abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80755651
Aangeboden wegens behalen C en CE Rijbewijs
3x theorie leer boeken namelijk:
-Goederen vervoer
-Bedrijfswagen techniek
-kennis verkeer zware voertuigen

Deze 3 zitten ingebonden in een nette map

Verder nog een oefenboek met vragen om te kunnen oefenen voor het theorie examen.
het oefenboek is 1 oefening in gemaakt in het boek (had op een theoriedag geen leeg blaadje meer) verder helemaal schoon.

Zijn aangeschaft in november/december vorig jaar dus nog recent genoeg zonder regel wijzigingen.
Mooie complete set voor de gene die bezig is / plannen heeft zijn C / CE rijbewijs te gaan halen

Startbod: 50 euro
Wordt verzonden of anders op te halen in eindhoven

pi_80761746
Ik zie nu trouwens dat er een typfout in de titel staat misschien een MOD die dit zou kunnen editen? :$

tijbewijs -> rijbewijs
pi_80821399
Geen Fokkers die bezig zijn of willen gaan beginnen met een C / CE Rijbewijs?
  donderdag 29 april 2010 @ 10:33:58 #4
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_80834280
Ik wil wel een C rijbewijs gaan halen, maar ik heb geen idee hoeveel ik ongeveer kwijt ben, waaraan zou ik moeten denken ?
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_80834714
Als je bijvoorbeeld je theorie wilt halen bij een rijschool dan ben je daar ongeveer 1000 euro voor kwijt en voor de praktijk ongeveer 2500.

Volgens mij koste het mij toen der tijd zoveel
pi_80843469
en mag je dan een trekker+trailer combinatie rijden?
Of is C de grotere bakwagens zeg maar?
pi_80959729
Sorry voor een paar dagen geen reactie, ben paar dagen de stad uit geweest ivm koninginnedag.
qua prijs is dit wat er op de site van iig verkeersschool leeuw staat (daar heb ik iig gelest)
quote:
Vrachtwagen
Vakbekwaamheid 1 (incl lessen, examen en lesmateriaal) ¤ 493,-
Vakbekwaamheid 2 (incl lessen, examen en lesmateriaal) ¤ 277,-
Vakbekwaamheid 3 (incl lessen, examen en lesmateriaal) ¤ 129,-

Rijles ¤ 52,-

Pakketten
Compactopleidingen vanaf 2 dagen
(incl lessen en examen) v.a. ¤ 1316,-
De 1e 3 zijn de theorie lessen+examens , dan de prijs voor een losse rijles en dan de prijs die je minimaal kwijt bent als je een compleet pakket pakt (dat is zonder theorie maar MET praktijk examen geloof ik)

Nu is het iig nog zo als je je rijbewijs haalt dat je met C alles mag rijden zonder aanhanger, en met CE Met aanhanger,
Er liggen wel al plannen om dit ook op te splitsen in C en C1 maar dit is volgens mij alleen als je een zware camper (gewicht tussen 3500 en 7500 KG) hebt dat je hiervoor gemakkelijker een rijbewijs kunt halen
pi_81171963
Klein kickje voor misschien toch wat intresse te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')