In ons Amsterdamse grachtenpand werd onmiddellijk gezapt als Van Duin ook maar in beeld dreigde te komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik moest vroeger altijd linea recta het kolenhok in als ik maar zovel als glimlachte bij een TV-optreden van van Duin.
quote:
Eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Ringo het volgende:
JBC mag wat minder op de voorgrond zijn. Heel sturende vraagstellingen soms.
Maar voor de mensen die later inschakelde is het wel fijn natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
JBC. de allereerste vraag van de avond ging al over die coalitie en ook toen heeft Jan zijn voorkeur al gegeven.
Nee, nee! Dat schijnt 'melancholiek' te heten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef NoShitSherlock het volgende:
Wat kijkt die Jelle brandt trouwens afgepeigerd. Ik dacht dat zal wel alleen aan het begin zijn maar nu kijkt die gast nog steeds als een halve tamme.
!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, nee! Dat schijnt 'melancholiek' te heten.
Het ging over het probleem dat uiteindelijk heeft geleid tot de kredietcrisis, namelijk het bundelen en eindeloos doorverkopen van verstrekte kredieten (voornamelijk hypotheken), waardoor uiteindelijk bij faillisementen de schulden niet meer verhaald konden worden door de partijen die de gebundelde kredieten hadden overgekocht. Dit terwijl de kredieten als zijnde AAA (triple A, de hoogste certificering) werden doorverkocht. Greenspan werd erop aangesproken dat hij dat niet beter had gereguleerd als zijnde de hoogste toezichthouder bij de FED. Dat was het zo ongeveer, gleuf ik..quote:
In welke zin zou hij daar last van hebben moeten ondervinden? Hij heeft nooit politieke verantwoordelijkheid gedragen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Roi het volgende:
En Jan heeft er geen last van dat hij al jarenlang een ideologie aanhangt?
Een gebalanceerde analyse? Een geraffineerde cop-out, lijkt me eerder.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Reya het volgende:
Vooral knap van Greenspan om onder een dergelijke druk een gebalanceerde analyse te leveren.
Dat was ook mijn gedachte. Rare vraag om te stellen aan de NL'se linkse populist pur sang.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
Jelle, toen jij in Rusland zat is Jan al jarenlang verkozen tot meest populaire politicus.
Dus Nederland heeft wel degelijk een Lula.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |