misschien als je een andere naam opgeeftquote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik ze ook voor 1 van jullie winnen?
Ja mijn volledige naam isquote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik ze ook voor 1 van jullie winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn volledige naam isCarvalho de Pinho vergeet je nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan ga ik loten.
That's all folks!
oooh, je bedoelt een bericht als...:quote:Op donderdag 29 april 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ha dnet een heel gek onderbuik gevoel. En toen dacht ik: ik ga gewoon winnen
?quote:Gefeliciteerd! Je hebt 2 kaarten voor de LIVESHOW van aanstaande vrijdag gewonnen! Mail naar *@*.tv voor alle info
Hij heeft het gewoon 3x geretweetquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo fuck maar een vriend van mij wel! Damn!
Cosmo
dat kan???quote:
dan zou ik gaan slijmen jaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan???
Zal ik bij hem gaan slijmen
Nee is niet echt een vriend van mij... hoor. Vroeger met Idols ging ik met hem om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |