Maar ja, hoe groot zijn jouw handen?quote:
Dat is niet correct, dat is altijd relatief gezien de grootte van de hand in kwestiequote:
Vers gemaakte muffins FTW !quote:
Dat was gerelateerd aan schoenmaat toch?quote:Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
als ik nu vertel hoe groot jouw handen zijn weet men ook meteen de maat van die van jou
En aan de neus...toch? Althans, dacht zoiets eens gehoord te hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was gerelateerd aan schoenmaat toch?
quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
ja he die kon best toch
en nu jullie
Haha, bij mij kan het alleen maar tegenvallen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
ja he die kon best toch
en nu jullie
Er zijn al meer dan genoeg fotos van mij in omloop dus ik ga passen als je het niet erg vindquote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
ja he die kon best toch
en nu jullie
als je t aan de neus kan zien dan denk ik dat techno niet groot geschapen isquote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
En aan de neus...toch? Althans, dacht zoiets eens gehoord te hebben.
Iig handen en voeten. Maar soms moet je daar echt niet aan denken![]()
Als jij dat bent: mooie foto!quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
ja he die kon best toch
en nu jullie
quote:
de grootte zegt toch niets over de schoonheid!?!?quote:Op maandag 26 april 2010 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, bij mij kan het alleen maar tegenvallen.
Wat heb je voor maat?
Oooohja?quote:Op maandag 26 april 2010 22:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zijn al meer dan genoeg fotos van mij in omloop dus ik ga passen als je het niet erg vind
Dan ben ik verkeerd.quote:Op maandag 26 april 2010 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je t aan de neus kan zien dan denk ik dat techno niet groot geschapen is
Zeg je nu dat ik kleine pronte borstjes heb?quote:Op maandag 26 april 2010 22:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
de grootte zegt toch niets over de schoonheid!?!?
ik vind die kleine pronte borstjes het mooist
Gras bij de buren...quote:Op maandag 26 april 2010 22:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
de grootte zegt toch niets over de schoonheid!?!?
ik vind die kleine pronte borstjes het mooist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |