Zit wel veel inquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:56 schreef dalaiblama het volgende:
Hail 2 the Broccoli!
Ik 'moet' van mijn vriendin elke dag broccoli eten, in een bepaalde vorm. Er staat ook altijd geblancheerde broccoli in de koelkast.
Zij eet ze gewoon zo uit het vuistje en ik kwak er sojasaus overheen of eet het bij een maaltijd.
Ze zweert op alles wat haar lief is dat broccoli elke dag moet en dat je geen enkele multivitamine nodig hebt als je braaf je broccoli eet
Maar broccoli smaakt ook heel anders... Veel euh, frisser ofzo. Bloemkool vind ik altijd muf.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Bloemkool is een van de weinige groenten die ik écht, écht niet lust. Als baby al niet. Maar broccoli vind ik compleet anders smaken?
Ja, maar beiden niet te eten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Bloemkool is een van de weinige groenten die ik écht, écht niet lust. Als baby al niet. Maar broccoli vind ik compleet anders smaken?
Ah, dan lag het toch niet aan mij.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Maar broccoli smaakt ook heel anders... Veel euh, frisser ofzo. Bloemkool vind ik altijd muf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |