simpel AH-receptje maar heel lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekkel.
Dat ga ik ook weer eens maken deze week
De één is schizofreen, een derde is ad remquote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
"maar het is een feit en zo zit het leven vol met dat soort dingen"
Morgen wordt het met 25 graden een warme dag.. met 18 graden een lauwe dag en met 6 graden een koude dagquote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
De één is schizofreen, een derde is ad rem
Er worden middag temperaturen verwacht van een uur 's middags tot zes uur 's avondsquote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Morgen wordt het met 25 graden een warme dag.. met 18 graden een lauwe dag en met 6 graden een koude dag
De wereld is rond.. net als een pannenkoekquote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er worden middag temperaturen verwacht van een uur 's middags tot zes uur 's avonds
quote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef Duderella het volgende:
Er komt een man voorbij, op de fiets, en ik schop 'm van de fiets. Ik zeg: "Heeft u dat wel eens, dat u 's morgens vroeg wakker wordt, en dan gelijk veel zin heeft om uzelf van kant te maken?"
"Nee", zegt de man, "Nee, ik ben een avondmens. Bovendien", zegt ie, "zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen".
Ik was sinds de kerst eindelijk gewend, lol!quote:Op maandag 26 april 2010 21:28 schreef DarkElf het volgende:
dat schijnt idd wennen te zijn zo een bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staan er voor in de rijquote:Op maandag 26 april 2010 21:31 schreef Laydina het volgende:
"Wat mij betreft, mogen ze de files gerust afschaffen. Maar wat wil je, ze staan ervoor in de rij."
En vooral hoe ie het uitspreekt
quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kroamschudd'n![]()
Ik als Enschedeér .. uh nooitquote:Op maandag 26 april 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Als Randstedeling heb ik Van jonge leu en oale grond elke week gevolgd....
He, omdat ik het Twents zo mooi vind.quote:Op maandag 26 april 2010 21:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik als Enschedeér .. uh nooit![]()
Ja twee keer geprobeerd, maar verstond er weinig van en ik vind Twents zooooo lelijk
Vind je het mooi?quote:Op maandag 26 april 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
He, omdat ik het Twents zo mooi vind.![]()
Die uitdrukkingen: Onder de droad deur efretten......
Het is wel heel flauw, maar toch echt wel heel grappig hoorquote:Op maandag 26 april 2010 21:41 schreef Laydina het volgende:
@ Lie lie die heb ik nog nooit gekeken, weet niet waarom. Te gemaakt denk ik
Als het echt Twents is vind ik het wel gaaf, zeker in zo'n serie. Zitten ook zulke geweldige uitdrukkingen tussen. Verbasterd Nederlands vind ik al snel lelijk worden (hoewel ik zelf ook wel identificeer baar ben als Tukker, maar een zwaar accent heb ik gelukkig niet)..quote:Op maandag 26 april 2010 21:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vind je het mooi?
ook als vrouwen het spreken?
Ja, ook als vrouwen het spreken.quote:Op maandag 26 april 2010 21:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vind je het mooi?
Oh, maar als je een van de dialecten echt spreekt versta je de anderen ook bijna alle andere (behalve Fries). Ik versta Twents prima, en ik versta daarmee zelfs Limburgers.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Ook grappig, een Brabantse vriend van me woont in Twente, hij voelt zich er zo thuis! Ook wat taal betreft.
Absoluut mee eens, het is alleen jammer dat mensen met bijvoorbeeld een Amsterdams accent denken dat Amsterdams ook ABN isquote:Op maandag 26 april 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
Tis prima als mensen met een dialect of accent spreken maar ik vind ook gewoon dat iedereen normaal verstaanbaar en correct abn moet kunnen spreken. Je bent ook een Nederlander, niet alleen Fries of Twentenaar of Zeeuw ofzo...
geen idee of dat zo is.quote:Op maandag 26 april 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens, het is alleen jammer dat mensen met bijvoorbeeld een Amsterdams accent denken dat Amsterdams ook ABN isGeldt weer voor meer Hollandse accenten.
Tuurlijk, maar ik bedoelde het andersom. Dat mensen nederlands spreken met een accent en zich daarvoor schamen. Omdat ze denken dat ze dan als domme boeren gezien worden.quote:Op maandag 26 april 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
Tis prima als mensen met een dialect of accent spreken maar ik vind ook gewoon dat iedereen normaal verstaanbaar en correct abn moet kunnen spreken. Je bent ook een Nederlander, niet alleen Fries of Twentenaar of Zeeuw ofzo...
Ik overdrijf uiteraard een beetje, maar het valt me wel op dat over taalfouten die gemaakt worden vanuit een Hollandse achtergrond (bijvoorbeeld kennen en kunnen) een stuk luchtiger gedaan wordt dan over fouten vanuit bijvoorbeeld een Twentse achtergrond (bijvoorbeeld Los en Open).quote:
Fijn!quote:
Dat begrijp ik wel. Kennen en kunnen is gewoon fout. Los en open is gewoon een cultuurverschil.quote:Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik overdrijf uiteraard een beetje, maar het valt me wel op dat over taalfouten die gemaakt worden vanuit een Hollandse achtergrond (bijvoorbeeld kennen en kunnen) een stuk luchtiger gedaan wordt dan over fouten vanuit bijvoorbeeld een Twentse achtergrond (bijvoorbeeld Los en Open).
Ria Bremer!quote:Op maandag 26 april 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
Spoorloos was weer mooi en nu ga ik kijken naar een docu van Ria Bremer over Sam.
Taalliefhebber meldt!quote:Op maandag 26 april 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
Dialecten, ik hou dur fan.Ik zou ze allemaal wel willen spreken, inclusief de stadsdialecten overigens. Maar goed, ik ben een taalliefhebber, dus dan krijg je dat soort afwijkingen.
![]()
Fijn dat de mister in aantocht is DE!
http://zappen.blog.nl/avr(...)minale-sam-galeslootquote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ria Bremer!![]()
![]()
![]()
Is it still alive?![]()
Stuif es in!![]()
Ria
Ik kijk het nu.quote:Op maandag 26 april 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
http://zappen.blog.nl/avr(...)minale-sam-galesloot
Gaat nooit meer over, schat ik.quote:Op maandag 26 april 2010 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Taalliefhebber meldt!
Nog een jaar gewerkt als correctrice en nu heb ik een beroepsmisvorming.
Tis andersom, ik kreeg die baan omdat ik van taal houd. Dat gaat nooit over idd.quote:
M'n Limburgse uitspraak is na 12 jaar Brabant en Randstad helaas tot het nauwelijks hoorbare weggesleten.quote:Op maandag 26 april 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
Buikspieroefeningen vind ik zo leuk!quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef Laydina het volgende:
Ik heb wel een twentse tongval, maar gelukkig niet een heel accent![]()
schaam me er niet voor, vind het alleen zelf zo lelijk
En net weer even m'n buikspieren getraindhopelijk voel ik er morgen niet teveel van
quote:Op maandag 26 april 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen vind ik zo leuk!
Mijn trainer is altijd helemaal verbaasd. Hij heeft geen klant die zich verheugt op de buikspieren, aan het einde van de training.
Truste cyber!![]()
Trusten Cyberquote:Op maandag 26 april 2010 22:33 schreef cybermans het volgende:
truste allemaal
en voor alle lieve dames een nacht
Vandaag buikspieroefeningen gedaan, ging niet goed.quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef Laydina het volgende:
[..]die zijn er idd weinig te vinden. Maar ik ben pro buikspieroefeningen
al heb ik wel soms schijt aan bepaalde oefeningen![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vandaag buikspieroefeningen gedaan, ging niet goed.
Ik krijg erge pijn naast me heupbot, in de buurt van me blindedarm.quote:
jeugdherinneringen!quote:Op maandag 26 april 2010 21:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vind je het mooi?
nee.quote:Op maandag 26 april 2010 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
OH! Wat is nou brommers kieken? Vozen?
Dat is niet goed lijkt mequote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik krijg erge pijn naast me heupbot, in de buurt van me blindedarm.
nu wel?quote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niemand wilde het met mij spelen vroeger
quote:MacBeth jonge, ik houw oe hardstikke dood, iej kriegt van mie n poar likn an de bek da'j stikt in oew eign taandn!
Dat weet ik niet. Ik weet niet meer of pijn wel of niet zegt dat er iets stuk is. Dat is ook het doel van dit programma, niet letten op pijn die je al hebt. Als er nieuwe pijn is, dan doe je voorzichtig.quote:
ook niet die spelletjes?quote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
handig he? Die speeltjes die je dan voor jezelf kunt kopen tegenwoordig?quote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef Laydina het volgende:
Wat voor programma volg je dan?quote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet niet meer of pijn wel of niet zegt dat er iets stuk is. Dat is ook het doel van dit programma, niet letten op pijn die je al hebt. Als er nieuwe pijn is, dan doe je voorzichtig.
Juist niet die spelletjesquote:
Ow ja!quote:Op maandag 26 april 2010 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
handig he? Die speeltjes die je dan voor jezelf kunt kopen tegenwoordig?
Graded activity.quote:
ok.. werkt het een beetje?quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Graded activity.
Kortweg, met dezelfde pijn meer kunnen, meer uithoudingsvermogen.
Niet voor de pijn. Wel omdat de pijn ooit minder kan worden. En ik vind het leuk. Ik heb sport nooit leuk gevonden en dit vind ik leuk.quote:
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet voor de pijn. Wel omdat de pijn ooit minder kan worden. En ik vind het leuk. Ik heb sport nooit leuk gevonden en dit vind ik leuk.
heel verstandig.quote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niet specifiek. Ligt er maar net aan wat er op het pad komt he
Slaap lekker FFquote:Op maandag 26 april 2010 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Hii net thuis van tennis en zwaar gesprek en nu bijgelezen. wat zijn jullie vrolijk; fleurt me helemaal op![]()
nu kan ik rustig gaan slapen![]()
Iedereen een lief nachtzoentje en tot morgen!!
quote:Op maandag 26 april 2010 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Hii net thuis van tennis en zwaar gesprek en nu bijgelezen. wat zijn jullie vrolijk; fleurt me helemaal op![]()
nu kan ik rustig gaan slapen![]()
Iedereen een lief nachtzoentje en tot morgen!!
Oei! Naja, geen gewonden en doe je volgende keer wat anders.....quote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef Braamyo het volgende:
En eindelijk ben ik weer online !
Ik ben vandaag echt te druk bezig geweest met druk zijn, tot 23:00 aan de YPR lopen sleutelenben er nu ook echt helemaal klaar mee, ga ook echt meteen slapen maar wou de volgende dialoog niet aan jullie ontnemen.
Situatie: 9 man in een YPR, dat is krap, lekker over de oirschotse heide crossen terug naar de kazerne poort. Komt ment 1 maal genieput tegen 100M wijd 5 meter diep.
Vetgedrukt = intercom
schuingedrukt= spraak (hoorde ik achteraf pas van collega)
Sarge: He de genie put, mag je daar ook in rijden?
Braam: Kwee niet man, zou best kunnen.
Pax1 tegen pax 2: Doe je helm vast man
pax 2: okey
Korperaal: jah mag vast wel
boordschutter: en anders heeft de genie morgen weer een ypr te bergen
*algeheel gelach over de intercom*
Braam: dus ik mag er in?
Sarge: jazeker!
Braam: Wat vet
Pax 2 tegen 1: houd je goed vast man
pax 1: he wat?
Braam: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
*iedereen achter in de ypr vloekte op dit punt maar heb niks gehoord vanwegen mijn noodkreet*
einde situatie:
ik keek achterom en zag pax 1 half onder mijn stoel liggen, en had een colt in mijn nek hangen, de sarge hing half buiten zijn koepel, en de rest lag her en der verspreid door de yprpax2 lag ergens tussen mij en de sarge op pax 1 whaha
![]()
stuurfoutje gevolgt door een freefallik dacht oprecht dat ik dood ging
was denk ik wel de meest awesome actie die ik tot nu toe op mijn naam heb mogen schrijvenquote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei! Naja, geen gewonden en doe je volgende keer wat anders.....
quote:Dan een tweede belangrijk punt, hierover heb ik -censuur- ook gemaild maar nog geen reactie gekregen, 12 mei zou ik moeten werken van 11-20 uur maar ik heb die dag(helaas) een herkansing, en deze moet ik maken om af te kunnen studeren, waardoor het voor mij echt onmogelijk is om die dag te werken. Ik heb aangegeven dat ik wel op een andere dag zou kunnen werken en dat ik zodra ik meer weet over de tijd (ik vermoed dat het ergens tussen 13-17 is, maar weet dat niet zeker) daarna nog kan werken. Sorry voor de overlast maar studie gaat nu toch echt even voor. Zou jij dit ook nog even bij -censuur- kunnen aankaarten om hiervoor een goede oplossing te vinden en mij hierover te informeren? Alvast heel erg bedankt.
Lijkt mij wel,quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Even jullie mening, is het volgende mailtje netjes, doch duidelijk en dringend?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar je punt komt goed over !
edit: weltrusten allemaal ik ben loos !
Ja, netjes en dringend.quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Even jullie mening, is het volgende mailtje netjes, doch duidelijk en dringend?
[..]
ja en ik vreet me erover op want het is super belangrijk en straks gaat werk moeilijk doen enzoquote:Op maandag 26 april 2010 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Alweeeeer een topic![]()
Keurig briefje, MeMo en wat vervelend dat er nog niet gereageerd was.
Trusteh!quote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
Sorry, ik ga slapen. Trusten iedereen!
Nee, je wist dit ook zelf niet eerderquote:Op maandag 26 april 2010 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en ik vreet me erover op want het is super belangrijk en straks gaat werk moeilijk doen enzomja nu mn directe manager gemaild en als ze moeilijk doen kan ik ook nog naar hun manager stappen. Ik kom gewoon niet en ik probeer het zo vroeg als ik t weet door te geven, meer kan ik niet doen.. toch?
daarom en mijn ziekteverzuim is 0.000 en mn overuren zijn enorm dusja ik ben nooit lastig maar heb nu meteen t gevoel dat ik heel lastig ben en doe maar ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 26 april 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je wist dit ook zelf niet eerderZe begrijpen toch vast wel dat het een studentenbaan is en dat je studie voor gaat. Als je ziek bent moeten ze ook een oplossing zoeken en dit is nog belangrijker dan ziek zijn
Slaap lekker, krakje.
Je weet dat ze in Defensie ook een slowchat hebben?quote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef Braamyo het volgende:
Ik ben vandaag echt te druk bezig geweest met druk zijn, tot 23:00 aan de YPR lopen sleutelenben er nu ook echt helemaal klaar mee, ga ook echt meteen slapen maar wou de volgende dialoog niet aan jullie ontnemen.
Situatie: 9 man in een YPR, dat is krap, lekker over de oirschotse heide crossen terug naar de kazerne poort. Komt ment 1 maal genieput tegen 100M wijd 5 meter diep.
Vetgedrukt = intercom
schuingedrukt= spraak (hoorde ik achteraf pas van collega)
Sarge: He de genie put, mag je daar ook in rijden?
Braam: Kwee niet man, zou best kunnen.
Pax1 tegen pax 2: Doe je helm vast man
pax 2: okey
Korperaal: jah mag vast wel
boordschutter: en anders heeft de genie morgen weer een ypr te bergen
*algeheel gelach over de intercom*
Braam: dus ik mag er in?
Sarge: jazeker!
Braam: Wat vet
Pax 2 tegen 1: houd je goed vast man
pax 1: he wat?
Braam: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
*iedereen achter in de ypr vloekte op dit punt maar heb niks gehoord vanwegen mijn noodkreet*
einde situatie:
ik keek achterom en zag pax 1 half onder mijn stoel liggen, en had een colt in mijn nek hangen, de sarge hing half buiten zijn koepel, en de rest lag her en der verspreid door de yprpax2 lag ergens tussen mij en de sarge op pax 1 whaha
![]()
Je hebt het mailtje vast al verstuurd maar ik had het meer als mededeling gehouden, dus zonder de sorry en alvast heel erg bedankjesquote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
t was meer een semi-gefrustreerd mailtje omdat -censuur- nog niet gereageerd heeft, en ik ga geen vervanging zoeken want ik kom gewoon die dag niet, dat is n beetje mijn punt en ik begrijp dat ik te laat ben om "vrij" te krijgen maar ik bied genoeg alternatieven aan om het correct op te kunnen lossen, toch?
1.Hele stuk eruitquote:Dan een tweede belangrijk punt, hierover heb ik -censuur- ook gemaild maar nog geen reactie gekregen, 12 mei zou ik moeten werken van 11-20 uur maar ik heb die dag(helaas) een herkansing, en deze moet ik maken om af te kunnen studeren, waardoor het voor mij echt onmogelijk is om die dag te werken. Ik heb aangegeven dat ik wel op een andere dag zou kunnen werken en dat ik zodra ik meer weet over de tijd (ik vermoed dat het ergens tussen 13-17 is, maar weet dat niet zeker) daarna nog kan werken. Sorry voor de overlast maar studie gaat nu toch echt even voor. Zou jij dit ook nog even bij -censuur- kunnen aankaarten om hiervoor een goede oplossing te vinden en mij hierover te informeren? Alvast heel erg bedankt.
ik heb t idd al verstuurd maar mn manager weet dat ik me heel snel schuldig enzo voel dus dit mailtje is wel typisch ikquote:Op maandag 26 april 2010 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt het mailtje vast al verstuurd maar ik had het meer als mededeling gehouden, dus zonder de sorry en alvast heel erg bedankjes
[..]
1.Hele stuk eruit
2. Alvast bedankt! ipv heel erg bedankt.
Maar dat is mijn mening. Niet door het stof, zakelijk houden, het gaat om je toekomst notabene
Oh ja maak dat we ons schuldig voelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:27 schreef Duderella het volgende:
Mijn workshop vanochtend ging trouwens goed. Voor wie het nog wil weten.Oprecht dank voor jullie adviezen daarover.
Met die improvisatie en die stellingen. Hadden we het hier gisteren over..quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja maak dat we ons schuldig voelen
Wáááát dáááán voor workshoppppp![]()
Ik kan helemaal meegaan in die stelling!quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:02 schreef golfer het volgende:
Ik improviseer dat ik nu de stelling: 'golfer gaat slapen, want moet straks werken' even in de groep gooi.
En weet je wat: de stelling heeft gewonnen.
Jawel, want jouw verhalen mogen er ook zijn. Gewoon omdat je het waard bent en omdat het kanquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:58 schreef Duderella het volgende:
Met die improvisatie en die stellingen. Hadden we het hier gisteren over..
Niks schuldig voelen hoor!
Nou hoe vaag kan je zijn zegquote:Op maandag 26 april 2010 01:50 schreef Duderella het volgende:
Ik heb mijn workshop af, ik heb iets met stellingen verzonnen. Waarschijnlijk nog wel leuk ook.
TfF had mijn belangstelling in die tijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
Dat kloptDat je dat weet. Oleta Adams zingt op een paar nummers van Tears for Fears, maar haar solocarriere heeft ze idd aan Roland Orzabal te danken
vertel!quote:Op maandag 26 april 2010 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daarom en mijn ziekteverzuim is 0.000 en mn overuren zijn enorm dusja ik ben nooit lastig maar heb nu meteen t gevoel dat ik heel lastig ben en doe maar ik kan er ook niks aan doen
oh en ik heb wss binnenkort n date![]()
![]()
weet je hoe slow die gaatquote:Op maandag 26 april 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dat ze in Defensie ook een slowchat hebben?
al afspraak gemaakt met die andere dame?quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
En van een vriendin van mij gehoord vandaag dat ze niet met me naar bed wil omdat ik een kop kleiner ben dan haarVervolgens haar ervan verzekerd dat ik over die andere lengte nooit klachten gehad heb, moest ze even nadenken, en was het antwoord toch weer 'nee'
Vrouwen van 1.82 meter en bier
Ik ga mijn best doen om aan dit verzoek tegemoet te komenquote:
veel werkplezier toegwenst !quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:47 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen kindertjes!
De dagen vliegen hier nog steeds voorbij in een oogwenk. Wat gaat het allemaal toch snel! Ik sta weer klaar om naar mijn werk te gaan in ieder geval.........
maar wel zomer aan het wordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 07:49 schreef LieLie het volgende:
morgen! de gast heeft de koude lucht aan in de bus! het is verdorie geen zomer.
Net als mijn dochter die me tot nu toe al minstens acht keer heeft gevraagd of ik het zwembadje in de tuin op wil zetten....quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:49 schreef LieLie het volgende:
morgen! de gast heeft de koude lucht aan in de bus! het is verdorie geen zomer.
Wow! Een doorbraak!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Net teamhoofd opgehangen. Uitgelegd dat ik naar de tandarts moet morgen en dat ik graag een uur eerder weg wil. zegt ze: dat moet kunnen!
wat fijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Net teamhoofd opgehangen. Uitgelegd dat ik naar de tandarts moet morgen en dat ik graag een uur eerder weg wil. zegt ze: dat moet kunnen!
zo heb ik een keer een M109 in het stof zien bijten.quote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef Braamyo het volgende:
nee, idee voor ons?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:16 schreef cybermans het volgende:
Iemand hier al gegeten?
http://www.nu.nl/lifestyl(...)nt-beste-wereld.html
doeiquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kan weer aan de bak nu. Ben helaas straks niet meer alleen, dus veel slowchatten zal er niet inzitten vandaag![]()
KUS!!
'Piraten' ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef TAV74 het volgende:
Morguh![]()
Even een uurtje aan klooienen dan een uur of 4 in overleg. En dan morgen de hele dag een of andere themabijeenkomst. Ik ben er nog niet uit of ik daar heel veel zin in heb.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:35 schreef minilot het volgende:
Thuiswerkdag, dus ik kom jullie vervelen.
Die zie ik vanavond weer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
al afspraak gemaakt met die andere dame?
Goed gedaan Leinquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het soms lente?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die zie ik vanavond weer.Woensdag heb ik een casual date met iemand anders.
hoge consumptie = minder belang bij 1 dame
Ja of ik heb eindelijk het licht gezien dat mensen me wél op die manier interessant kunnen vindenquote:
Waarom zou je ooit denken van niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja of ik heb eindelijk het licht gezien dat mensen me wél op die manier interessant kunnen vinden
Meest voor de hand liggende verklaring is een laag zelfbeeld. Waar dat vandaan komt zal wel een mix geweest zijn van jeugd of eerdere gebeurtenissen.quote:
hmm jammer, doe dan maar de McDonaldsquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
ander probleempje... kan niet eens 90 dagen vooruit reserveren omdat het vol zit
maak je niet druk, je bent hartstikke leuk en de moeite waardquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meest voor de hand liggende verklaring is een laag zelfbeeld. Waar dat vandaan komt zal wel een mix geweest zijn van jeugd of eerdere gebeurtenissen.
Kan Cyber niet betalen, omdat het niet vergoed wordt door z'n werkgevertquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm jammer, doe dan maar de McDonalds
En aangeboren persoonlijkheidquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meest voor de hand liggende verklaring is een laag zelfbeeld. Waar dat vandaan komt zal wel een mix geweest zijn van jeugd of eerdere gebeurtenissen.
Witte thee, hoop ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:43 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy nog kopje thee neemt voor douche in te duiken
dacht dat we het hadden over uit eten...quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm jammer, doe dan maar de McDonalds
en lekker zonnetje erbijquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef DarkElf het volgende:
ik ga donderdag zwemmen en vandaag eens naar t dorp lopen voor een boodschapje. Das 2 km heen en terug
Zegt degene die BMI kan schatten aan de hand van schrijfstijlquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maak je niet druk, je bent hartstikke leuk en de moeite waard
echt welquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan Cyber niet betalen, omdat het niet vergoed wordt door z'n werkgevert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt alsof het heel lekker is om er een beetje overheen te groeien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
verras me maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef cybermans het volgende:
[..]
dacht dat we het hadden over uit eten...
hahaah nee niet, aan je levensstijl dacht ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zegt degene die BMI kan schatten aan de hand van schrijfstijl
dankje, weet ik eigenlijk ook wel, maar ik vergeet het op de meest onhandige momenten...
Ik ben nu dus een boek aan het lezen getiteld: "No more mr. Nice Guy" van Rober Glover, en hierin worden imho jonge, nog niet volledig stabiele INFJ en in mindere mate ISFJ mannen beschreven. Wordt niet zo letterlijk genoemd, maar de beschrijvingen zijn me maar al te herkenbaar. Ik vind het een prettig boek.quote:
Beetje dan maar. Hij weet het namleijk nog niet, maar het is juist deel van zijn charmequote:Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het heel lekker is om er een beetje overheen te groeien.
Oe, ook tussen de besjes op sap, zoals ik hier eerder iemand hoorde roepen?quote:
Ben druk bezig, want ik accepteer deze situatie natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het heel lekker is om er een beetje overheen te groeien.
8:30. Ik heb tegenwoordig reistijd van ongeveer 20 minutenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Witte thee, hoop ik
Ik was ook om 8 uur op 't werk vandaag
Hangt ervan af naast wie je me zet, I suppose.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaah nee niet, aan je levensstijl dacht ik![]()
maar kom op, je bent niet dik
Ewwww.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, ook tussen de besjes op sap, zoals ik hier eerder iemand hoorde roepen?Ik ben inmiddels wel gehecht geraakt aan al die kakelende bejaarde dames die de zwembanen blokkeren.. Ik weet onderhand precies wie er in het dorp gaan scheiden, wie er exploderende aambeien heeft en waar de Omo het goedkoopst is deze week!
Dat blijft hij ook welquote:
Niet nice guys, maar 'Nice Guys'. Zal even een stukje overtypen:quote:
Klinkt dramatisch he?quote:Five decades of dramatic social change and monumental shifts in the traditional family have created a
breed of men who have been conditioned to seek the approval of others.
I call these men Nice Guys.
Nice Guys are concerned about looking good and doing it "right." They are happiest when they are
making others happy. Nice Guys avoid conflict like the plague and will go to great lengths to avoid
upsetting anyone. In general, Nice Guys are peaceful and generous. Nice Guys are especially concerned about pleasing women and being different from other men. In a nutshell, Nice Guys believe that if they are good, giving, and caring, they will in return be happy, loved, and fulfilled.
Sound too good to be true?
It is.
Ja, dit dus meer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat blijft hij ook welAlleen misschien een beetje assertiever en zelfverzekerder
Ik zie dit anders wel zitten hoor.quote:In general, Nice Guys are peaceful and generous. (...) In a nutshell, Nice Guys believe that if they are good, giving, and caring, they will in return be happy, loved, and fulfilled.
Ik ben van alle soorten boekenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:54 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik wist niet dat jij van de zelfhulp-boeken was
Te negatief geformuleerde conclusie. In de basis kan het wel, alleen moet je accepteren dat je hierdoor een paar keer flink op je bek gaat en selectief wordt in het toelaten van mensen in je vrienden en kennissenkringquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet nice guys, maar 'Nice Guys'. Zal even een stukje overtypen:
[..]
Klinkt dramatisch he?Kan het wel relativeren, hoor, maar 't is toch nuttig om dit te lezen.
Jawel, maar dit werk alleen als Nice Guys dusdanig groeien dat ze niet meer extreem conflictvermijdend zijn, of extreem geven in de diepbegraven, onderbewuste hoop dat er teruggegeven wordt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zie dit anders wel zitten hoor.![]()
Zo werkt het voor mij in elk geval wél!
Actually, dit is de eerste pagina in het boek.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Te negatief geformuleerde conclusie. In de basis kan het wel, alleen moet je accepteren dat je hierdoor een paar keer flink op je bek gaat en selectief wordt in het toelaten van mensen in je vrienden en kennissenkring
Ja, maar het zou eigenlijk niet moeten gaan om wat je terugkrijgt. Ik geef bergen liefde, en haal dáár mijn geluk uit. Wat terugkomt is mooi meegenomen, geen noodzaak. In wat je doet en voelt voor andere mensen zou geen voor-wat-hoort-wat moeten zitten. Wat je geeft moet uit jezelf komen, omdat je wílt geven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, maar dit werk alleen als Nice Guys dusdanig groeien dat ze niet meer extreem conflictvermijdend zijn, of extreem geven in de diepbegraven, onderbewuste hoop dat er teruggegeven wordt.
Ik heb tot mijn 26ste deel uitgemaakt van een ontzettend close vriendenclub. 80% van die contacten heb ik verbroken toen ik er achter kwam dat de energie die ik al die jaren gestoken heb in het oplossen van hun problemen totaal niet terug kreeg toen ik zelf eens in de put zat. Einde oefening, beste beslissing in mijn leven (achteraf...). Begin van mijn stabiliseringsproces, ik ben daar echt zoveel beter van geworden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Actually, dit is de eerste pagina in het boek.Wellicht dat de auteur even een splash entrance wilde maken....
Ik ben dol op mijn vrienden en mensen die ik ontmoet heb in m'n levenVeel geluk in gehad denk ik...
Dat klopt, minilot.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar het zou eigenlijk niet moeten gaan om wat je terugkrijgt. Ik geef bergen liefde, en haal dáár mijn geluk uit. Wat terugkomt is mooi meegenomen, geen noodzaak. In wat je doet en voelt voor andere mensen zou geen voor-wat-hoort-wat moeten zitten. Wat je geeft moet uit jezelf komen.
Herkenbaar, maar dan meer in de zin van exxen... mijn echte vrienden heb ik het idee dat de balans gelukkig wel goed zit...quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 26ste deel uitgemaakt van een ontzettend close vriendenclub. 80% van die contacten heb ik verbroken toen ik er achter kwam dat de energie die ik al die jaren gestoken heb in het oplossen van hun problemen totaal niet terug kreeg toen ik zelf eens in de put zat. Einde oefening, beste beslissing in mijn leven (achteraf...). Begin van mijn stabiliseringsproces, ik ben daar echt zoveel beter van geworden.
nee het is lentequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een serieuze prat al op de vroege ochtend, hebben jullie allemaal lekker geslapen ofzo?
Ja, matigjes eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een serieuze prat al op de vroege ochtend, hebben jullie allemaal lekker geslapen ofzo?
Precies. De meeste frustraties tussen mensen komen voort uit scheve verwachtingen in wat je van een ander kunt terugverlangen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt, minilot.Als je verwacht dat mensen iets terug *moeten* geven, denk ik dat dat meer uit een gevoel van lager zelfbeeld of neediness komt. Dat je niet blij bent met jezelf, en dus dingen op anderen projecteert om daar voldoening uit te halen.
Eigenlijk ben ik me hier pas de laatste jaren van bewust van, dat ik dit misschien langere tijd onderbewust heb gedaan. Ik vond het wel een revelatie.
Nueh, ik heb zo slecht geslapen dat ik nog wakker ben, stort straks wel inquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef DarkElf het volgende:
damn zonder ontbijt ga ik echt de deur niet uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef minilot het volgende:
O, we waren al klaar!![]()
Tijd voor ontbijt!
Het is geen zaak van verplichtingen en zeker niet van zelfde terug willen krijgen. Maar iemand gewoon laten barsten is een ander uiterste. mag van mij, maar dan ga ik verder niet meer doen alsof je zo'n ontzettend goede vriend van me bentquote:Hierboven schetst TAV daar wel een beetje een voorbeeld van. Ik wil daar verder geen oordeel over geven, maar persoonlijk ben ik van mening dat wat je voor anderen doet op geen enkele manier gelijk zou hoeven te staan aan wat je van een ander te verwachten hebt.
oh dat klinkt niet ok. Slapen zonder sunny valt niet mee dus?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nueh, ik heb zo slecht geslapen dat ik nog wakker ben, stort straks wel in
Valt mee hoor, maar ik werd erg vroeg wakker en kwam niet meer in slaapquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat klinkt niet ok. Slapen zonder sunny valt niet mee dus?
Leeg koude kant aan het bed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat klinkt niet ok. Slapen zonder sunny valt niet mee dus?
mens is een gewoontedierquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leeg koude kant aan het bed.Gek eigenlijk dat je dan altijd aan je eigen kant gaat slapen, maar volgens mij doet iedereen dat wel....
ik lig vaak in het midden als ik alleen slaapquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leeg koude kant aan het bed.Gek eigenlijk dat je dan altijd aan je eigen kant gaat slapen, maar volgens mij doet iedereen dat wel....
Ik slaap tegenwoordig in het middenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waaromquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig in het midden
Eerder lag ik wel altijd netjes aan 1 kant en mijn laptop aan de andere kant. Nu staat mijn bed anders, en dan klopt het gewoon niet meer. Dus lig tegenwoordig meer in het midden dan aan de zijkant. Gelukkig overleeft mijn laptop het nog altijd![]()
in mijn 1ps bed heb ik niet veel te kiezenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig in het midden
Eerder lag ik wel altijd netjes aan 1 kant en mijn laptop aan de andere kant. Nu staat mijn bed anders, en dan klopt het gewoon niet meer. Dus lig tegenwoordig meer in het midden dan aan de zijkant. Gelukkig overleeft mijn laptop het nog altijd![]()
Bij mij staat die niet in bed enkel op het nachtkastjequote:
Zeg. Dat heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
En van een vriendin van mij gehoord vandaag dat ze niet met me naar bed wil omdat ik een kop kleiner ben dan haarVervolgens haar ervan verzekerd dat ik over die andere lengte nooit klachten gehad heb, moest ze even nadenken, en was het antwoord toch weer 'nee'
Vrouwen van 1.82 meter en bier
bij mij ook. handig om in bed wat op te zoeken (of te fokken)quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:38 schreef cybermans het volgende:
[..]
Bij mij staat die niet in bed enkel op het nachtkastje
Omdat ik dat ding altijd mee neem naar bed (nog even fokken, filmpje kijken etc) en heb twee opties, daar of op de grond. Dus maakt weinig uitquote:
Ik kan juist niet slapen als ik naar bed ga en gewoon moet gaan liggen en slapen. 5 minuten een laptop erbij en daarna kan ik heerlijk slapenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:42 schreef z80 het volgende:
ik weiger een laptop op mijn slaapkamer.
indien ik deze wel mee zou nemen komt er van slapen helemaal niets meer terecht.
Mijn god.quote:
Als je het hardop zou hebben gezegd zou het mij opgevallen zijn. Met lezen, lees ik er al snel overheenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zie ik me daar toch een grammaticale blunder. Het moet natuurlijk 'kleiner dan zij' zijn, ipv 'kleiner dan haar'.
pornofilmpje kijken helpt ook hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:42 schreef z80 het volgende:
ik weiger een laptop op mijn slaapkamer.
indien ik deze wel mee zou nemen komt er van slapen helemaal niets meer terecht.
wat lekker zeg!!! wel machtig maar heerlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:47 schreef minilot het volgende:
Hmmmm, overdreven hartig ontbijt.Maisboterhammen besmeerd met aioli. Stuk chorizoworst fijngesneden en gebakken in koekenpan, daarbovenop twee spiegeleitjes. Chorizo en spiegelei op de boterhammen.
sowieso nog nooit chorizo gekocht, alleen gegeten in een cafe/restaurant.. maar zou t wel graag eens willen kopen. bij de slager doen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:48 schreef minilot het volgende:
Nu ik eraan denk.. Ik vind de 'chorizo' van Steegeman echt één van de ranzigste dingen die in de supermarkt verkocht worden. Echt een afschuwelijke, chemische, alleroverheerstende smaak. Bah!
U bent gewaarschuwd.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god.
Zie ik me daar toch een grammaticale blunder. Het moet natuurlijk 'kleiner dan zij' zijn, ipv 'kleiner dan haar'.
De mijne koop ik op de markt. Wel gewoon een in plastic verpakte hoor. Ik zie 'm ook wel eens bij onze Digros liggen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sowieso nog nooit chorizo gekocht, alleen gegeten in een cafe/restaurant.. maar zou t wel graag eens willen kopen. bij de slager doen?
Dat helpt perfectquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pornofilmpje kijken helpt ook hoor
Ik pak dan een boek. Ik lees eigenlijk altijd even voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik kan juist niet slapen als ik naar bed ga en gewoon moet gaan liggen en slapen. 5 minuten een laptop erbij en daarna kan ik heerlijk slapen
dan ga ik eens kijken bij de slagersafdeling van de Digros, is lekker dichtbij. Thnxquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:51 schreef minilot het volgende:
[..]
De mijne koop ik op de markt. Wel gewoon een in plastic verpakte hoor. Ik zie 'm ook wel eens bij onze Digros liggen.
Weet het merk even niet, want de verpakking is al weggegooid. Eenmaal open bewaar ik de worst in een afgesloten bakje, anders riekt de hele koelkast naar paprika en knoflook.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:54 schreef minilot het volgende:
*burp*
Nog geen tien uur 's morgens en ik heb al het gevoel dat ik tapas gegeten heb!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen Borisz! Lekker uitgeslapen?
Thuiswerkdag. Maar er is een pluizige grens tussen een vrije- en een thuiswerkdag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vrije dag vandaag Lot?
En goedemorgen allemaal natuurlijk
Da's ook hele fijne Chorizo.... voor Chorizo vind ik de groffe versies wat lekkerder.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:48 schreef minilot het volgende:
Nu ik eraan denk.. Ik vind de 'chorizo' van Steegeman echt één van de ranzigste dingen die in de supermarkt verkocht worden. Echt een afschuwelijke, chemische, alleroverheerstende smaak. Bah!
U bent gewaarschuwd.
Werkt online bestellen niet bij die schouwburg?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:10 schreef borisz het volgende:
De voorverkoop van de schouwburg is begonnen en dat is duidelijk te zien. Wat een rij
Jawel, maar het zijn oudjes die in de rij staanquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werkt online bestellen niet bij die schouwburg?
ik heb een huishouddag, blegggquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Thuiswerkdag. Maar er is een pluizige grens tussen een vrije- en een thuiswerkdag.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel, maar het zijn oudjes die in de rij staan. Die komen toch braaf hun kaartjes halen.
Heb negen uur geslapen, voordat ik lig ben ik nog wel minimaal 20 minuten aan het lezen. Toen ik wakker werd nog ff naar de radio geluisterdquote:
O, ik heb officieel een combinatie tussen een thuiswerkdag en een huishouddag.quote:
He Braamquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die zie ik vanavond weer.Woensdag heb ik een casual date met iemand anders.
hoge consumptie = minder belang bij 1 dame
moet zeggen dat ik best al lekker gaquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gauw doorwerken en dan bankhangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |