Hup Holland Hupquote:
Het mag wel, het was alleen niet de bedoelingquote:* En waarom mag ik niet doordenken?
Zolang ie schrijft wordt er niet geslepenquote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stomp gevalletje, moet nodig geslepen
* Opgelucht adem haalt en begint door te denkenquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hup Holland Hup
[..]
Het mag wel, het was alleen niet de bedoeling
Ik had het over MIJN potlood. Over die van jou open je maar een eigen topicquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:Dat potloodje heeft al gebruikssporen en is al meerdere malen bijgeslepen! Het puntje zit nog maar 3 cm van het gummetje!
Hardop denken mag hequote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
* Opgelucht adem haalt en begint door te denken
quote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over MIJN potlood. Over die van jou open je maar een eigen topic
Dus jij schrijft welquote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ie schrijft wordt er niet geslepen
Ik dacht eigenlijk dat ik pics wil zien van dat potlood van jouquote:
Denk er nog maar ff over naquote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ga mn oogjes sluiten voordat ik helemaal niets meer kan zien...denk ik
Slaap lekker moppiequote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ga mn oogjes sluiten voordat ik helemaal niets meer kan zien...denk ik
quote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ik pics wil zien van dat potlood van jou![]()
En of er een gummetje aan zat en of erop gekauwd is of niet
Met mayoquote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Nog 2 tellen dan....meneer naast me gaat nog een gehaktbal eten
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Nog 2 tellen dan....meneer naast me gaat nog een gehaktbal eten
Nee zonder...dr zit wel een mespuntje sambal doorquote:
ff denken....gehakt...eitje , gehaktkruiden...ander spul...balletje dr van draaien....ja zo heet een gehaktbal tegenwoordigquote:
Wij hebben geen keukentafelquote:Op maandag 26 april 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, tussen neus en lippen door op de keukentafel en het aanrecht
Ook in luisterboekversie?quote:
Nee, er staat gewoon geen tafelquote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je noemt dat inmiddels al een schrijftafel
quote:Op maandag 26 april 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Op verzoek
Ik schijn een Jan van Veen stem te hebben
quote:Op maandag 26 april 2010 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik klink als een beschonken meiske van 14.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, baby...:7
Ow wacht, dat is meer Barry White
Dat veranderd wel als je straks de baard in de keel krijgtquote:Op maandag 26 april 2010 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik klink als een beschonken meiske van 14.
Een baard in mijn keel? Ik ben al blij als er baard aan de buitenkant groeit!quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als je straks de baard in de keel krijgt
Ja hoe klink jij? Dat is verschillend, soms hees en soms niet, maar wel gewoon geil enzoquote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
D_K wil niet zeggen hoe mijn stem klinktKal hoe klink ik
![]()
Waarom? Daar heb je alleen maar last vanquote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een baard in mijn keel? Ik ben al blij als er baard aan de buitenkant groeit!
Alsof je rookt en in schiedam woont!quote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoe klink jij? Dat is verschillend, soms hees en soms niet, maar wel gewoon geil enzo![]()
En je lach is leuk, althans voor mij wel![]()
En hoe klink ik?
Altijd heul hees klink je....geil hoorquote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoe klink jij? Dat is verschillend, soms hees en soms niet, maar wel gewoon geil enzo![]()
En je lach is leuk, althans voor mij wel![]()
En hoe klink ik?
quote:
Tijdens een orgasme of gewoon in die schaarse momenten tussendoor?quote:Op maandag 26 april 2010 22:56 schreef Laysa het volgende:
D_K wil niet zeggen hoe mijn stem klinktKal hoe klink ik
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof je rookt en in schiedam woont!
quote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijdens een orgasme of gewoon in die schaarse momenten tussendoor?
Ja het stond op, vond het eerlijk gezegd tegenvallen, jij vond het mooi omdat hij van politiek hieldquote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand nog gekeken? Het was echt super heftig, maar ergens wel 'mooi' of zo.
quote:
Ik zou ook niet weten hoe ze tijdens een orgasme klinkt.quote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijdens een orgasme of gewoon in die schaarse momenten tussendoor?
Alsof jij weet hoe ik klinkquote:
Ik heb wel een tip voor een kadootje danquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe ze tijdens een orgasme klinkt.
Oefening baat kunst, gewoon blijven proberen, desnoods even oefenen op een anderquote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe ze tijdens een orgasme klinkt.
Jeneverquote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als een hol Schiedams jenevervat
Kan het hier horen
Of eronderquote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
desnoods even oefenen op een ander
Ernaast, ertegenaan, linksom, rechtsom het maakt niet uitquote:
Nee 't ging wel dieper dan dat. Hoe eerlijk is 't van die moeder om achter te zeggen dat 't misschien wel de verkeerde keuze was (beademing) en dat je er in meegezogen werd. Mooi, objectief gemaakt. Hoe persoonlijk 't ook was.quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het stond op, vond het eerlijk gezegd tegenvallen, jij vond het mooi omdat hij van politiek hield
Ja maar maak maar eens zo'n beslissing als moeder, en zeker omdat zijn koppie wel werkte, ligt hij nu als een kasplantje is het weer een ander verhaal. Was wel goed gemaakt, ik had alleen wat meer emoties willen zienquote:Op maandag 26 april 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee 't ging wel dieper dan dat. Hoe eerlijk is 't van die moeder om achter te zeggen dat 't misschien wel de verkeerde keuze was (beademing) en dat je er in meegezogen werd. Mooi, objectief gemaakt. Hoe persoonlijk 't ook was.
Ok, wat jij wilquote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ernaast, ertegenaan, linksom, rechtsom het maakt niet uit
Het kan overalquote:Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of bedoelde je onder je schrijftafel
Ik geef me graag overquote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ben je weer net wat meer afhankelijk hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |