De eerste keer was het wel grappig, maar daarna werd het zo afgezaagd en lame. En meestal zijn het van die vieze mannetjes, of geile puberts.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee dan mag het maar voor de rest zijn die mensen annoying as hell
Daar wil ik ook nog heen, maar het komt nooit handig uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:28 schreef Desunoto het volgende:
Weet je waar pas kansloze figuren rondlopen... op een Abunaicon!
Ik heb al een back-up kadootje en ben nog van plan om een boek te kopen wat ze wil hebben, maar ik weet niet of ik er zin/tijd voor hebquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog heen, maar het komt nooit handig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit jaar kansloze emosquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
De eerste keer was het wel grappig, maar daarna werd het zo afgezaagd en lame. En meestal zijn het van die vieze mannetjes, of geile puberts.
[..]
Daar wil ik ook nog heen, maar het komt nooit handig uit
heeeyquote:
tvp's worden standaard verwijderd, en al helemaal in de SC (die staat immers centraal)quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sommige zijn wel aardig, maar om nou als Team Rocket te gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Outfits op de Fair zijn mooier.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ook als het een Tietuh Vind Post is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tvp's worden standaard verwijderd, en al helemaal in de SC (die staat immers centraal)
dat viel dit jaar wel mee vond ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sommige zijn wel aardig, maar om nou als Team Rocket te gaan..
Outfits op de Fair zijn mooier.
en waar speelt mika?quote:
Oke zal ik geen tvp zeggen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tvp's worden standaard verwijderd, en al helemaal in de SC (die staat immers centraal)
Ik was er niet, ik had geen kaartjes gewonnenquote:
Ik zou klagen dat de Centrale topics helemaal onderaan staan en moeilijker te vinden zijn dan normale topicsquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Ook als het een Tietuh Vind Post is?
Ok I get the message.
mja dat hoor ik van meer mensen dat ze castlefest leuker vindenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik was er niet, ik had geen kaartjes gewonnenMaar ik ben meer fan van Castlefest dan de EFF, die is altijd zo vol met dagjesmensen die alleen komen kijken en zo enorm druk...
[..]
Ik zou klagen dat de Centrale topics helemaal onderaan staan en moeilijker te vinden zijn dan normale topics
Ik wil ook naar Castlefest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik was er niet, ik had geen kaartjes gewonnenMaar ik ben meer fan van Castlefest dan de EFF, die is altijd zo vol met dagjesmensen die alleen komen kijken en zo enorm druk...
[..]
Ik zou klagen dat de Centrale topics helemaal onderaan staan en moeilijker te vinden zijn dan normale topics
Op die abunaicons doen ze ook helemaal geen moeite voor een outfit meestalquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sommige zijn wel aardig, maar om nou als Team Rocket te gaan..
Outfits op de Fair zijn mooier.
aah dat is wel een fijne zaalquote:
op je bilquote:
Nee. M'n handen zijn schraal, en ik heb ze net met een zalfje ingesmeerd. Daarom jeuken ze.quote:
whahaha okee dan is het wel leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja? Dat wordt mijn concertontmaagding
Die wordt dan heel tederquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja? Dat wordt mijn concertontmaagding
Jaa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
langzaam scheurde haar trommelvliezen toen de eerste tonen klonkenquote:
Oh. Kusje er opquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. M'n handen zijn schraal, en ik heb ze net met een zalfje ingesmeerd. Daarom jeuken ze.
Ja, dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat hoor ik van meer mensen dat ze castlefest leuker vinden
ik vind zelf EFF leuker omdat het wat groter is
Die hebben wel heel veel verzorging en beweging nodig hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:40 schreef Flashbag het volgende:
HUSKY'Sik wil ook een husky
alleen ik mag geen hond van m'n moeder
Ik ook, maar ik kan nietquote:
ja dat heb je bij EFF nog niet geloof ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijkCastlefest is ook vrij groot geworden inmiddels, alleen zij remmen de groei bewust (door bijvoorbeeld een 'uitverkocht'-grens in te stellen enzo)
Ohh maar das leuker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijkCastlefest is ook vrij groot geworden inmiddels, alleen zij remmen de groei bewust (door bijvoorbeeld een 'uitverkocht'-grens in te stellen enzo)
[..]
Die hebben wel heel veel verzorging en beweging nodig hoor
[..]
Ik ook, maar ik kan niet
Dan zit ik in Australië
Volgend jaar ga ik er wel weer heen, met een beetje geluk kan ik dan weer op- en afbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |