef sick-dude het volgende:
Christelijk beleggen? Het kan
Kortom: geef god je geld
yum yum yumquote:
dat dacht ik ook, idiotsquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:41 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Geef het dan maar aan mijkomt het misschien nog wel beter terecht
Ken je die reclame niet van dat die kindjes opscheppenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zal je moeder wel goed verdienen. Wat doet ze?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet van dat die kindjes opscheppen
"Mijn vader is chirurg"
"Mijn vader is directeur!!"
...
"Mijn vader werkt bij de McDonalds"
Jawelquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet van dat die kindjes opscheppen
"Mijn vader is chirurg"
"Mijn vader is directeur!!"
...
"Mijn vader werkt bij de McDonalds"
Ik vind die ook nog schoftig duur hoor, anyway er moet genoeg in passen. Met de astra lukte het allemaal net. Nu met de Zafira moet het ruim lukkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:41 schreef eNGine10 het volgende:
Moet je zo'n ski box op het dak bouwen. Daar past altijd wel veel in.
Er stonden geen smilies bijquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JawelIk had niet verwacht dat je mijn opmerking serieus zou nemen
shakes zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:42 schreef laforest het volgende:
yum yum yum
Maar ik ben weer op dieet dus kan ik wel shaken.
Dat zijn wel behoorlijk ruime auto's ja. Als je op achterste rij geen personen hoef te stallen kun je daar genoeg bagage kwijt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die ook nog schoftig duur hoor, anyway er moet genoeg in passen. Met de astra lukte het allemaal net. Nu met de Zafira moet het ruim lukken
Mijn foutquote:
Dat hoeft niet, heb maar 2 kidsquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:45 schreef eNGine10 het volgende:
Dat zijn wel behoorlijk ruime auto's ja. Als je op achterste rij geen personen hoef te stallen kun je daar genoeg bagage kwijt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Twee kinderen?
Ik dacht dat jij een jaartje of 18 was.
jazekerquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb je je ook achter je oren gewassen jongeman ?
ik sta nooit zolang onder de douchequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Compliment in the pocket![]()
[..]
Dat doe je snel
whehehe ik ben al in geen jaren meer naar school geweestquote:
Ga dan maar buitenspelen ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik ben al in geen jaren meer naar school geweest
ik doe er dan meestal een uur over om de douche te vindenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sta nooit zolang onder de douche
behalve als ik dronken ben dan sta ik er kalm een uur onder
quote:
Wij hebben geen uur lang warm waterquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sta nooit zolang onder de douche
behalve als ik dronken ben dan sta ik er kalm een uur onder
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:02 schreef sick-dude het volgende:
[..]
ik doe er dan meestal een uur over om de douche te vinden
Geen tegenspraak of anders met blote kont naar bedquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hoef pas tegen half 4 a 4 uur weg
moeten ze bij jou het water nog voor verwarmen boven een vuurtje ofzo?quote:
toch wel met een chick naast me hequote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Geen tegenspraak of anders met blote kont naar bed![]()
Geen probleemquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef Flashbag het volgende:
Geen tegenspraak of anders met blote kont naar bed![]()
hoe weet jij dat ik in mijn blote kont slaapquote:
been there done thatquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
hoe weet jij dat ik in mijn blote kont slaap
ik meestal in de winterquote:
Kleine geiser (of hoe zo'n ding ook heet). Hij produceert gloeiend heet water, maar is snel leeg en moet dan weer nieuw water opwarmen eerstquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
moeten ze bij jou het water nog voor verwarmen boven een vuurtje ofzo?
Arme jijquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kleine geiser (of hoe zo'n ding ook heet). Hij produceert gloeiend heet water, maar is snel leeg en moet dan weer nieuw water opwarmen eerst
Ik gewoon somsquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik meestal in de winter
mja ben er zo weer effe klote pc opnieuw opstarten
Hoe irritant is dat. Onze CV was niet zo lang geleden stukquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef Xaryna het volgende:
Kleine geiser (of hoe zo'n ding ook heet). Hij produceert gloeiend heet water, maar is snel leeg en moet dan weer nieuw water opwarmen eerst
Nou dan wist ik het wel, lekker bij mn buurmeid douchequote:Op dinsdag 27 april 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe irritant is dat. Onze CV was niet zo lang geleden stuk
Stond je net met je kop onder de douche midden in het sop, ja hoor koud water... sop in je oog... je pleurt bijna op de grond omdat alles glibberig is van al dat sopHet heeft anderhalve week geduurd voordat het gemaakt werd
oew spannendquote:
Mja helaas heb ik niet zo'n leuk buurmeisje, anders had ik dat ook wel gedaan natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:12 schreef Flashbag het volgende:
Nou dan wist ik het wel, lekker bij mn buurmeid douche![]()
![]()
ik heb heul geen leuke buurmeidquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja helaas heb ik niet zo'n leuk buurmeisje, anders had ik dat ook wel gedaan natuurlijk...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht jij, maar er gebeurt meestal niks
Ik nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:09 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Arme jijik zit zo uur onder de douche als ik zin heb
fotoquote:
behoorlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:18 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Laat ik vanavond wel zienben nu @ stage
daar is alles geblokt behalve fok
datteh geloof ik best jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja krijg je als je kids heb... dan ben je snachts in coma
lekker met melk en suiker graagquote:
zoiets heb ik een keer moeten maken als examenprojectquote:
En geslaagd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:28 schreef Giertje het volgende:
zoiets heb ik een keer moeten maken als examenproject
jazeker en het was me toch lekker heb dat hele ding in mijn eentje opgegetenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker en het was me toch lekker heb dat hele ding in mijn eentje opgegeten
mijn lerares zei nog je neemt hem toch wel mee om aan je ouders te laten proevenquote:
Haha ik ga volgende week 100 mcnugget challenge doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn lerares zei nog je n eemt hem toch wel mee om aan je ouders te laten proeven
die taart heeft thuis nooit gehaald
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:34 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Haha ik ga volgende week 100 mcnugget challenge doenmet zn 2en 100 kipnuggets eten
Heb nog niet zo lang geleden een tosti op hoorquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
mijn lerares zei nog je neemt hem toch wel mee om aan je ouders te laten proeven
die taart heeft thuis nooit gehaald
LVT ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb nog niet zo lang geleden een tosti op hoor
[..]en terecht LVT
quote:
Haha gaat mij wel lukken alleen weet niet of vriendin van mij het gaat halenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
veel succes ermee ik kan er rond de 10 op en dan heb ik het wel gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |