Kunnen wij niet een keer uuuh... nou ja.... 1 op 1 meeten of zo... zegmaar?quote:
Ik vind het zo fijn dat we aan 1 woord genoeg hebben snoebelbumsjequote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een keer uuuh... nou ja.... 1 op 1 meeten of zo... zegmaar?
1-op-1-meets.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een keer uuuh... nou ja.... 1 op 1 meeten of zo... zegmaar?
Zeg ik heb die met jou toch zondag al?quote:
Jij moest MIJ niet claimen. Niet vice versaquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik heb die met jou toch zondag al?
Ik moest niet claimen zei je!
Zwaai je dadelijk ook even naar Maarheeze?quote:
O. O zijn we zo. Jezus zeg, wat TMM-ig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij moest MIJ niet claimen. Niet vice versa.
Ik val altijd tegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets toch?
Of dat je niet mijn type was, of dat je tegen zou vallen of zoiets stoms!
O_I kennende zal ie wel over een snelweg rijden en een bordje met de afslag zien ofzoquote:
Alleen door TV he, tenminste, dat is de enige die het heeft uitgesprokenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Deceit het volgende:
ik word gewoon gezien als de snol hier ofso? :S
Hmmm moet zo werken!![]()
kga maar s ff omkleejen
Een snol gaat me te ver... maar je hobby't er leuk op los zeg maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Deceit het volgende:
ik word gewoon gezien als de snol hier ofso? :S
Hmmm moet zo werken!![]()
kga maar s ff omkleejen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
O_I kennende zal ie wel over een snelweg rijden en een bordje met de afslag zien ofzo.
O ik ben er nog niet geweest!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Oh trouwens, die nieuwe Sting in Eindhoven... wat een geweldige winkel is dat geworden, het lijkt wel een Italiaanse discotheek met al die fluoriserende kleuren en knallende muziek
Hij is echt super... ook qua kleding genoeg leuksquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik ben er nog niet geweest!
Zaterdag maar eens kijken
Was dat maar! Ik heb in 3.5 jaar 2 relaties gehad en 1 one night stand.. vink best netjes eigenlijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een snol gaat me te ver... maar je hobby't er leuk op los zeg maar
He, ik baseer het alleen op iets wat je eerder gezegd hebt. En dat ik je niet beter ken is niet mijn schuldquote:
en dat is inclusief de slet-periode ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Was dat maar! Ik heb in 3.5 jaar 2 relaties gehad en 1 one night stand.. vink best netjes eigenlijk!
Dan win ik het wel van je jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Was dat maar! Ik heb in 3.5 jaar 2 relaties gehad en 1 one night stand.. vink best netjes eigenlijk!
quote:
quote:
als je dan al een snol bentquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Is dat mijn schuld dan wel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik baseer het alleen op iets wat je eerder gezegd hebt. En dat ik je niet beter ken is niet mijn schuld!
Ja, vraag maar aan Steve.quote:
Dus tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeeee joh! daarvoor was ik dus heeeeeeeeeeul erg,.
Dat zeiden ze vroeger al vanwege mijn achternaamquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh de grootste slet van het stel meldt zich ook: haai wonderer.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vroeger al vanwege mijn achternaam
ik zit je maar op te naaien (figuurlijk dan he...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja dat was toen ik tiener was joh! Dus niet dus toch want het is dus niet, toch!?
Mijn eigen lijkt dus op "slet"quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik niet(vast wel ooit), ik ken alleen je pseudoniemachternaam
.
Als tiener was ik keurig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja dat was toen ik tiener was joh! Dus niet dus toch want het is dus niet, toch!?
Hmmmmmmm dan is het goed en jammer!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zit je maar op te naaien (figuurlijk dan he...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |