Hup Holland Hupquote:
Het mag wel, het was alleen niet de bedoelingquote:* En waarom mag ik niet doordenken?
Zolang ie schrijft wordt er niet geslepenquote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stomp gevalletje, moet nodig geslepen
* Opgelucht adem haalt en begint door te denkenquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hup Holland Hup
[..]
Het mag wel, het was alleen niet de bedoeling
Ik had het over MIJN potlood. Over die van jou open je maar een eigen topicquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:Dat potloodje heeft al gebruikssporen en is al meerdere malen bijgeslepen! Het puntje zit nog maar 3 cm van het gummetje!
Hardop denken mag hequote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
* Opgelucht adem haalt en begint door te denken
quote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over MIJN potlood. Over die van jou open je maar een eigen topic
Dus jij schrijft welquote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ie schrijft wordt er niet geslepen
Ik dacht eigenlijk dat ik pics wil zien van dat potlood van jouquote:
Denk er nog maar ff over naquote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ga mn oogjes sluiten voordat ik helemaal niets meer kan zien...denk ik
Slaap lekker moppiequote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ga mn oogjes sluiten voordat ik helemaal niets meer kan zien...denk ik
quote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ik pics wil zien van dat potlood van jou![]()
En of er een gummetje aan zat en of erop gekauwd is of niet
Met mayoquote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Nog 2 tellen dan....meneer naast me gaat nog een gehaktbal eten
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Nog 2 tellen dan....meneer naast me gaat nog een gehaktbal eten
Nee zonder...dr zit wel een mespuntje sambal doorquote:
ff denken....gehakt...eitje , gehaktkruiden...ander spul...balletje dr van draaien....ja zo heet een gehaktbal tegenwoordigquote:
Wij hebben geen keukentafelquote:Op maandag 26 april 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, tussen neus en lippen door op de keukentafel en het aanrecht
Ook in luisterboekversie?quote:
Nee, er staat gewoon geen tafelquote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je noemt dat inmiddels al een schrijftafel
quote:Op maandag 26 april 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Op verzoek
Ik schijn een Jan van Veen stem te hebben
quote:Op maandag 26 april 2010 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik klink als een beschonken meiske van 14.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, baby...:7
Ow wacht, dat is meer Barry White
Dat veranderd wel als je straks de baard in de keel krijgtquote:Op maandag 26 april 2010 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik klink als een beschonken meiske van 14.
Een baard in mijn keel? Ik ben al blij als er baard aan de buitenkant groeit!quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als je straks de baard in de keel krijgt
Ja hoe klink jij? Dat is verschillend, soms hees en soms niet, maar wel gewoon geil enzoquote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
D_K wil niet zeggen hoe mijn stem klinktKal hoe klink ik
![]()
Waarom? Daar heb je alleen maar last vanquote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een baard in mijn keel? Ik ben al blij als er baard aan de buitenkant groeit!
Alsof je rookt en in schiedam woont!quote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoe klink jij? Dat is verschillend, soms hees en soms niet, maar wel gewoon geil enzo![]()
En je lach is leuk, althans voor mij wel![]()
En hoe klink ik?
Altijd heul hees klink je....geil hoorquote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoe klink jij? Dat is verschillend, soms hees en soms niet, maar wel gewoon geil enzo![]()
En je lach is leuk, althans voor mij wel![]()
En hoe klink ik?
quote:
Tijdens een orgasme of gewoon in die schaarse momenten tussendoor?quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
D_K wil niet zeggen hoe mijn stem klinktKal hoe klink ik
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof je rookt en in schiedam woont!
quote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijdens een orgasme of gewoon in die schaarse momenten tussendoor?
Ja het stond op, vond het eerlijk gezegd tegenvallen, jij vond het mooi omdat hij van politiek hieldquote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand nog gekeken? Het was echt super heftig, maar ergens wel 'mooi' of zo.
quote:
Ik zou ook niet weten hoe ze tijdens een orgasme klinkt.quote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijdens een orgasme of gewoon in die schaarse momenten tussendoor?
Alsof jij weet hoe ik klinkquote:
Ik heb wel een tip voor een kadootje danquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe ze tijdens een orgasme klinkt.
Oefening baat kunst, gewoon blijven proberen, desnoods even oefenen op een anderquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe ze tijdens een orgasme klinkt.
Jeneverquote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als een hol Schiedams jenevervat
Kan het hier horen
Of eronderquote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
desnoods even oefenen op een ander
Ernaast, ertegenaan, linksom, rechtsom het maakt niet uitquote:
Nee 't ging wel dieper dan dat. Hoe eerlijk is 't van die moeder om achter te zeggen dat 't misschien wel de verkeerde keuze was (beademing) en dat je er in meegezogen werd. Mooi, objectief gemaakt. Hoe persoonlijk 't ook was.quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het stond op, vond het eerlijk gezegd tegenvallen, jij vond het mooi omdat hij van politiek hield
Ja maar maak maar eens zo'n beslissing als moeder, en zeker omdat zijn koppie wel werkte, ligt hij nu als een kasplantje is het weer een ander verhaal. Was wel goed gemaakt, ik had alleen wat meer emoties willen zienquote:Op maandag 26 april 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee 't ging wel dieper dan dat. Hoe eerlijk is 't van die moeder om achter te zeggen dat 't misschien wel de verkeerde keuze was (beademing) en dat je er in meegezogen werd. Mooi, objectief gemaakt. Hoe persoonlijk 't ook was.
Ok, wat jij wilquote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ernaast, ertegenaan, linksom, rechtsom het maakt niet uit
Het kan overalquote:Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of bedoelde je onder je schrijftafel
Ik geef me graag overquote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ben je weer net wat meer afhankelijk hè
Slaap lekker Dquote:Op maandag 26 april 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er in bed verder over nadenken
Welterusten
Ja, morgen wordt het voor mij vroeg. Om 9:30 uur al een afspraak.quote:Op maandag 26 april 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
Ik was vandaag mijn hooikoorts pilletje vergeten, dat is niet zo slim geweest geloof ik![]()
Het was alleen zo vroeg vanmorgen
ik zat vandaag al om kwart voor 7 op de zaakquote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het voor mij vroeg. Om 9:30 uur al een afspraak.
@ Coos, heb je de vlag al klaar liggen voor vrijdag?
Die kan je bij mij bestellenquote:
Dat betekend dat ik om half acht al in de auto moet zitten wil ik zeker weten dat ik op tijd ben hè. Gemiddelde snelheid van 30 km per uur.quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
ik zat vandaag al om kwart voor 7 op de zaak![]()
Met je om 09.30 uur al een afspraak
En de geluidsinstallatie nog buiten zetten.quote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
@ Coos, heb je de vlag al klaar liggen voor vrijdag?
En geen klompen aan deze keer Coos, want dat mag niet meerquote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
En de geluidsinstallatie nog buiten zetten.![]()
niet gehuild? Jij, bedoel ik.quote:Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar maak maar eens zo'n beslissing als moeder, en zeker omdat zijn koppie wel werkte, ligt hij nu als een kasplantje is het weer een ander verhaal. Was wel goed gemaakt, ik had alleen wat meer emoties willen zien
Ah je leeft nog!quote:
Ik vind 43 anders nog heel jong voor een koningquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Willem-Alexander is vandaag jarig, hij is al 43. Zo krijgen we nooit een jonge koning.
Ik geef haar nog twee jaar, dan zit ze net zo lang op de troon als haar moeder.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja maar Beatrix gaat de komende 5 jaar echt nog geen afstand doen van haar 'macht'.
Dat denk ik wél.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja maar Beatrix gaat de komende 5 jaar echt nog geen afstand doen van haar 'macht'.
Ik hou dan ook liever Beatrix dan WA. Die heeft de K-factor niet. Beatrix wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, ik had in de loop van gisteren al twijfels of ik wel moest gaan kijken, en besloot gisteravond dat ik niet zou kijken, geheel tegen m'n zin overigens.... weten dat je iets heel graag wilt zien maar dat het beter is om het (nu) niet te zien is erg lastigquote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand nog gekeken? Het was echt super heftig, maar ergens wel 'mooi' of zo.
Staat in het rood boven de 'akkoord'regel bij quick quote in een topic in R&P.quote:Voordat je reageert
qua interpunctie schort er wat aan de OP, dat ziet iedereen dus hoeft niet gemeld te worden
Een topicpointer!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
Wat is dit nu weer???
[..]
Staat in het rood boven de 'akkoord'regel bij quick quote in een topic in R&P.
Joh, laat Lex en Max lekker nog wat tijd met de kinderen doorbrengen, Beatrix werd ook koningin toen Constantijn 10 was, en ik denk niet dat we hoeven wachten tot Ariane 10 is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat er geen punten en komma's in de OP staat, krijg je dit bericht automatisch?quote:
Zondag bij het Bekerfinaletopic in VBL stond er een waarschuwing dat ze begrepen dat de gemoederen hoog kunnen oplopen tijdens zo'n wedstrijd maar dat desondanks toch verzocht werd de posts een beetje fatsoenlijk te houden (zo ongeveer, niet letterlijk), en sindsdien zijn in alle subfora mods met die feature aan het spelen....quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat er geen punten en komma's in de OP staat, krijg je dit bericht automatisch?
Nee, die wordt aangebracht door een mod. Dat is een keuze van de mod.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat er geen punten en komma's in de OP staat, krijg je dit bericht automatisch?
Serieus? Zo betuttelend. Ik had het kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef Noek het volgende:
Nee, die wordt aangebracht door een mod. Dat is een keuze van de mod.
En daar moet je het mee doen!
[ afbeelding ]
Jij bent er ook weer! Fijnequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat geweldig dit
Wie heeft het verzonnen?
Hee jijquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat geweldig dit
Wie heeft het verzonnen?
Jot, ben er zelfs nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer! Fijnevakantie
in Klundert gehad?
Zelfs als je CC ipv Cc durft te schrijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar een weekje had? Of heeft Mera een weekje en is zij aan het werk en ben jij aan het huismannen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Jot, ben er zelfs nog steeds mee bezig.
Maar dat soort wanstaltigheden dient ook te vuur en te zwaard te worden bestreden.quote:
Oeh, klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
Roomijs met pecannoten en caramel, gewoon O'Lacey van de Jumbo
Ik normaal ook. Dit weekend dacht ik : 'Laat ik die Cookie Dough van Lidl eens proberen, stel dat ie wel lekker is ... scheelt toch een slok op een borrelquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:23 schreef Leandra het volgende:
En ja, ik weet, ik ben een verwend kreng met m'n B&J en Häagen Dazs
En ik zelfs dit weekend nog op mijn Appie App op de iPhone kijken of er nog interessante artikelen in de bonus waren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:
Blondje, het was tot en met zondag bij de AH in de bonus
Nog een geluk dat we zondag even naar het strand gingen en daarna naar de AH XL in Rijswijk, want anders had ik helemaal niet geweten dat de B&J vorige week in de bonus was, daar had iemand weer heel handig zijn mond over gehouden
De Jumbo zal nog wel even duren, de Super schijnt er geen haast mee te hebben, om te bouwen, daarbij is het volgens mij een franchiser, dus die zal niet automatisch meegegaan zijn in de Super/Jumbo deal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer komt die Lidl nou eindelijk eens bij ons? En de Jumbo?
Oeps... das minderquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
Oe! Ga meteen de kapper bellen, want blond wordt aangevallen door grijs.
Het viel mijn moeder zondag op, toen haar verloren gewaande dochter (ik dus) liefdevol bij haar op bezoek kwam: "Zo! Nooit gezien dat jij zo grijs bent! Je hebt meer grijze haren dan je (vier jaar oudere) zus!"quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
Oeps... das minder![]()
Hier ook maar het valt niet zo op want de rest is peper en zout blond, en daar kun je vrij onzichtbaar grijs tussendoor hebben
Oh, altijd fijn zulke "oprechtheid" van een moederquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het viel mijn moeder zondag op, toen haar verloren gewaande dochter (ik dus) liefdevol bij haar op bezoek kwam: "Zo! Nooit gezien dat jij zo grijs bent! Je hebt meer grijze haren dan je (vier jaar oudere) zus!"
En bedankt mam. Mag ik na doodgaan in mijn hangmat?
Maar zaterdag wordt er vanaf 11 uur weer hard aan gewerkt om me honingblond te maken.
Aan de Jumbo heb je meer dan aan een Lidl, als je het mij vraagt. De eigen merk venietta van de lidl en jumbo zijn ongeveer even duur maar die van de jumbo is beduidend lekkerder. Zo ook met het eigen brood van de Jumbo, bakken ze dagelijks zelf. Bovendien heb je bij de Jumbo veel meer keuze dan bij de Lidl.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer komt die Lidl nou eindelijk eens bij ons? En de Jumbo?
This is uncanny!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar een weekje had? Of heeft Mera een weekje en is zij aan het werk en ben jij aan het huismannen?
Jumbo is ook een totaal andere supermarkt dan een prijsvechter als Lidl. Kun je eigenlijk niet objectief met elkaar vergelijken, vind ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef Marrije het volgende:
Aan de Jumbo heb je meer dan aan een Lidl, als je het mij vraagt. De eigen merk venietta van de lidl en jumbo zijn ongeveer even duur maar die van de jumbo is beduidend lekkerder. Zo ook met het eigen brood van de Jumbo, bakken ze dagelijks zelf. Bovendien heb je bij de Jumbo veel meer keuze dan bij de Lidl.
In het winkelcentrum is vlak voor Super de Boer overgenomen werd door Jumbo de reeds bestaande Super de Boer in een nieuw pand gekomen, nadat ze maanden dicht geweest waren voor de verbouwing, Pietje en mijn Lief zijn nogal fan van die Super de Boer, maar eerlijk gezegd vind ik m tergend slechtquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aan de Jumbo heb je meer dan aan een Lidl, als je het mij vraagt. De eigen merk venietta van de lidl en jumbo zijn ongeveer even duur maar die van de jumbo is beduidend lekkerder. Zo ook met het eigen brood van de Jumbo, bakken ze dagelijks zelf. Bovendien heb je bij de Jumbo veel meer keuze dan bij de Lidl.
Is ook wel zo, maar in de context kon het wel. Vind ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jumbo is ook een totaal andere supermarkt dan een prijsvechter als Lidl. Kun je eigenlijk niet objectief met elkaar vergelijken, vind ik.
Ik heb wel liever een Jumbo dan een Appie in de buurt, trouwens. En liever een Lidl dan een Aldi.
Het fijne van de Jumbo vind ik dat je met de meeste producten zelf kunt kiezen of je voor de goedkope, minder goedkope of merkartikelen gaat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het winkelcentrum is vlak voor Super de Boer overgenomen werd door Jumbo de reeds bestaande Super de Boer in een nieuw pand gekomen, nadat ze maanden dicht geweest waren voor de verbouwing, Pietje en mijn Lief zijn nogal fan van die Super de Boer, maar eerlijk gezegd vind ik m tergend slecht![]()
Met een beetje mazzel gaat het er dus idd op vooruit zodra het een Jumbo wordt, maar de Lidl komt ook in het winkelcentrum, en dat is nieuw, want voorheen alleen AH en Super, en in de buurt nog een C1000, maar verder geen goedkopere supermarkten, dus de aanwezigheid van de Lidl wordt per definitie aantrekkelijk![]()
Oh, en Pietje.... naast het politiebureau bij de gereformeerde kerk komt een Hoogvliet, das ook lekker goedkoop!
Maar wel verder weg, en eigenlijk alleen handig als je met de auto gaat.
Ik ken de Jumbo alleen van de hele korte tijd dat ze in Amersfoort zaten, en daar was ik er absoluut fan van, helaas is het al vrij snel een Plus gewordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het fijne van de Jumbo vind ik dat je met de meeste producten zelf kunt kiezen of je voor de goedkope, minder goedkope of merkartikelen gaat.
Dat staat Jumbo echt niet toe hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:42 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant...... mocht deze Super de Boer een Jumbo worden van dezelfde eigenaar als de huidige (volgens mij is het een franchiser) en die kans is natuurlijk groot, dan ben ik bang dat ze nog steeds "vers" vleesbeleg en 2-liter pakken melk verkopen die nog maar 2 dagen houdbaar zijn![]()
Ik weet niet wat er daar fout gaat, maar ergens gebeurt er simpelweg iets raars, ik gok dat de inkoop niet helemaal helder kan schatten wat er wanneer nodig is.
Ze zijn daar de hele dag bezig met controleren, bijvullen, brood bakken. Ik ben nog nooit iets verkeerds tegengekomen behalve de mandarijnen die een tijdje minder lekker waren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad ook niet op de Jumbo die ik bezoek.
Dat hoop ik dan maar, want ik word echt pissig van dat soort zaken...quote:
Heerlijke muffins... is dat alles. Je kijkt je ogen uit als je de keuze in heerlijkheden in de Jumbo zietquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, want ik word echt pissig van dat soort zaken...
Nou ben ik daar zelf erg oplettend in en kijk sowieso altijd naar de houdbaarheidsdatum van bijvoorbeeld melk om alleen al de afweging te maken welk formaat verpakking er gekocht gaat worden, maar dat doen we natuurlijk niet allemaal.... En ik doe de boodschappen niet![]()
![]()
Maar ik zal direct toegeven: zelfs ik kom er af en toe wel, want ze hebben wel heerlijke muffins
Nah... doe maar niet dan, de muffins sta ik mezelf toe onder het mom "nu mag het" maar verder zit ik niet te wachten op verleiding die moeilijk te weerstaan isquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijke muffins... is dat alles. Je kijkt je ogen uit als je de keuze in heerlijkheden in de Jumbo ziet
Ik heb hetzelfde euvel bij mijn Super en al een paar keer gemeld dat het niet fijn is als je voor de hele week boodschappen doet. Volgens mij krijgen ze die handel met beperkte houdbaarheidsdatum met flinke korting, ik zou anders niet weten waarom het in de schappen wordt gezet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:42 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant...... mocht deze Super de Boer een Jumbo worden van dezelfde eigenaar als de huidige (volgens mij is het een franchiser) en die kans is natuurlijk groot, dan ben ik bang dat ze nog steeds "vers" vleesbeleg en 2-liter pakken melk verkopen die nog maar 2 dagen houdbaar zijn![]()
Ik weet niet wat er daar fout gaat, maar ergens gebeurt er simpelweg iets raars, ik gok dat de inkoop niet helemaal helder kan schatten wat er wanneer nodig is.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn daar de hele dag bezig met controleren, bijvullen, brood bakken. Ik ben nog nooit iets verkeerds tegengekomen behalve de mandarijnen die een tijdje minder lekker waren.
Nou ja, het is niet alleen maar al het lekkers. Het is ook de grote keus. Eieren bijvoorbeeld: scharreleieren, biologische eieren, graaneieren, uitloopkipeieren, eieren van vrije buitenkippen. En brood, ik kan de soorten niet eens tellen, en natuurlijk talloze broodjes en stokbrood en zoete broodjes (hou ik zelf niet van). Roomboter, zes soorten. Vele soorten aardappelen, grote zowel als kleine zakken. Groenten, biologisch en regulier. Pizza's (okee, da's snoepen), een hele rij vol soorten. IJs, idem.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... doe maar niet dan, de muffins sta ik mezelf toe onder het mom "nu mag het" maar verder zit ik niet te wachten op verleiding die moeilijk te weerstaan is
Eigenlijk zou je die bij je Jumbo aan moeten vragen. Ik weet niet meer hoe en waar, maar ik weet dat dat kan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt.
Het enige produkt dat ik mis en waarvoor ik naar de appie ga is de vegetarische loempia van Mora.
Van de site:quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:57 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk zou je die bij je Jumbo aan moeten vragen. Ik weet niet meer hoe en waar, maar ik weet dat dat kan.
quote:Met een assortiment van ruim 32.000 producten heeft Jumbo het grootste assortiment. Van A-merk tot het extra voordelige Budgetmerk. En uiteraard het Jumbo Huismerk. Goede kans dus dat wij het product hebben dat u zoekt. Omdat het assortiment per supermarkt verschilt, kunt u voor specifieke producten het beste contact opnemen met uw lokale Jumbo Supermarkt. Mist u een speciaal product? Laat het ons dan weten. Misschien hebben wij een goed alternatief dat u nog niet had opgemerkt. En anders halen wij het binnen 2 weken speciaal voor u in huis.
Qua keuze is er met deze Super de Boer ook weinig mis, ik vind alleen de indeling van de winkel absurd en onlogisch, en ik erger me echt aan het feit dat "verse" producten nog maar zo kort houdbaar zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alleen maar al het lekkers. Het is ook de grote keus. Eieren bijvoorbeeld: scharreleieren, biologische eieren, graaneieren, uitloopkipeieren, eieren van vrije buitenkippen. En brood, ik kan de soorten niet eens tellen, en natuurlijk talloze broodjes en stokbrood en zoete broodjes (hou ik zelf niet van). Roomboter, zes soorten. Vele soorten aardappelen, grote zowel als kleine zakken. Groenten, biologisch en regulier. Pizza's (okee, da's snoepen), een hele rij vol soorten. IJs, idem.
Ik krijg trek.
"En anders halen wij het binnen 2 weken speciaal voor u in huis."quote:
Ik weet niet wat ze doen, maar het blijft vreemdquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde euvel bij mijn Super en al een paar keer gemeld dat het niet fijn is als je voor de hele week boodschappen doet. Volgens mij krijgen ze die handel met beperkte houdbaarheidsdatum met flinke korting, ik zou anders niet weten waarom het in de schappen wordt gezet.
Er gaat natuurlijk niets boven een warme bakker, die hebben wij dan al jaren niet meer maar die van jou zit ook niet om de hoek. Ik vond dat vroeger fijn, 's ochtends even warm vers brood halen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua keuze is er met deze Super de Boer ook weinig mis, ik vind alleen de indeling van de winkel absurd en onlogisch, en ik erger me echt aan het feit dat "verse" producten nog maar zo kort houdbaar zijn.
Gooi er dan een 35% korting sticker op, maar verkoop geen 2-liter pakken melk tegen de volle prijs als ze nog maar 2 dagen voor hun THT zijn.
Oh, en ze hebben ook geen boerderijdrop![]()
Maar die kan ik nergens meer vinden![]()
En brood het liefst van mijn eigen warme bakker, 1 dorp bij Schubbekutteveen vandaan natuurlijk...
Een Bonkie
Mazzelaar. Toch ben ik beslist niet ontevreden over het verse brood van de Jumbo. Maar dat geurtje en sfeertje van de echte warme bakker mis ik wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik heb er in Schubbekutteveen wel een om de hoek, maar de Bonkies van de bakker 1 dorp verderop zijn gewoon nog lekkerder dan het lekkerste brood bij mijn bakker....
En gezien ik toch regelmatig 1 dorp verderop kom om boodschappen te doen (AH en Aldi vlak bij elkaar)![]()
Hier in het (Pietje)winkelcentrum zitten overigens nog 2 warme bakkers waarvan de ene ook absoluut goed is, en de ander er weinig voor onderdoet
In de stad (en zeker in de binnenstad) is het idd een stuk lastiger een warme bakker te vinden... als ik in Amerfoort een warme bakker zou moeten hebben dan moet ik ook eens even goed nadenken waar ik die zou kunnen vinden, en dan zou ik op de gok naar een winkelgebied gaan waar ik over het algemeen niet kom (kwam) of letterlijk aan de andere kant van de stad in een van de nieuwbouwwijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Mazzelaar. Toch ben ik beslist niet ontevreden over het verse brood van de Jumbo. Maar dat geurtje en sfeertje van de echte warme bakker mis ik wel.
Klopt, ik zit niet ver van het centrum en ben omringd door AH's en een Jumbo. Helaas geen overlevingskans voor een warme bakker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de stad (en zeker in de binnenstad) is het idd een stuk lastiger een warme bakker te vinden... als ik in Amerfoort een warme bakker zou moeten hebben dan moet ik ook eens even goed nadenken waar ik die zou kunnen vinden, en dan zou ik op de gok naar een winkelgebied gaan waar ik over het algemeen niet kom (kwam) of letterlijk aan de andere kant van de stad in een van de nieuwbouwwijken.
Ja, het is ook altijd fijn als de bakker of visboer in de top 3 van een AD oliebollen- of haringtest staatquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben heel blij dat mijn bakker niet meer de beste bakker van Nederland is.
Owquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heul niet, we zijn het gewoon eens
That is, tot Pietje komt, want die is Super de Boer fan![]()
![]()
Nee hoor, je bent nog niet te laat, moet ik je vast indelen bij Team Pietje??quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Mag ik het dan nog oneens zijn, of ben ik al te laat?
Ha, je hebt hem weer voor jezelf bedoel je?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben heel blij dat mijn bakker niet meer de beste bakker van Nederland is.
Nee, want als ik moet kiezen tussen Jumbo en SdB zou ik ook Jumbo kiezenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent nog niet te laat, moet ik je vast indelen bij Team Pietje??
Ja, maar ik denk dat Pietje bij een keuze tussen Jumbo en SdB ook Jumbo kiest, we kunnen niet wachten tot de SdB eindelijk een Jumbo wordt....quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want als ik moet kiezen tussen Jumbo en SdB zou ik ook jumbo kiezen
Kijk, een man met smaak.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want als ik moet kiezen tussen Jumbo en SdB zou ik ook Jumbo kiezen
Nou dat ook weer niet. Tout alternatief Amsterdam fietst gerust de hele stad door om hier brood te halen. Het vervelende van die uitverkiezing was dat het personeel het wel heel graag wilde weten. Ze deden dan een soort wave en riepen "Wie is de beste bakker van Nederland?" en verwachtten dan dat de klandizie "Bakker Hartog" zou gaan roepen. Ik ben niet zo'n polonaise-type.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, je hebt hem weer voor jezelf bedoel je?
Ja, maar waar kan ik dan uit kiezen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat Pietje bij een keuze tussen Jumbo en SdB ook Jumbo kiest, we kunnen niet wachten tot de SdB eindelijk een Jumbo wordt....
Maar dat is de keuze niet
Oh, zo'n bakker. Ik heb liever het anonieme pa-en-ma bakkertje op de hoek. Mensen met kapsones trek ik ook slecht, ik hoef niet zo nodig bij dé winkelier af te nemen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet. Tout alternatief Amsterdam fietst gerust de hele stad door om hier brood te halen. Het vervelende van die uitverkiezing was dat het personeel het wel heel graag wilde weten. Ze deden dan een soort wave en riepen "Wie is de beste bakker van Nederland?" en verwachtten dan dat de klandizie "Bakker Hartog" zou gaan roepen. Ik ben niet zo'n polonaise-type.
In dit winkelcentrum momenteel tussen de AH en de SdBquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar waar kan ik dan uit kiezen?
Beetje lastig oorlog voeren zo
OMGquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet. Tout alternatief Amsterdam fietst gerust de hele stad door om hier brood te halen. Het vervelende van die uitverkiezing was dat het personeel het wel heel graag wilde weten. Ze deden dan een soort wave en riepen "Wie is de beste bakker van Nederland?" en verwachtten dan dat de klandizie "Bakker Hartog" zou gaan roepen. Ik ben niet zo'n polonaise-type.
Owquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit winkelcentrum momenteel tussen de AH en de SdB
Schattig klein. Wij hebben ook een goeie echte, op twee minuten loopafstand. En ik krijg er nu best zin in.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:34 schreef Copycat het volgende:
Wij hebben dan weer de beste friettent van Nederland.
Daar hangt de klandizie letterlijk met de benen buiten. Omdat de zaak zo populair is, maar vooral ook omdat ie zo pietepeuterig klein is.
Mijn god, kun je geen andere bakker vinden? Ik vind dit zo overdreven dat ik er misschien uit protest niet zou willen komen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij Hartog staat ook altijd een rij en meestal staan de fietshummers zo geparkeerd dat de voetgangers het verder zelf maar moeten uitzoeken.
[ afbeelding ]
Het is ook maar een klein winkeltje en er staan minimaal 5 mensen in de bediening, dus het gaat best snel. Het brood is erg lekker, alleen maar volkoren zonder conserveringsmiddelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god, kun je geen andere bakker vinden? Ik vind dit zo overdreven dat ik er misschien uit protest niet zou willen komen.
Nee, die is van hun site.quote:Heb je deze foto misschien net gemaakt?
Ik zou m'n brood halen en gelijk bestellen en betalen voor de volgende keer....quote:
Als de oliebollen voor oud en nieuw worden gebakken staan ze tot om de hoekquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou m'n brood halen en gelijk bestellen en betalen voor de volgende keer....
Damn, als je toch zo in de rij moet staan
Nee, die friet/patatvlieger gaat niet op. Het Utrechtse Manneke Pis staat maar liefst twee keer in de lijst van Frietopia.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
Wat is die friettent heerlijk seventies Cc![]()
Zijn al die 5 beste friettent winnaars van onder de rivieren??
Dan maken we hier nog wel kans op een beste patattent natuurlijk
Ditoquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god, kun je geen andere bakker vinden? Ik vind dit zo overdreven dat ik er misschien uit protest niet zou willen komen.
Ja, dat ken ik van mijn bakker, geen 200 man, maar wel een enorme rij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de oliebollen voor oud en nieuw worden gebakken staan ze tot om de hoekDan staan er al gauw 200 mensen te wachten
Nee, dan werkt het niet.... ik draai m om en we houden hem erin.... de patatfrietvliegerquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die friet/patatvlieger gaat niet op. Het Utrechtse Manneke Pis staat maar liefst twee keer in de lijst van Frietopia.
En Jian zit een blunt te roken, denk ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Ik zit nu patat en een kroket te eten. Met dank aan Cc voor patatpost.
En het mooie is: ik heb nog nooit een voet binnen gezet daar. Fiets er alleen af en toe langs.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Ik zit nu patat en een kroket te eten. Met dank aan Cc voor patatpost.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
Net gebeld ivm de sollicitatie van vorige week. Recruitment stuurt mijn gegevens met portfolio door naar de desbetreffende manager en volgende week hoor ik of ik wel of niet op gesprek mag.
"Je vindt het niet erg naar Amsterdam te verhuizen?"
"Nee hoor!!!"
Nog even happy thoughts blijven denken dus!
Topquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
Net gebeld ivm de sollicitatie van vorige week. Recruitment stuurt mijn gegevens met portfolio door naar de desbetreffende manager en volgende week hoor ik of ik wel of niet op gesprek mag.
"Je vindt het niet erg naar Amsterdam te verhuizen?"
"Nee hoor!!!"
Nog even happy thoughts blijven denken dus!
Nee, dat zou ik ook niet zo snel doen. Zeeland, wat denk je er zelf van? Ik reageerde erg eager op haar verhuisvraag: "Na tien jaar Eindhoven is het een verademing weer terug naar A'dam te komen. "quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had vorig jaar ergens gesolliciteerd maar kreeg de baan niet omdat ze niet geloofden dat ik naar Zeeland zou verhuizen. Daarin hadden ze wel gelijk
Dat heb je wel verdomd snel voor elkaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Ik zit nu patat en een kroket te eten. Met dank aan Cc voor haar patatpost.
Ik dacht dat wel te kunnen rekken door een kamer te zoeken in Middelburg of zo en gewoon in Amsterdam te blijven wonen. Dat was niet de bedoeling. Een collega van mij uit Rotterdam heeft de baan gekregen en mag 'voorlopig' in Rotterdam blijven wonen omdat dat nog net bereisbaar is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet zo snel doen. Zeeland, wat denk je er zelf van?
Jawel hoor, maar die haal ik inderdaad elders omdat dit net te ver fietsen is om de patat nog goed heet thuis te krijgen. Misschien toch een keer stoppen voor een puntzak op het terras.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:29 schreef Disana het volgende:
En Copycat, eet jij dan nooit patat, of haal je het ergens anders.
Het was een frietpostquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Ik zit nu patat en een kroket te eten. Met dank aan Cc voor haar patatpost.
Ah, zelf patat gebakken.... I seequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:29 schreef Disana het volgende:
Zo hee, dat was lekker. Er gaat niets boven een ongepland patatje.
Nee Leandra, ik was helemaal niet snel, ik heb zelfs nog 5 minuten met een buurman staan praten omdat we ineens achterburen hebben in de voormalige school achter ons.
Het is inderdaad wel essentieel dat het nog lekker warm is als je thuiskomt. Doen, die puntzak.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar die haal ik inderdaad elders omdat dit net te ver fietsen is om de patat nog goed heet thuis te krijgen. Misschien toch een keer stoppen voor een puntzak op het terras.
Zelf bakken doe ik niet, mijn patatboer zit om de hoekquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, zelf patat gebakken.... I see
Je hebt nog geen idee waar de school nu voor gebruikt wordt??
Ze doen soms leuke dingen met voormalige schoolgebouwen in Stad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
Je hebt nog geen idee waar de school nu voor gebruikt wordt??
Eigenwijsquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb overal gewoond en altijd patat gezegd
Dat is een hel, ik heb een crèche als onderburen gehad. Die legden 's zomers de jankende baby's in de tuin, dan kon de hele flat er van meegenieten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
Helaas blijft in het deel direct achter mij gewoon die !#$#$% creche zitten.
Oh dat is echt prachtig. Zelfs een dakterras. Het lab bij CiBoGa wordt ook zo mooi aangepast voor kunstenaars, een café en een expositieruimte. Eens kijken of ik er eens wat foto's van kan maken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze doen soms leuke dingen met voormalige schoolgebouwen in Stad.
http://www.funda.nl/koop/(...)-kamerlingheplein-6/
Ik heb liever een grote frietquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Friet.
Ik weet precies wat je bedoelt. Hier zetten ze ze ook bijna de hele dag buiten. Volgens mij is dat helemaal niet zo goed want die kinderen worden vreselijk opgewonden van dat rennen en blèren. Maar er is niets aan te doen, de gemeente zegt dat ie er mag zitten omdat het een school was.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een hel, ik heb een crèche als onderburen gehad. Die legden 's zomers de jankende baby's in de tuin, dan kon de hele flat er van meegenieten.
OMG wat gaafquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze doen soms leuke dingen met voormalige schoolgebouwen in Stad.
http://www.funda.nl/koop/(...)-kamerlingheplein-6/
Tsja, dat heb je in de stad hè... de patatboer om de hoekquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf bakken doe ik niet, mijn patatboer zit om de hoek
Nee, we weten dus niet wie daar ineens in die school wonen. Er zijn deuren in de lokalen op de bovenverdieping gemaakt en trappen naar het schoolplein. Ziet er leuk uit, ze zijn nu met een nieuwe schutting bezig om het plein heen. Maar ik ben dus nieuwsgierig naar die mensenHelaas blijft in het deel direct achter mij gewoon die !#$#$% creche zitten.
Even heeeel snel, want super weinig tijd, maar dat wist ik. Ik voel me alleen zo bezwaard om het aan te vragen. Ja dat slaat nergens op van mij. Want ik dien wel een klacht in als ik de 4e wachtende in de rij ben maar mn boodschappen niet gratis krijgquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
"En anders halen wij het binnen 2 weken speciaal voor u in huis."
Zo zeg. Zie je dat, Marrije? Eigenlijk zou ik dat ook moeten doen voor de Salt en Vinegar Pringles die ze uit de schappen hebben gehaald. Maar dat vind ik een beetje lullig want ik zou ze minder dan een keer per maand kopen.
Ja, echt lekker in je tuintje zitten is er op weekdagen niet meer bij sinds dat ding daar zit. In het weekend is het inderdaad rustig. Wat ik niet snap is dat die leidsters zelf ook zo blèren, da's toch niet goed voor die kinderen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je in de stad hè... de patatboer om de hoek
Ah... hoop herrie van de creche?? Nah, voordeel: het wordt 's avonds en in het weekend niet als jeugdhonk gebruikt, dus ik neem aan dat het dan wel lekker rustig is
Okee, ik zal het ook niet snel doen. Maar jij wilt een merkartikel, volgens mij kan dat best.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Even heeeel snel, want super weinig tijd, maar dat wist ik. Ik voel me alleen zo bezwaard om het aan te vragen. Ja dat slaat nergens op van mij. Want ik dien wel een klacht in als ik de 4e wachtende in de rij ben maar mn boodschappen niet gratis krijg![]()
Na mn officiele klacht dus wel
Geen idee, ik geloof sowieso al niet zo in het permanent onderbrengen van kinderen in een grote groep kinderen, en dan weet ik niet of het bij jou om een ouderwetse creche gaat, wat dus eigenlijk een peuterspeelzaal is en waar kinderen maar één of twee dagdelen per week heen gaan, of dat het om een kinderdagverblijf gaat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, echt lekker in je tuintje zitten is er op weekdagen niet meer bij sinds dat ding daar zit. In het weekend is het inderdaad rustig. Wat ik niet snap is dat die leidsters zelf ook zo blèren, da's toch niet goed voor die kinderen?
Ik had kinderdagverblijf moeten zeggen, want dat is het. De ouders komen niet uit deze buurt, die leveren de kinderen in van 's ochtends vroeg tot 18.30 of soms zelfs 19.00 uur. Zij de lusten, wij de lasten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof sowieso al niet zo in het permanent onderbrengen van kinderen in een grote groep kinderen, en dan weet ik niet of het bij jou om een ouderwetse creche gaat, wat dus eigenlijk een peuterspeelzaal is en waar kinderen maar één of twee dagdelen per week heen gaan, of dat het om een kinderdagverblijf gaat.
Een peuterspeelzaal is in mijn ogen gewoon een prima onderdeel van de opvoeding van een kind, waarbij het kind al jong leert ook met andere kinderen te spelen, een kinderdagverblijf is dus van een andere orde....
Waarmee ik geen enkele ouder veroordeel, maar ik geloof niet dat het goed is als kinderen daar 4 of 5 hele dagen per week zitten
Haha :-) Die zat nog bij Achterwerk. Ook best een sportieve vent in Peking Express.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom steun ik ook het KBF, het Kinderbevrijdingsfront, van Maxim Hartman.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tsja, er is een hoop veranderd de afgelopen 20 maar vooral afgelopen 10 jaar... als we al een Christelijke "Het gezin is de hoeksteen van de samenleving" regering hebben die er alles aan doet om vrouwen aan het werk te krijgen en te houden, ongeacht het feit dat die vrouwen (kleine) kinderen hebben, dan heeft dat tot gevolg dat de hele samenleving zich inricht naar een tweeverdienermodel en dat je je amper meer kunt permitteren niet te blijven werken als je kinderen krijgt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had kinderdagverblijf moeten zeggen, want dat is het. De ouders komen niet uit deze buurt, die leveren de kinderen in van 's ochtends vroeg tot 18.30 of soms zelfs 19.00 uur. Zij de lusten, wij de lasten.
Ik heb er geen verstand van Leandra, maar het lijkt me vooral zo druk voor een kind om de hele dag onder andere kinderen en volwassenen te zijn. Aan de kleintjes hierachter meen ik dat te merken, die gaan op zo'n jengelende, vermoeide manier huilen, of ze zijn juist heel hyper.
Niet gezien maar kan het me voorstellen. Niet zeuren, gewoon doen, past wel bij hem.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha :-) Die zat nog bij Achterwerk. Ook best een sportieve vent in Peking Express.
Boeren?quote:Ik ga wat doen. Met een buik vol patat
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:29 schreef Disana het volgende:
Zo hee, dat was lekker. Er gaat niets boven een ongepland patatje.
Nee Leandra, ik was helemaal niet snel, ik heb zelfs nog 5 minuten met een buurman staan praten omdat we ineens achterburen hebben in de voormalige school achter ons.
Ik las Kinderbestrijdingsfrontquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom steun ik ook het KBF, het Kinderbevrijdingsfront, van Maxim Hartman.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf bakken doe ik niet, mijn patatboer zit om de hoek
Nee, we weten dus niet wie daar ineens in die school wonen. Er zijn deuren in de lokalen op de bovenverdieping gemaakt en trappen naar het schoolplein. Ziet er leuk uit, ze zijn nu met een nieuwe schutting bezig om het plein heen. Maar ik ben dus nieuwsgierig naar die mensenHelaas blijft in het deel direct achter mij gewoon die !#$#$% creche zitten.
Nee, dat is 'm niet. Ik ken de Billitonstraat wel, jaren geleden woonde ik in de Riouwstraat. Om de hoek in de Billitonstraat stond gewoon een paard achter een huis gestaldquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gedacht dat ik ooit heel dicht bij jouw huis gewerkt heb. (Naar aanleiding van je wintefoto's e.d) maar nu heb je het over een voormalige school.....
Is dat toevallig aan de Billitonstraat?
Ik ben heul niet sneakyquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een hoop sneaky lurkertjes hier, 30 views in die paar minuten
Ken je dat? Ineens een woonkamer om je bureau!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
Ken je dat?...Inees staat er een bureau in je woonkamer
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ken je dat? Ineens een woonkamer om je bureau!
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
Ken je dat?...Inees staat er een bureau in je woonkamer
Nee D_K heft een bureau gekocht en in mijn woonkamer neergezetquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, jullie zijn saampjes gaan wonen
En als ie ff niet kijkt flikker je dat ding over de reling van het balkon?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee D_K heft een bureau gekocht en in mijn woonkamer neergezet
Nee niet eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
En als ie ff niet kijkt flikker je dat ding over de reling van het balkon?
Is het zo'n mooi bureau dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee niet eens.....ik vind /vond/vind het niet erg
Nah mooi...nee maar ook niet lelijk...en hij vind het gewoon gezelliger om hier beneden te studeren en ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Is het zo'n mooi bureau dan?
Kan me nl. niet voorstellen dat je zo'n ding in de woonkamer neerzet
Heeeyyy lieverdquote:
Ergens anders mocht ook, maar om nu te boven te studeren als Laysa beneden zit te fokken is ook zo suf!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Is het zo'n mooi bureau dan?
Kan me nl. niet voorstellen dat je zo'n ding in de woonkamer neerzet
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:46 schreef D. het volgende:
Schiedammers in actie tegen dancefeest
Die Schiedammers hebben ook altijd wat te zeuren
Studeren is sowieso suf, waar je het ook doetquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens anders mocht ook, maar om nu te boven te studeren als Laysa beneden zit te fokken is ook zo suf!
Kun je niet beter gewoon gaan samenwonen danquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah mooi...nee maar ook niet lelijk...en hij vind het gewoon gezelliger om hier beneden te studeren en ik eigenlijk ook...langzaam maar zeker veranderdt mn woonkamer
![]()
[..]
Heeeyyy lieverd
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
McFlurry stroopwafel? Eergisteren nog gehad
nah...dat komt wel vanzelfquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon gaan samenwonen dan
Nu is niet laterquote:
Nee, want dan verlies ik mijn inschrijf-jaren en dan daarbij paupers moeten niet op hetzelfde adres gaan wonen dan scheelt bakken geld qua recht op tegemoetkomingen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon gaan samenwonen dan
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
maakt jou dat wat uit...wij doen het zoals wij willen
O ja natuurlijk ivm studeren enzo, stom van mequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want dan verlies ik mijn inschrijf-jaren en dan daarbij paupers moeten niet op hetzelfde adres gaan wonen dan scheelt bakken geld qua recht op tegemoetkomingen.
Ik wilde er niet al te diep ingaan maar dat heeft D_K al zelf gedaan...ik bedoel het niet lelijk....Dingen lopen zoals ze lopenquote:
En dan het is natuurlijk ook gewoon jullie dingquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wilde er niet al te diep ingaan maar dat heeft D_K al zelf gedaan...ik bedoel het niet lelijk....Dingen lopen zoals ze lopen![]()
Over dingen gesproken...we hadden daarstraks een ding in de wijk....ordinair en a-sociaal niet te kort zegquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan het is natuurlijk ook gewoon jullie ding![]()
Hihi ik zei "ding"
zou t sowieso niet al heel erg snel zijn om nu al samen te gaan wonen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wilde er niet al te diep ingaan maar dat heeft D_K al zelf gedaan...ik bedoel het niet lelijk....Dingen lopen zoals ze lopen![]()
Persoon of meerdere met ruziequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Over dingen gesproken...we hadden daarstraks een ding in de wijk....ordinair en a-sociaal niet te kort zeg
jij komt sowieso met je knulletjes naar hier...gaan we naar de speeltuin dan heeft D_K een goed excuusquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
Alhoewel ik wel zin heb in een housewarming party samenwoon feestje
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef gomi het volgende:
[..]
zou t sowieso niet al heel erg snel zijn om nu al samen te gaan wonen?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij komt sowieso met je knulletjes naar hier...gaan we naar de speeltuin dan heeft D_K een goed excuus![]()
ah is ook wel zo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom, ik ken mensen die na 2 dagen al zijn gaan samenwonen, en nu na 20 jaar nog steeds samen zijn, of juist na lang wachten samen gaan wonen en dat het dan fout gaat. Dat is ieder voor zich vind ik.
Gezelligquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en die spoorde voor geen meter...die stond van beneden naar boven te krijsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |