quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:09 schreef Muchachooo het volgende:
klacht: wat een KUTkleur
anti-klacht: ToT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koninginnedag in, jawel: ALMELO! (zo te zien, als ik me niet vergis)quote:
TKA tegen elk aannemelijk bod een zwarte Suzuki Swift.quote:
Zijn dit de opnamen van de generale repetitie van de Jostiband?quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:46 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag me af wat we "moeten" zingen zodra WA koning is...quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:28 schreef Ensaf het volgende:
ORANJE BOVEN!
ORANJE BOVEN!
LEVE DE KONINGIN!
*meldtquote:
quote:
Voor een speciaal WK nummer. Ik ben de onderste.quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:38 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zijn dit de opnamen van de generale repetitie van de Jostiband?
Dus jij houdt van oranje, groene en gele auto's?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Beter juist meer oranje, het is allemaal al zo saai qua kleuren in Nederland
Alleen maar zwart, witte, grijze of donkerblauwe auto's...
Het is iedergeval kleurrijker en gezelliger in mijn opzichtquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus jij houdt van oranje, groene en gele auto's?
Ik wil je graag uitlachen, maar de tranen staan in mijn ogen van verdriet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is iedergeval kleurrijker en gezelliger in mijn opzicht
Liever wel dus
Stereotype saaie altijd in het zwart/grijs geklede dwaasquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil je graag uitlachen, maar de tranen staan in mijn ogen van verdriet.
Nee, maar auto's met felle kleuren zijn meestal niet mooi.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stereotype saaie altijd in het zwart/grijs geklede dwaas
Je geeft het toe?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor een speciaal WK nummer. Ik ben de onderste.
LOTGENOOT!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |