Kunnen wij niet een keer uuuh... nou ja.... 1 op 1 meeten of zo... zegmaar?quote:
Ik vind het zo fijn dat we aan 1 woord genoeg hebben snoebelbumsjequote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een keer uuuh... nou ja.... 1 op 1 meeten of zo... zegmaar?
1-op-1-meets.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een keer uuuh... nou ja.... 1 op 1 meeten of zo... zegmaar?
Zeg ik heb die met jou toch zondag al?quote:
Jij moest MIJ niet claimen. Niet vice versaquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik heb die met jou toch zondag al?
Ik moest niet claimen zei je!
Zwaai je dadelijk ook even naar Maarheeze?quote:
O. O zijn we zo. Jezus zeg, wat TMM-ig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij moest MIJ niet claimen. Niet vice versa.
Ik val altijd tegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets toch?
Of dat je niet mijn type was, of dat je tegen zou vallen of zoiets stoms!
O_I kennende zal ie wel over een snelweg rijden en een bordje met de afslag zien ofzoquote:
Alleen door TV he, tenminste, dat is de enige die het heeft uitgesprokenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Deceit het volgende:
ik word gewoon gezien als de snol hier ofso? :S
Hmmm moet zo werken!![]()
kga maar s ff omkleejen
Een snol gaat me te ver... maar je hobby't er leuk op los zeg maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Deceit het volgende:
ik word gewoon gezien als de snol hier ofso? :S
Hmmm moet zo werken!![]()
kga maar s ff omkleejen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
O_I kennende zal ie wel over een snelweg rijden en een bordje met de afslag zien ofzo.
O ik ben er nog niet geweest!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Oh trouwens, die nieuwe Sting in Eindhoven... wat een geweldige winkel is dat geworden, het lijkt wel een Italiaanse discotheek met al die fluoriserende kleuren en knallende muziek
Hij is echt super... ook qua kleding genoeg leuksquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik ben er nog niet geweest!
Zaterdag maar eens kijken
Was dat maar! Ik heb in 3.5 jaar 2 relaties gehad en 1 one night stand.. vink best netjes eigenlijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een snol gaat me te ver... maar je hobby't er leuk op los zeg maar
He, ik baseer het alleen op iets wat je eerder gezegd hebt. En dat ik je niet beter ken is niet mijn schuldquote:
en dat is inclusief de slet-periode ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Was dat maar! Ik heb in 3.5 jaar 2 relaties gehad en 1 one night stand.. vink best netjes eigenlijk!
Dan win ik het wel van je jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Was dat maar! Ik heb in 3.5 jaar 2 relaties gehad en 1 one night stand.. vink best netjes eigenlijk!
quote:
quote:
als je dan al een snol bentquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Is dat mijn schuld dan wel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik baseer het alleen op iets wat je eerder gezegd hebt. En dat ik je niet beter ken is niet mijn schuld!
Ja, vraag maar aan Steve.quote:
Dus tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeeee joh! daarvoor was ik dus heeeeeeeeeeul erg,.
Dat zeiden ze vroeger al vanwege mijn achternaamquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh de grootste slet van het stel meldt zich ook: haai wonderer.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vroeger al vanwege mijn achternaam
ik zit je maar op te naaien (figuurlijk dan he...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja dat was toen ik tiener was joh! Dus niet dus toch want het is dus niet, toch!?
Mijn eigen lijkt dus op "slet"quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik niet(vast wel ooit), ik ken alleen je pseudoniemachternaam
.
Als tiener was ik keurig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja dat was toen ik tiener was joh! Dus niet dus toch want het is dus niet, toch!?
Hmmmmmmm dan is het goed en jammer!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zit je maar op te naaien (figuurlijk dan he...)
Hopelijk ook wat vooruitgewerkt, want nu als dertiger...quote:
Eind 20 pas, zo rond m'n 27equote:
Ja ik moet teren op die 3 jaartjes single als eind 20-jarige ...............quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopelijk ook wat vooruitgewerkt, want nu als dertiger...
Vandaag moet ik de eerste zelf doen... heb er vannacht (nou ja, vanochtend) nog over gedroomdquote:
We kunnen zondag wel wat inhalenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet teren op die 3 jaartjes single als eind 20-jarige ...............
quote:
Tof, ik keek gisteren nog maar er was niks. Behalve dat ik een beetje bang/gefascineerd werd door die foto's die zo achter elkaar zitten (linkerbovenhoek).quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaag moet ik de eerste zelf doen... heb er vannacht (nou ja, vanochtend) nog over gedroomdIk ga er een filmpje van maken.
Net als normaal toch?quote:
Wat is jammer?quote:
Kontje verkopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef Deceit het volgende:
http://www.air.nl/events/7-this-is-queensnight.html
ik moet hier donderddag naar toe...!!! maar fuck hoe kom ik aan 2 kaartjes?! t is sold out gvd
Yeah, d'r moeten er nog een paar bijquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof, ik keek gisteren nog maar er was niks. Behalve dat ik een beetje bang/gefascineerd werd door die foto's die zo achter elkaar zitten (linkerbovenhoek).
waar hebben we het over? Eten, drinken, pimpampetten, mensergerjenieten of keiharde seks?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Poll: Wat vind je belangrijkerKwaliteit (hoe goed/lekker) Kwantiteit (frequentie/hoe vaak)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Seks natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waar hebben we het over? Eten, drinken, pimpampetten, mensergerjenieten of keiharde seks?
Marktplaats.nl?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:56 schreef Deceit het volgende:
http://www.air.nl/events/7-this-is-queensnight.html
ik moet hier donderddag naar toe...!!! maar fuck hoe kom ik aan 2 kaartjes?! t is sold out gvd
En de samenhangen daartussen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef oinaru_isan het volgende:
Hmmz... Wat vinden jullie belangrijker, kwantiteit (hoe vaak) of kwaliteit (hoe goed)?
Of wacht, ik open er een poll over.
Oeh, dat is ook een leuke poll.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de samenhangen daartussen...
Zorgt een hoge kwantiteit uiteindelijk voor meer kwaliteit, of maak je je er met een jantje van L vanaf?
Mja....... 1x per 5 jaar geweldige sex vind ik toch wel ondergeschikt aan 25x goede sex.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Poll: Wat vind je belangrijkerKwaliteit (hoe goed/lekker) Kwantiteit (frequentie/hoe vaak)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja tuurlijk. Als je niet eet ga je dood. Maar ik ga liever één keer naar een écht goed restaurant dan twintig keer naar de Mac/Listers/Connaisseur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja....... 1x per 5 jaar geweldige sex vind ik toch wel ondergeschikt aan 25x goede sex.
En sex is als pizza.... ook koud (slecht) smaakt het op zich nog wel.
Maar ik heb toch wel weer liever 25x goede sex dan 100x slechte sex
Dat ligt er aan hoe vaak die ene keer dan is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Als je niet eet ga je dood. Maar ik ga liever één keer naar een écht goed restaurant dan twintig keer naar de Mac/Listers/Connaisseur.
Heel weinig seks kan leiden tot het verleren van de kunstquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Vaker seks kan tot afgeraffelde seks leiden
Listers:quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe vaak die ene keer dan is.
Stel nou dat je een jaar lang moet sparen voor dat ene dure kwalitatief goede restaurant?
Nou, doe mij dan maar die 20x Listers. Da's best goed te eten hoorEN het is geen mac.
Of juist hele creatieve fantasievolle seks.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel weinig seks kan leiden tot het verleren van de kunst
Verkleed als elfjes enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of juist hele creatieve fantasievolle seks.
Al die fag-reactiesquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef Deceit het volgende:
Ik ben verliefd op jeroen van Project Catwalk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel succes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef Deceit het volgende:
Ik ben verliefd op jeroen van Project Catwalk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan maar een ding concluderenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Ang3l zijn, dat is niet mijn fetisj
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je doet het vaak.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of juist hele creatieve fantasievolle seks.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik vraagt verkapt of je eens een datum plant dat 'ie je mag komen bezichtigen. En Erik is heel braaf hoor, hij heeft geleerd dat je kijken met de oogjes doet en niet met de handjes.quote:
Ja hoi, jij wilde ook uitgenodigd worden de vorige keerquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Erik vraagt verkapt of je eens een datum plant dat 'ie je mag komen bezichtigen. En Erik is heel braaf hoor, hij heeft geleerd dat je kijken met de oogjes doet en niet met de handjes.
Wat heb je er voor overquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Deceit het volgende:
Ik zit te kijken voor die tickets voor Club Air (de nieuwe IT) in adam.. en gvd op marktplaats betaal je veel te veel en (bijna) niet te verkrijgen.. heeft er niem connecties?!
Heel veel!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over [ afbeelding ]?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over [ afbeelding ]?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |