Agussiequote:Op maandag 26 april 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
Dieptepunt: ik ben echt bang in de rats te zitten voor stage.
Heb hier nog wel stapels werk voor je liggen! Kom uren te kort in een dagquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:00 schreef AartBakkebaard het volgende:
Hoogetpunt: Er beginnen weer 2 wietplanten door te komen.![]()
Dieptepunt: Vroeg opstaan om naar het werk te gaan waar geen zak te doen is.
Ik sluit me hier ook bij aan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:09 schreef Xanthas het volgende:
Hoogtepunt: Rustig aan gedaan vandaag, kon ik goed gebruiken. En het zonnetje is altijd een hoogtepunt!
Dieptepunt: Studie? Studie? Oh, shit, studie!!
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:17 schreef Kikopuz het volgende:
hoogtepunt: ik zou naar mijn vriendin gaan
dieptepunt: ik ben niet gegaan
Best wel vroeg voor nu al je hoogte- en dieptepuntquote:Op woensdag 28 april 2010 08:36 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Hoogtepunt: 's ochtends superleuke dingen te horen gekregen om mn werk van m'n coachee, het gaat helemaal de goede kant op! Daarnaast nog even m'n broer gezien die ik niet zo vaak zie
Dieptepunt: veel geregel wat eigenlijk helemaal niet nodig zou hoeven zijn
Oeps! Vergeten te vermelden dat het naturlich van gisteren was...quote:Op woensdag 28 april 2010 08:37 schreef STING het volgende:
[..]
Best wel vroeg voor nu al je hoogte- en dieptepunt
* Yuki is jaloers!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Soempie het volgende:
Hoogtepunt: hele dag buiten in de zon gezeten.
Dieptepunt: ook echt alleen maar de hele dag buiten in de zon gezeten en niks anders gedaan.Behalve hardlopen vanmorgen en de was.
even een dieptepuntje toevoegen: het is net in mn rug geschoten, loop nu dus als een halve bejaarde en dat terwijl ik morgen allerlei activiteiten op het programma heb staan met de kids op mn werkquote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoogtepunt: eindelijk tijd om van de zon te genieten!! wat is een laptop toch handig!![]()
dieptepunt: vanmorgen 1.5 uur bij de gemeente zitten wachten om een VOG aan te vragen
Gecondoleerd en sterktequote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef miss_poes het volgende:
Hoogtepunt: Lekker weer en vrij
Dieptepunt: Oma van m'n vriend is vannacht overleden
gecondoleerd en sterkte...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef miss_poes het volgende:
Hoogtepunt: Lekker weer en vrij
Dieptepunt: Oma van m'n vriend is vannacht overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |