Janiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:42 schreef lezzer het volgende:
Oh Nan is jarig! Ik zie het nu pas![]()
![]()
![]()
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Mijn vrouw roept ook al wekenlang dat ze Desirée gaat nemenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben blij als een kind met mijn HTC Desire
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Verbaast het iemand dat ik vroeger een My Little Pony had?
Thanksquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, je vrouw heeft smaak!
Wat deed je dan?quote:ik speelde niet met barbies maar maakte ook geen liften of auto's.
zou ik dan toch niet lesbisch zijn??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker, in een wit hemd ofzo!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
en een paar barbies, maar die gebruikte ik samen met de he-man als actie figuren.
Wie niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:49 schreef lezzer het volgende:
Ik zou nou nog wel een shagje willen roken eigenlijk
Yepyep! Ik ben van '81 he... toen was het allemaal op tv, eind jaren tachtigquote:
quote:
Broekiequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:26 schreef wonderer het volgende:
Yepyep! Ik ben van '81 he... toen was het allemaal op tv, eind jaren tachtig
Serie met veel gespierde mannen in lendendoekjes (en soms zonder) die elkaar met zwaarden doorboren, en veel naakte vrouwen.quote:
Ja, ik wist r echte naam een niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serie met veel gespierde mannen in lendendoekjes (en soms zonder) die elkaar met zwaarden doorboren, en veel naakte vrouwen.
Ik vond het tweede deel van je zin aanmerkelijk beter dan het eerste.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serie met veel gespierde mannen in lendendoekjes (en soms zonder) die elkaar met zwaarden doorboren, en veel naakte vrouwen.
Ik vind dat gespierde ook niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond het tweede deel van je zin aanmerkelijk beter dan het eerste.
Ik was bijna afgehaakt...
Als ik het andersom had gedaan, was het tweede stuk een domper op de feestvreugde geweest, nu was het een bonusquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond het tweede deel van je zin aanmerkelijk beter dan het eerste.
Ik was bijna afgehaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |