Kroonsteentjes is vragen om problemen op lange termijn, die dingen horen thuis in de meterkast, niet op een plaats met veel trillingen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Werkt prima, en om nou onder het dashboard te solderen. Kijk voor een vriend hebben we een schakelaar wel gesoldeerd maar dit vond ik wel zo kunnen.
In de deur heb ik ze wel aan elkaar geknepen. Kan ik in principe ook onder t dash doen. Moet ik wel kijken of we die dingen nog hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kroonsteentjes is vragen om problemen op lange termijn, die dingen horen thuis in de meterkast, niet op een plaats met veel trillingen.
[ afbeelding ]
Tang heeft mijn paps welquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb laatst zo'n setje inclusief tang gekocht voor 12 dollarWas wel rotzooi qua tang, maar die stekkers werken altijd.
Ik weet niet welkequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:08 schreef Barcaconia het volgende:
Welk speeltje was het?
Toen ik mijn Volvo aan het strippen was vond ik onder de matten wel 80 verschillende knopen. De vorige eigenaar zal vast een verzamelaar van knopen geweest zijn oid
Verzamel jij ze?quote:
Misschien is het wel een zeldzame hele oude!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verzamel jij ze?
Zo ja, dan ga ik morgen wel even zoeken als ik er aan denk
Ouder als 20-07-1992 zal die vast niet zijn...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Misschien is het wel een zeldzame hele oude!
Afblijven, deze moet langer mee dan een maandquote:
Die werken ook niet zo erg prettig vind ik. Als je ze knijpt kunnen ze niet goed aangrijpen op de draad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kroonsteentjes is vragen om problemen op lange termijn, die dingen horen thuis in de meterkast, niet op een plaats met veel trillingen.
[ afbeelding ]
Ben nog niet richting de schuur geweestquote:
Kennyquote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef shifto het volgende:
OMG!!!!
Ik word bang! Ik heb ook al sinds mijn AX een kenny knuffel daar! Nu (4 autos verder) zit hij nog steeds daar op mijn dashbord in mijn Mitsu Carisma
Holy shitquote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Ataraxy het volgende:
Achter de voorruit?
[ afbeelding ]
Hoezo zichtbelemmerend?
Ik ben er geen fan vanquote:Op woensdag 28 april 2010 11:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik laat het voorlopig even bij de kroonsteentjes
Ga straks wel even kijken voor een nieuwe of gebruikte band voor het reservewiel, de scheuren zitten daar in
Dat jij er geen fan van bent, betekent niet dat het niet werktquote:Op woensdag 28 april 2010 12:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van. Als ik een wagen repareer, dan probeer ik de oplossing altijd net zo goed of beter te maken dan het origineel. Dat geldt ook voor stekkers
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |