simpel AH-receptje maar heel lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekkel.
Dat ga ik ook weer eens maken deze week
De één is schizofreen, een derde is ad remquote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
"maar het is een feit en zo zit het leven vol met dat soort dingen"
Morgen wordt het met 25 graden een warme dag.. met 18 graden een lauwe dag en met 6 graden een koude dagquote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
De één is schizofreen, een derde is ad rem
Er worden middag temperaturen verwacht van een uur 's middags tot zes uur 's avondsquote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Morgen wordt het met 25 graden een warme dag.. met 18 graden een lauwe dag en met 6 graden een koude dag
De wereld is rond.. net als een pannenkoekquote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er worden middag temperaturen verwacht van een uur 's middags tot zes uur 's avonds
quote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef Duderella het volgende:
Er komt een man voorbij, op de fiets, en ik schop 'm van de fiets. Ik zeg: "Heeft u dat wel eens, dat u 's morgens vroeg wakker wordt, en dan gelijk veel zin heeft om uzelf van kant te maken?"
"Nee", zegt de man, "Nee, ik ben een avondmens. Bovendien", zegt ie, "zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen".
Ik was sinds de kerst eindelijk gewend, lol!quote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef DarkElf het volgende:
dat schijnt idd wennen te zijn zo een bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staan er voor in de rijquote:Op maandag 26 april 2010 21:31 schreef Laydina het volgende:
"Wat mij betreft, mogen ze de files gerust afschaffen. Maar wat wil je, ze staan ervoor in de rij."
En vooral hoe ie het uitspreekt
quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kroamschudd'n![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |