Heb je hem vandaag laten maken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat fijn!!
Hierzo:
Dieptepunten:
Alles gaat moeizaam vandaag; komt niets goed uit m'n handen
Behalve m'n iPhone dan, die kwam heel goed uit mijn handen... Netjes terecht op de stoeptegels... Glas kapot
Het komt allemaal goed morgen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je hem vandaag laten maken?
Hier:
Dieptepunten:
- zenuwen
- trek in een grote pizza en ijs![]()
Hoogtepunten:
- de korte tijd tussen de zenuwen door waarin ik denk dat het allemaal heel leuk gaat worden morgen.![]()
- uur gesport vandaag
- koopovereenkomst binnen gekregen
- horloge is binnenDoe eens foto's dan!!
- vanavond een keuken uitzoeken of in elk geval keukens bekijken
- vanavond House kijken of Star Trek
denk het welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef Soempie het volgende:
@ DeBassist, hoe is je examen gegaan? Sta je er goed voor?
Gister:
Hoogtepunten:
- Had me heel druk gemaakt om iets, terwijl het allemaal tijdens de uitvoering heel goed ging. Achteraf allemaal positieve reacties.
- Heel fijne avond en nacht.![]()
Dieptepunten:
- Besef dat ik me steeds enorm druk maak om niks en niet weten hoe ik die zenuwen onder controle moet krijgen.
- 4 uur slaap. Om 5 uur op en dan tot midden in de nacht opblijven. Daarna wel heerlijk geslapen.
En dan hier beweren dat dat een dieptepunt is?!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
en nog een dieptepunt van vandaag is er bewust van worden dat ik al een paar dagen bijna alleen in R&P kijk ipv m'n standaard klaagbaak!
ik ben de laatste om mjn ex zwart te maken, maar hij zat gewoon thuis op de bank, maar gips van mijn zoon was afgegaan die dag, en hij had er maar gewoon verband om heen gedaan want dat was ook goed volgens ex.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
wat zijn sommige mannen losers man!
(Tenzij hij gewoon echt niet kon)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |