Ik moet even op een PMmetje van SQ wachten en dan weet ik wat ik nog in de aanbieding hebquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat zoek ik, moeilijk... Heb nog wel het 1 en ander dat ik nog wel wil hoor, alleen zijn dat hard to find lakjes waarvan ik niet denk dat iemand ze heeft eigenlijk... Dus laat me maar weten wat jullie in de aanbieding hebben.
En wat ik als goede ruil beschouw is misschien ook lastig uit te leggen, bedoel er meer mee dat die niet weg gaat tegen een lakje van essence of catrice ofzo (sowieso kan ik niet met die lakjes overweg, haha, but you get the point)
Ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet even op een PMmetje van SQ wachten en dan weet ik wat ik nog in de aanbieding heb
nee. Maar. Ik heb een aantal groene glitterlakken die ik veel en veel mooier vind, zoals ivanka en teal glitter. Dus dan ga ik die toch nooit dragen. Maak ik er liever een ander heel blij mee. Zo ruil ik meestalquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef mirannie het volgende:
I can't believe you're swapping AtlantisOf heb je die soms ook dubbel
Ja, dat is ook wel zo... Na de swapdoos ga ik ook eens even heeeeeel kritisch naar mijn lakjes kijken. Zitten wel behoorlijk wat bij die heel erg op elkaar lijken. Denk dat ik dan alles wat er overblijft na het sorteren gewoon in 1 koop op marktplaats gooi. Het loopt toch wel gewoon echt een beetje de spuigaten uit. Ik heb bijvoorbeeld CG blue island ice tea, CG kaleidoscope him out en OPI reflecting pool. Alledrie lichtblauw. Vind ze allemaal mooi, maar als ik zin heb in lichtblauw, blijft blue island ice tea bijna automatisch liggen omdat die andere 2 veel bijzonderder zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Maar. Ik heb een aantal groene glitterlakken die ik veel en veel mooier vind, zoals ivanka en teal glitter. Dus dan ga ik die toch nooit dragen. Maak ik er liever een ander heel blij mee. Zo ruil ik meestal
Ik heb nog te ruil (niet zoveel na Meet en Doos...)quote:
verkoop je reflecting pool aan mij!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo... Na de swapdoos ga ik ook eens even heeeeeel kritisch naar mijn lakjes kijken. Zitten wel behoorlijk wat bij die heel erg op elkaar lijken. Denk dat ik dan alles wat er overblijft na het sorteren gewoon in 1 koop op marktplaats gooi. Het loopt toch wel gewoon echt een beetje de spuigaten uit. Ik heb bijvoorbeeld CG blue island ice tea, CG kaleidoscope him out en OPI reflecting pool. Alledrie lichtblauw. Vind ze allemaal mooi, maar als ik zin heb in lichtblauw, blijft blue island ice tea bijna automatisch liggen omdat die andere 2 veel bijzonderder zijn.
Swappen heeft ook niet heel veel zin meer, aangezien ik toch eigenlijk bijna alles wel heb wat ik wil, dus dat is best moeilijk nog.
Ik heb nog steeds wel interesse in spin me round, opi dominant jeans en opi teal the cows come home.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:59 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
coconut kiss, cowardly lyin´, meteor shower, cosmic, anklets of amethyst, the ten man, spin me round, white out, black liquid leather (baby)
[ afbeelding ]
ds illuminate, I only drink champagne, dominant jeans, ink, teal the cows come home, Ozotic funky cinnamon city 524 (staat misschien gereserveerd, is nog niet helemaal duidelijk)
De ds illuminate dus alleen voor een echt goede ruil, anders blijft ie echt thuis
[ afbeelding ]
Gosh gasoline, Gerard Brinard goud, Gerard Brinard blauw (lijkt op ocean van gosh), Essence glitter topper, Golden Rose holo 102, Golden Rose holo 104, Catrice ice princess, Catrice orchid pink
Deze lakjes ruil ik er dus gerust 2 voor 1 van jou.
Voor spin me round is gereserveerd en voor dominant jeans was er volgens mij ook al iemand die deze wilde eerder in dit topic (of was jij dat?? ben de draad een klein beetje kwijtquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel interesse in spin me round, opi dominant jeans en opi teal the cows come home.
Als je er vanaf wilt en niet wilt swappen kan ik ze ook van je overnemen. Kijk maar even
Hahahahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
verkoop je reflecting pool aan mij!![]()
Ik quote mezelf even voor Mirannie...quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nog te ruil (niet zoveel na Meet en Doos...)
CG L8R G8R, Aqua Baby en LA Girl Supernova (die stringglitter, ik ben toch niet overtuigd)
Hmm, ok... de LA Girl is al naar mij onderweg... Aqua baby ken ik eigenlijk helemaal niet, even kijken zo. En die holo met al die 8-en (:P) is een twijfel gevalletje, haha. Ik ga aqua baby even kijken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even voor Mirannie...
Dat is alles wat ik nog heb eigenlijk.. (was voor die dominant jeans... die LA Girl mag je ook wel bij 1 van de 2 daarvoor als je wil..)
L8R G8R wil je echt wel, die is te gekquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef mirannie het volgende:
@ Lindytje
Aqua baby is het niet voor mij. Maar over die holo ga ik nog even nadenken
Dat is goed, ik hoor het welquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef mirannie het volgende:
@ Lindytje
Aqua baby is het niet voor mij. Maar over die holo ga ik nog even nadenken
L8r G8R is echt zooooooo gaaaaaaf!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef mirannie het volgende:
Ok Lindytje, op aanraden van SQ ga ik voor L8R G8R!! Dus die ruilen we voor mijn dominant jeans.
Ik PM je natuurlijk even, maar dan weten de mensen in het topic het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |