Best nuttig, probeer jij het ook eens, het werkt echt... dat denken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:15 schreef Tism het volgende:
Ah, dus jullie denken dat het neit kan???..
niet echt...kijk maar rond de 21 seconden als 'ie die deur opentrekt... Het lijkt daar wel heel erg erop dat 'ie een keyless entry-ding in z'n hand heeftquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:17 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
OT: Dat met die gootsteenontstopper is wel geniaal zeg, damn.
Ja, ik las laatst in een ander topic dat iemand, of iig z'n auto last had van sissende slotjes, daar vertelde iemand andrs dat het door een vacuumlekje in het systeem kwam. De sloten zouden worden aangestuurd door een vacuumpomp die in de kofferbak zit, een slangetje inkorten en het probleem zou opgelost zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:17 schreef zoefschildpad het volgende:
OT: Dat met die gootsteenontstopper is wel geniaal zeg, damn.
juist jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik las laatst in een ander topic dat iemand, of iig z'n auto last had van sissende slotjes, daar vertelde iemand andrs dat het door een vacuumlekje in het systeem kwam. De sloten zouden worden aangestuurd door een vacuumpomp die in de kofferbak zit, een slangetje inkorten en het probleem zou opgelost zijn.
Dus als je met zo'n gootsteenontstopper even zuigt moet het gewoon mogelijk zijn, dus niks HOAX!..
''Lopend'' slot bij openen autoquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
juist ja
geef die link dan eens...
Of lopen, fietsen hebben immers ook een slotje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:10 schreef HugoChavez het volgende:
TS rijdt auto.![]()
TS is te lui om gewoon te gaan fietsen. Dan heb je dit probleem niet!
Wat haat je?quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:25 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Flikker op kansloos "pittig spontaan wijffie" Me money is me all?
of de ruiten makkelijk met een baksteen in gooien?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja waarom doen ze een slot op een voordeur terwijl je die makkelijk kunt openmaken met een bijl :s
Snap die hele ruiten hype sowieso niet :s ze gaan zo kapotquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:17 schreef lalalove het volgende:
[..]
of de ruiten makkelijk met een baksteen in gooien?
Je zal vast wel erg lief zijn, maar je onderschrift is inderdaad behoorlijk kansloos.quote:
If money is a bitch then im a rapist cause i take her.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Je zal vast wel erg lief zijn, maar je onderschrift is inderdaad behoorlijk kansloos.
Dermate kansloos dat ik je er in eerste instantie niet op wilde aanspreken, uit medelijden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Je zal vast wel erg lief zijn, maar je onderschrift is inderdaad behoorlijk kansloos.
Dermate kansloos dat ik je er in eerste instantie niet op wilde aanspreken, uit medelijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |