Neh, het zijn de controleurs van de RET die op een gestapo-achtige wijze de bus binnenstappen.quote:
Ik ben geen buschauffeur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:19 schreef WillFerrell het volgende:
Kon je die gast zelf niet uit de bus mikken?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:16 schreef jagga het volgende:
ik moest denken aan een paladin![]()
word tijd dat ik stop met wow
Haal haar gewoon uit de bus en bekeur haar daar maar, niet ten koste van mij. Laat mij gewoon naar school gaan, ik zou op tijd moeten zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef Netsplitter het volgende:
Dus de RET krijgt de schuld omdat een tyfuspauper zwart rijd?![]()
quote:
schop die fin gewoon uit de bus....quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef Netsplitter het volgende:
Dus de RET krijgt de schuld omdat een tyfuspauper zwart rijd?![]()
Hoe lang heb je er over gedaan om die te verzinnen??quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik stond op de bus te wachten, vroeg de buschauffeur of ik eraf kwam
Nou, zo'n 0,3 secondenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan om die te verzinnen??
Wat een verrassing.quote:
wordquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:16 schreef jagga het volgende:
ik moest denken aan een paladin![]()
word tijd dat ik stop met wow
Ah ja, die rijdt tussen Zuidplein en Centraal.quote:
Zelfs de pauperste metro is beter dan de bus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:46 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Dan wel die nieuwe metro's, of die op 1 na nieuwste. Dat andere ding is echt pauper.
Veel liever dit:quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs de pauperste metro is beter dan de bus.
Waar wachtte je op dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik stond op de bus te wachten, vroeg de buschauffeur of ik eraf kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |