Alleen de mannen?quote:Op maandag 26 april 2010 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen sturen heel gemakkelijk wat hoor
Hoef je zelf niks voor te doen.
ik weet de achternaam inmiddelsquote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was die andere weddenschap nog gelukt om de achternaam van iemand via internet te achterhalen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mail es dan! Ik heb ze nooit gezien!quote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud ze is. Ik weet niet eens of ik het echt nog heb. Maar het was wel de 'beruchtste' .rar uit de history van Fok, daarom wist ik het nog.
Nice!quote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alle soort bestanden die je maar wilt.
Die mp3's die ik je van Ernst gestuurd heb, waren ook in gerar't
Vrouwen dus net zo. Zoveel verschillen we helemaal niet.quote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen de mannen?![]()
Je laat me lachen
Vrouwen zijn goedkoper dan mannen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen de mannen?![]()
Je laat me lachen
quote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef Belsezar het volgende:
En nu is singles een foto uitwisselingsdienst geworden
Vond het wel grappig dat uitgerekend jij (iemand die op internet zo voorzichtig is , werk e.d) dat zou bezittenquote:Op maandag 26 april 2010 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud ze is. Ik weet niet eens of ik het echt nog heb. Maar het was wel de 'beruchtste' .rar uit de history van Fok, daarom wist ik het nog.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef Belsezar het volgende:
En nu is singles een foto uitwisselingsdienst geworden
Heb je pechquote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bied.... foto's van verschillende singles in ruil voor de beruchte bels.rar
quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ook niet door mij, ik wissel niks uitquote:
Jij stuurt ze gewoonquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook niet door mij, ik wissel niks uit
Ik denk dat Angel daar wel wat geld voor over heeft.quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Duimelot het volgende:
Wat moet techno daar nou van denken?quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ook voor jouw pronte tietjes.quote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat Angel daar wel wat geld voor over heeft.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die zag er al geld in als ik die .rar kon bemachtigenquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat moet techno daar nou van denken?
quote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.. mijn interesse in de Singles hier is niet zo groot
Ah, nu komen de verhalen op tafel!quote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef Duimelot het volgende:
maar ik ga wel knippen en plakken uit de douchescene die ik stiekem van je gemaakt hebt toen je hier was
Ik wist wel dat dat rode lampje iets anders was. Je leidde me af maar ik wist het wel!quote:Op maandag 26 april 2010 22:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die zag er al geld in als ik die .rar kon bemachtigen
maar ik ga wel knippen en plakken uit de douchescene die ik stiekem van je gemaakt hebt toen je hier was
$$ dat zag jij hequote:
als jij me nu die bels.rar bezorgt zorg ik dat het filmpje nergens anders terecht komtquote:Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dat rode lampje iets anders was. Je leidde me af maar ik wist het wel!
Jij bitch!
Ineens is vencotje happyquote:Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, nu komen de verhalen op tafel!
Ja, ik zie er gewoon handel in. Dat heb ik van jullie Hollanders geleerd.quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Belsezar het volgende:
$$ dat zag jij he
Kapitalist pur sang he
Vergeet niet dat ook jij met je afleidingsbeweging nogal exposed op film kwam te staan he!quote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij me nu die bels.rar bezorgt zorg ik dat het filmpje nergens anders terecht komt
sorryquote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had m nog niet verteld over ons onderonsje...
Was dat die verrassing waar je het over had?quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef Duimelot het volgende:
ik had m nog niet verteld over ons onderonsje...
En dan was ik de niet nette persoon he?quote:
Hij noemt me hollanderquote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik zie er gewoon handel in. Dat heb ik van jullie Hollanders geleerd.
Ik ben ook heel netjes!quote:Op maandag 26 april 2010 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan was ik de niet nette persoon he?
Jajaquote:
Stukje gemist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |