Geen geklets. Het is mijn mening, je kunt het best niet met me eens zijn, maar dat maakt mijn mening nog niet direct geklets.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt klets.
Valentijnsdag was een heel klein iets dat tot grote proporties opgeblazen is door de commercie.
Door Hallmark eigenlijk...
Koninginnedag is nog net zo kneuterig als vroeger buiten de grote steden. Gezelligheid op lokaal niveau, met een marktje, een optreden van de lokale jazzballetclub en misschien de harmonie die een keer door de straten trekt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Koninginnendag is net als Valentijnsdag. Commercieel gepopel. Vind het allemaal gewoon dikke onzin
Maar dan toch een mening die als feit geponeerd is. Maakt het een waar/onwaar discussie ipv eens/oneens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen geklets. Het is mijn mening, je kunt het best niet met me eens zijn, maar dat maakt mijn mening nog niet direct geklets.
Prima, wat jij wil joh.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Maar dan toch een mening die als feit geponeerd is. Maakt het een waar/onwaar discussie ipv eens/oneens.
Als jij het als een feit presenteert, kan ik aan deze kant natuurlijk niet zien dat het je mening is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prima, wat jij wil joh.
Het is en blijft een mening.
Boterkoek? Ik dacht dat jij alleen maar vlees atquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:57 schreef wonderer het volgende:
Ik ben zowaar uitgenodigd voor een feestje, van vrienden. In de buurt
Ik ga boterkoek bakken
Huh? Juist niet... Vrij weinig zelfs, en dan vooral kip en kalkoen (dat telt niet echtquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Boterkoek? Ik dacht dat jij alleen maar vlees at
Het gaat mij niet om de geschiedenis van Koninginnedag of Valentijnsdag. Ik vind het gewoon onzinquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als jij het als een feit presenteert, kan ik aan deze kant natuurlijk niet zien dat het je mening is.
Ik moet het met je woorden doen.
Maar goed, ik ben het niet eens met je stelling dus.
Dat is overigens gebaseerd op het feit dat ik uit een familie van bloemisten en bloemenwekers kom, en dus dat hele Valentijnverhaal heb zien ophypen. Ik kreeg al bloemen van mijn vader voor Valentijnsdag toen hier nog niemand wist wat het was....
Koninginnedag ziet er hier nog precies hetzelfde uit als 25 jaar geleden.
onzin of niet, ik zie de gezelligheid er over het algemeen wel inquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de geschiedenis van Koninginnedag of Valentijnsdag. Ik vind het gewoon onzin
Thunderbitchquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef lezzer het volgende:
Ik wil scheiden, met wie kan ik praten?
en verder.
Whehe!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:08 schreef lezzer het volgende:
Ik weet niet, beschijf de dromen eens nader?
Voor sex met vrouwen hoef je niet lesbisch te zijn hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ah hier zit vrouwvriendelijk Fok
Ik droom de laatste steeds dat ik lesbisch ben en sex heb met vrouwenzou ik in de kast zitten nog?
Persoonlijk vind ik deze veel mooier:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe!
Ik vind dit zo fijn om heel hard aan te hebben.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe!
Ik vind dit zo fijn om heel hard aan te hebben.
Wat heb jij eraan?quote:
Gefeliciteerdquote:
fc twente is kampioen gewordenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Met wat ben je kampioen geworden?
FcTwente is kampioen gewordenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Met wat ben je kampioen geworden?
Hoezo dan "we"? Jij hebt toch niet meegespeeldquote:
Omdat elke Twentesupporter bij FcTwente hoort, daarom zijn we kampioen geworden.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Hoezo dan "we"? Jij hebt toch niet meegespeeld
Nee, dan hadden wij verloren.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:25 schreef Vanyel het volgende:
hmhm. En als Twente geen kampioen was geworden, hadden 'ze' zeker verloren...
Vooroordeel over voetbalfansquote:Op zondag 2 mei 2010 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dan hadden wij verloren.
Waar slaat dit op?
Je hoort heel vaak, vooral met EK's en WK's (anders hoor ik zelden iemand over voetbal praten) mensen WE hebben gewonnen of ZE hebben verloren zeggen. Identificeren met de winnaars, distantiëren van de verliezers.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dan hadden wij verloren.
Waar slaat dit op?
Nou ja, een club met veel trouwe, enthousiaste supporters zal daar denk ik wel zelfvertrouwen uithalen en dat beinvloedt het spel dan weer.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Als toeschouwer heb je totaal geen aandeel gehad in het winnen van een wedstrijd
Weet ik niet, hoor. Supporters die tijdens een wedstrijd thuis op de bank zitten met een biertje en een zak chips die zullen het spel echt niet beinvloeden.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, een club met veel trouwe, enthousiaste supporters zal daar denk ik wel zelfvertrouwen uithalen en dat beinvloedt het spel dan weer.
Ik wilde bijna dankjewel zeggen, maar dat kan natuurlijk niet, ik ben maar een toeschouwerquote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik snap het wel hoor
Ik ben een echte PSV-fan. Ik ben ook heel erg blij als we landskampioen worden.
Twee jaar terug hebben mrs en ik echt zitten gillen van blijdschap toen we (!) op het nippertje tóch de landstitel pakten.
Het is FC Twente echt van harte gegund, want hier in het Zuiden hebben alles liever dan dat Ajax de titel wint
En, ik vind ze ook wel de echte winnaars nu.Gefeliciteerd
Ja, de FC is lekker bezigquote:Op maandag 3 mei 2010 01:09 schreef Avey het volgende:
Ik vind het leuk dat FC Groningen die play offs ofzo gehaald heeft, de rest maakt me niet zoveel uit
Ik ben vorig seizoen twee keer wezen kijken bij een wedstrijd, toch best leuk. Op tv is het vrij saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |