*hug*quote:Op woensdag 28 april 2010 09:14 schreef lezzer het volgende:
Nou, vrouw is onder het mes.
Voelde wel raar hoor
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
De dokter heeft gebeld, het is allemaal heel goed gegaan en ze ligt op de uitslaapkamer
Je denkt echt dat je van alles gaat doen, maar ik heb gewoon zitten wachten de hele ochtend tot de dokter belde
Awwwquote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef lezzer het volgende:
Dus vorige week zegt Mrs zo tegen mij "ga je dan aardbeien halen in R, want die zijn alleen op woensdag en zaterdag open".
Ik: "ja, daag, ik ga die zaterdag wel halen dan".
3x raden wat ik net gedaan heb...
Ze zijn trouwens erg lekker op een beschuitje met mascarpone
Die ze je al zeker 5 min. gelee gestuurd had?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:57 schreef lezzer het volgende:
mrs belde, of ik haar sms nog ging beantwoorden
Nee, 2 uur daarvoor alquote:Op woensdag 28 april 2010 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die ze je al zeker 5 min. gelee gestuurd had?
ja. ik vind er geen ruk aan zo namelijk...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Vanyel het volgende:
Slechte vrouw!
Wel goed dat ze alweer bijna thuis is
Ja overdag heb ik daar ook minder last vanquote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het vooral 's nachts erg kut, alleen slapen...
Ach, jij bent helemaal niet lesbisch. Jij bent gewoon een hetero met kort haar die van auto's houdt en nog niet weet wat ze écht wilquote:
*wacht op de oorlog*quote:Op woensdag 28 april 2010 22:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja overdag heb ik daar ook minder last van
[..]
Ach, jij bent helemaal niet lesbisch. Jij bent gewoon een hetero met kort haar die van auto's houdt en nog niet weet wat ze écht wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |