Ja, maar tenminste wel redelijk van mijn tijdquote:
Nou, van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:56 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar om naar huis te gaan. Hele ochtend keihard gewerkt maar de middag wordt nu wel erg zwaat
Ach, allebei valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef Vanyel het volgende:
Waarom vind je het zo erg? Enge operatie of alleen slapen?
Ik ben nog niet buiten geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweestBij gym moesten we 5 rondjes om het hertenkamp sprinten in 8 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus op de fiets deed ik mijn jas uit en nu heb ik zo'n stevig rokershoestje en heb ik het ijskoud.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef lezzer het volgende:
Gym!
* lezzer zet traumatische gedachten van zich af.
Al hadden wij wel een lekkere gymjuf
Hahaha wij hebben zo'n klein schattig halfnegertje als gymleraarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |